Saçlarımı kuruladıktan sonra odamdan çıkıp salona gittim. Arda koltuğa uzanmış televizyon izliyordu. Arkasından sessizce gidip boynuna sıkıca sarıldım.
"Kardelenleri mi çağırsak?" Diye sordum. Arda yüzünü kaldırıp gözlerimin içine baktı. Elini bacağına vurarak yanına çağırdı beni, arda'nın yanına gidip bacağına oturdum. Elini belime sıkıca sararken ellerimi boynuna doladım.
"Neden baş başa kalmıyoruz?" Dudak büzdüm. Daha ne kadar baş başa kalacaktık? Canım sıkılıyordu.
"Banyomdaki duşa kabini kırdın, daha ne kırmayı planlıyorsun? Yatağım, koltuk, tabak, mutfak tezgahı. Hangisini kıralım?" Arda bir süre düşündü ve sonra sosyopatça gülümsemeye başladı, korkarak ardaya bakmaya başladım. Allahım lütfen yardım et bana. "Gülme şöyle korkuyorum," arda beni daha çok kendine çekti.
"Nasıl gülmiyim?" Sinir! Arda'nın dudaklarına yaklaşıp ve nefesimi dudaklarına verdim. Gözlerimi ardanın dudaklarından ayırıp gözlerine diktim. Gözleri gine tutkuyla parıldıyordu. Arda dudaklarını tam dudaklarım ile buluşturacakken dudaklarımı ardanın dudaklarından kurtarıp ayağa kalktım, ardayada nah çektim.
"Ben kardeleni arıyacağım," ardanın dudakları şokla aralandı. Kahkaha atarak salondan ayrıldım. Bağırarak, "soğuk su var," soğuk su erkeklerin penisinin en yakın dostuydu.
"Sen varsın," ardada bağırmıştı. Piç!anca sex zamanı aklına geliyordum. Boklara batasın arda. Mutfaktaki şarjdan telefonumu çıkarıp telefonun ekranı açtım. Şifremi girip rehberime girdim. Kardelenin numarasının üstüne basıp telefonu kulağıma götürdüm.
6.çalışta açılmıştı telefon.
"Alo, kardelen."
"Selim ben, kardelen uyuyor bir sorun mu var?" Dedi. Kendini inşallah korumuşsundur benim bakirem.
"Kardelen uyanınca bize gelsenize," çılgın bakirem uyan çabuk.
"Tamam, bir saate oradayız," kardeleni mi uyandıracaktı? Çılgın bakirem.
"Peki, bekliyorum," ardayı söylemeyecektim. Telefonu kapadıktan sonra ardanın yanına gittim. "Gitmiyor musun sen?" Arda dudak büzdü.
"Sevgilini mi kovuyorsun?" Biz neydik?
"Sevgilimi?" Arda kafasını aşağı yukarı sallayarak yanıma geldi. Ellerini belime koyarak kendine çekti beni, bende ellerimi boynuna koyup paş parmağım ile okşamaya başladım boynunu.
"Sen benim sevgilimsin," arda burnumu öpüp dudağıma öpücük kondurdu.
"Kardelenler geliyor," arda dudak büzüp belimi bıraktı. Kollarını birleştirdi göğsünün üstünde. "Ne oldu?"
"Benim daha hayellerim vardı, neden yani neden?" Arda'nın gamzesinin üstünden öptüm.
"Götümü kollamam gerek. Baksana saat 8 olmuş, yoruldum," bu sefer ben dudak büzmüştüm. Arda dudağımın üstüne öpücük kondurdu.
"Çok güzelsin sevgilim."
"Çok yakışıklısın sevgilim."
Oy ve yorum?
12.bölüm nasıldı? Beğendiniz mi?