0.6

10.8K 158 25
                                    

Kardelen ile gece olana kadar video izlemiştik, ve en sonunda yatmaya karar verdik. Kardelen biriyle mesajlaştıktan sonra gülmemeye başladı, o biri selimdi kesin.

"Ne yazdı." Kardelen bana döndü. Gözleri dolu doluydu.

"Ayrılmak istiyormuş." Kardelene sım sıkı sarıldım ve ağlamaya başladı.

Maşallah dediğimiz 20 gün yaşamıyor.

Katılıyordum. Kardelen ile odama girdik, ve yatağıma oturduk.

"Üzülme." Bu kelimeden tiksiniyordum. Sanki üzülme diyince üzülmüyorlardı ama başka diyecek bur kelime falanda yoktu.

"Yetersizim galiba." Bur kadının bunu düşünmesi ne kadar üzücüydü demi? Bir erkek yüzünden böyle düşünüyordu.

"Kendine gel." Kardelen telefonu açıp bana gösterdi. Mesajları okumamı istiyordu.

Sevgilim= kardelen bem artık devam etmek istemiyorum.

Kalbim= neden ki? Bir hata mı yaptım sevgilim?

Sevgilim= olmuyor artık görüşürüz.

Kalbim= ben özür dilerim.

Kıza özür diletiyordu piç.

"Sikerim ama ben bunu." Birden ayağa fırlamamla kardelende ayağa fırladı.

"Sakin ol, hem haklı bir öbür kızlara sana bak birde bana. Onun ilk defa böyle bir ilişkisi olmuştur, benim gibi bir kızla neden sevgili olur ki insan?" Bu kızıda sikerim.

"Senin neyin varmış?" Kardelen omuz silkti ve yatağa oturdu.

"Neyim var?" Kardelen yatağa uzandı, ve üstünü örttü. Selimle kesinat konuşmam gerekiyordu. Kardelinin yanına yattım ve sıkıca ona sarıldım. İkimizde uykuya açıyorduk kollarımızı.

...

Kardelen benim evden gideli yarım saat olmuştu, ve bende selimi çaktırmıştım. Arkadaşımı üzemezdi. Kapı çalındı ve kapıyı açtım. Bu isteyerek ayrılmamış mıydı. Selim bitkin bir haldeydi. Zor duruyordu resmen ayakta. Selin içeri girdi ve ikimizde solana ilerledik.

"Kardelen nasıl?" Hala nasıl sorabiliyordu?

"Nasıl olmasını bekliyorsun? Kötü tabikide. Kızı sık gibi ortada bıraktın. Senin yüzünden kendini eksik hissediyor. Bizim gibi olmadığı için ayrıldığını sanıyor." Selim bana döndü gizleri dolmuştu. "Nasıl hala gözlerini doldurta biliyorsun?"

"Kanserim ben." He?

Siktir. Siktir. Siktir.

Harbidende siktir. Kanser mi?

"Nasıl?"

"Kanserim işte, kardelenle ayrılmak zorundayım. Kanserin orta evrelerindeyim, ve istemez diye düşündüm. Benden daha iyilerini hakediyor." Birde bayıl zelal. Bayılacaktım.

İmkânsız aşk, bana kader mi?

Kasap et derdinde bu malda can derdinde.

"Sen salak mısın? Bu sebepten ayrılınır mı?" Kanserdi o biraz daha alttan almalıydım. Çok iyi motive ediyorum.

"Neyse ya sakın kardelene söyleme, ben zaten gideceğim. Almanyada tedavi göreceğim. Görüşürüz zelal." Ayağa kalktı, ve ben daha konuşmadan yavaş, yavaş ölü gibi salondan ayrıldı. Tabikide anlatacaktım.

Totom= kardo çabuk bana gel selim ile ilgili.

Sister= selime mi birşey olmuş?

Evet.

Totom= gel işte hadi.

Kardelen ile yakındık ve gelmesi 10 dakikasını alırdı.

10 dakika sonra kardelen soluk soluğa gelmişti, ve şu içiyordu.

"Sakin ol." Kardelen sakinleştirirken yanına oturdum, ve ruh gibi yüze bakmaya başladım.

"Selimin neyi var?" İçimden selavat getirdim, ve dudaklarımı araladım.

"Selim kansermiş ayrılmak zorundaymış istemezsin diye düşünmüş Almanyada tedavi görecekmiş buraya geldiği zaman ölüden bir farkı yoktu."

Nefes alsaydın keşke...

Son cümleyi keşke söylemeseydim, arkadaş katili mi olucaktım şimdi ben?

Evet.

Kardelen birden ayağa fırladı, ve çantasını alıp koşarak evden çıktı. Bende peşinden gidiyordum.

"NEREYE?" arkasından bağırmamla bana döndü.

"SELİME." Kardelene durması gerektiğini söyledim ve yanına gittim.

"Taksiye binelim dur." Ben buraya en yakın taksi durağını aramıştım, ve 6 dakika sonra taksi aradığım yere gelmişti. Taksiye bindik ve adresi verdik. Kardelen nefes alıp nefes veriyordu.

...

Selimin evine geldiğimizde ikimizde arabadan indik, ve selimin kapısını çaldık. Kapıyı arda açmıştı. Arda, nude, arda benim arda. Siktir!

"Arda." Ağzımdan dökülen 4 kelimeyle arda bana dönmüştü, ve dikkatle bana bakmaya başlamıştı. Tanımamıştı beni. Gülümsedim. Sonrada kardelen içeri girdi, ve bende peşinden ilerledim.

"Kardelen." Selim kardeleni görünce ayağa kalktı, ve kardelen koşarak selime sarıldı. Selim bana çatık kaşla bakınca gözlerimi kaçırdım. "Zelal!" Söyleme salak! Ardaya baktığımda arda bir hışımla bana döndü, ve telefonunu çıkarıp birşeyler yaptı. Telefonum çalıyordu...beni aramıştı.

"Zelal." Arda bana yaklaştığında geriledim, ve kıp kırmızı yanakla ardaya bakmaya başladım. Utanmıştım galiba.

Selimin inşallah başka odası yoktur, totonun üstüne oturmamanı istemem.

Oy ve yorum?

6.bölüm nasıldı? Beğendiniz mi?

Bir Nude? //Texting  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin