(1 buçuk ay sonra."
Hayatım, arda ile konuşmaya başladığımızdan beri sürekli değişiyordu. Selim ile kardelen evlenmiş, selimin belkide son günlerini mutlu bir şekilde geçiriyorlardı.
Umarım son günleri değildir.
Ben ve arda ise her anımızı ya sex ile, ya da uzanarak iki salak aşık olarak geçiriyorduk. İşten ayrılmıştım, arda ile daha fazla vakit geçirebilmek için. Arda sonunda okulunu bitirmiş lise mezunu olmuştu.
Arda'nın saçlarını severken arda minik bebek gibi meme ucumla ilgileniyordu. Ucuma parmağı ile bastırıyor, meme ucunu okşuyor, sonra işaret parmağı ile meme ucuma vurup duruyordu. Kucağımda hala meme emen bir bebek vardı sanki, koca bebek.
"Canım meme ucumu salar mısın?" Arda kaşlarını çatıp bana baktı.
"Çok seviyorum." Meme ucum ile oynamaya devam etti. Kıkırdadım.
"Manyaksın sen, mamyak!" Arda kafasını kaldırıp boynuma öpücük kondurdu. "Öpme yasak." Arda birdaha öptü "yasak." Arda bu sefer meme ucuma öpücük kondurdu. "Yasak diyorum lan yasak. Kalk ayağa." Arda dudak büzdü.
"Kalbimi kırıyorsun, ayıp." Arda'nın dudağına öpücük kondurdum. "Aferim. Benim gibi ol, öpücük yasaklamak ne demek ya." Allahım yerim ben bunu.
"Çok yoruyorsun beni." Arda sırıttı.
"Yorulmayı seviyorsun sanıyordum." Bu sefer ben sırıttım.
"Seviyorum hemde çok." Arda dudağıma yapıştı ve meme ucumu sıktı. Gözlerimi sıkıca kapadım ve inlemeye başladım.
Arda boynuma kafasını gömdü emmeye başladı. Elleremi yatak başlığına yaşlandıktan sonra burnuma öpücük kondurdu. Gözlerimi açıp çenesine öpücük kondurdum.
"Çok güzelsiniz zelal hanım."
"Çok kötüsünüz arda bey."
Final.
Bu kitap öylesine yazılmış bir kitap. Eminimki bu kitabı daha detaylı anlatabilirdim ama bu şekilde yazdım. Yeni kitabımda 3 bölüm ve girişi yazdıktan sonra buluşalım. Bölüm depolayacağım.
Oy ve yorum.
Sizi seviyorum.