1.1

8.5K 105 4
                                    

+18 sahne bol, bol bulunmaktadır istemeyen okumasın.

~

Arda terli saçlarımın bukleleriyle oynuyordu, bende ensesini okşuyordum. Arda'nın öbür kolu belimdeydi ve benimde boşta kalan kolum ardanın göğsünün üstündeydi, kafamda ardanın omuz girintisindeydi.

"Çok terlemişsin," ardanın yüzü bana döndü, sırıttım.

"Çok yoruldum," dediğimde ardada kirpiklerimi sevdi.

"Uyu birtanem," dedi. Burnuna öpücük kondurup gözlerimi kapadım. "Çok güzelsin," gülümsedim. Ardada gamzemin tam üstünden öptü beni.

"Uyutmuyorsun beni," ardanın kaşlarını çattığına yemin dahi edebilirdim.

"İyi o zaman ben gideyim. Sende uyu," gözlerimi hemen açıp bütün kollarımı ardanın beline sardım. Kuala gibiydim.

"Gitme," arda sırıtıp dudaklarıma öpücük kondurdu. "Hadi sende kapa gözlerini."

"Cık," kaşlarımı çattım.

"Uyusana oğlum," arda gözlerini büyüterek bana döndü.

"Oğlum mu?" Kafamı aşağı yukarı salladım.

"Evet oğlum," gözlerimi, üst üste kırptım. Arda üstüme çıktı, penisini ister istemez hissediyordum. "Kalksana üstümden," aardaomuz silkip kafasını boyun girintime sakladı. Tenimi tenine deydirdikçe tenim ateş basıyor, terliyordu. Yanıyordum. Arda dudaklarını aralayıp nefesini tenime üflemeye başladı, gözlerimi sıkıp kafamı iyice yastığa bastırdım.

"Çok güzel kokuyorsun," arda boynuma öpücük kondurup emmeye başladı. Çarşafı sıkmaya başladım.

"Ahh, arda," ardanın sırtına ellerimi götürüp tırnaklarımı sırtına batırmaya başladım. Elini klitorisimde hissetmemle içim ürperdi. Çok fazla orgazm yaşıyordu. Arda'nın ensesine ellerimi götürüp saçlarını çekmeye başladım. "Bu çok fazla," hemde çok, çok fazlaydı.

Kartal yüzünü boynumdan çekip gözlerime bakmaya başladı. Gözlerinde tutkunun parıltıları vardı ve bu durum içimi ürpertiyordu. "İstemiyor musun?" Çok yorgundum doğrusu, ama onu bur durumda bırakamazdım. Azmıştı.

"Hayır, istiyorum," kartal dudaklarını dudaklarımı kilitleyip penisini kadınlığıma sürttü. Kıvılcım çıkacaktı sanki, kadınlığıma biri lavlar atıyordu sanki. Yanıyordu cayır cayır.

Arda kendini bana birden dayadığında gözlerimu faltaşı gibi açıp ardanın sırtını tırnakldım"Ahhh," diye inledim. Yada bağırmıştım. Odada sesim yankılanmıştı. Arda içimde bir süre bekledikten sonta, ileri geri yapmaya başladı. Bedenlerimiz birbirimize değdikçe sesleri odada yankılanmaya başlamıştı.

Ardanın penisi çok uzun değildi ama kalın ve damarlıydı. Arda'nın alt dudağını emmeye başladım. Ağzının içine inliyor emiyor ısırıyordum. Acımı dudaklarından çıkarıyordum.

Zirveye biraz daha yaklaşıyordum. Çabucak boşalırdım. Başımı geriye atıp geri çarşafı sıkmaya başladım. Arda bir eliyle göğsümü sıkıyor emiyor ucunu ısırıyordu, bir elinide kadınlığımın tepesinde hisettim.

Ardanın hırlama seslerini duyuyordum. Arda'nın penisi daha içime girmemişken elim penisine atıp tuttum. Gözlerimi araladığımda, arda çatık kaşla bana bakıyordu.

"Seni elimle boşaltmak istiyorum," arda gülümsedi, penisini sıktığımda arda dişlerini sıktı adem elması belirginleşmişti. Penisi sem sert elimde duruyordu. Arda'nın penisini sıvazlamaya başladım.

Arda boynuma yüzünü saklayıp boynumu emmeye başladı, moraracağına emindim. "İçine boşalmak istiyorum," ardanın sesiyle penisini kadınlığımın girişine yaklaştırdım. Arda penisini içime itip hızlı ve sertçe içime girip çıkıyordu. Son kez daha bu durumu tekrarladığında ikimizde zirveden çakılmıştık. Arda, nefes nefese kalmış bir şekilde yanıma uzandı. Vücudumu ardaya çevirip göğsüne yattım.

"Duş alalım mı?" Sorumla kartal belimi okşamaya başladı. Tüylerim ürperiyordu.

"Peki hadi kalk," dudak büzdüm.

"Kucağında götürsen?" Diye sordum. Çok yorulmuştum. Arda doğruluğunda bende doğrulmuştum. Arda beni kucağına alıp bu odadaki banyoya götürdü. Arda beni kucağından indirdiğinde küvete doğru yürüyüp suyu açtı, küvet su ile dolarken arda beni belimden tutup kendine çekti. Kollarımı ensesinde birleştirip öpmeye başladım. Arda beni duvara yapıştırıp göğüslerimi yoğurmaya başladı. İlk defa bu kadar çok zevk alıyordum bu durumdan.

Arda dudaklarımdan, dudaklarını ayırıp göğsümü ağzıyla becermeye başladı. Su içine girebilecek kadar dolduktan sonra arda beni popomdam tutup kaldırdığında, otomatikmen bacaklarım ardanın beline dolanmıştı. Küvete doğru geri geri öpüşerek gitmiştik, duşa kabini kıracağımızdan habersizdik.

Oy ve yorum?

11.bölüm nasıldı? Beğendiniz mi?

Bir Nude? //Texting  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin