+18 sahne bulunmaktadır istemeyen okumasın.
~
Yaklaşık 30-35 dakika sonra kapı çaldı, kapıyı açtığımda beklediğim şahısla karşılaştım.
Arda ayakkabılarını bile çıkarmadan beni kendine çekti ve üstüme eğildi. Arda'nın nefesini dudaklarımın tam üstünde hisettim. Kollarımı arda'nın boynuna doladım, ve dolgun etli dudaklarına yapıştım.
Arda üstüme üstüme gelirken bacağıyla kapıyı kapattı benide duvarla arasına sıkıştırdı. Arda alt dudağımı talan ederken bende arda'nın üst dudağımı emip ısırıyordum. Arda dudaklarımızı ayırdı. Nefes nefese kalmıştık.
Arda dudaklarıma eğildi ve dudaklarımı yaladı. Gözlerimi kapadım. Zevke geliyordum. Klitorisim karıncalanıyordu.
"Yapma." Arda istediğini almış gibi sırıttı sonrada kendini bana bastırdı.
"Neyi?" Delirtiyordu beni.
"Şunu ahh." Arda bir sağa kendini bana bastırdı. Arda'nın boynuna kolumu doladım, ve alt dudağını dudaklarımın arasına alıp içine hapsettim.
Isırıyor dudağını çekiştiriyordum.
Arda benim popomu sıktı ve bende dudaklarına inledim.
Arda sırıttı ve beni kucağına aldı. Bacaklarımı arda'nın beline sardım. Dudaklarımızı ayırdım ve kafamı arda'nın boynuna gömdüm.
"Odan nerede?" Diye sordu arda.
"Odam...üsk katta." Arda popomu okşadı ve beni merdivenden yukarı çıkardı. "Sağ taraftaki oda." Arda sağ tarafa döndü ve odaya girdi.
Bu oda aslında kendi odam değildi, bu odaya ben zevk odası diyordum. Kafamı arda'nın boynundan çektim ve ardaya baktım. Arda odaya bakıyordu.
"Burası benim zevk odam." Arda'nın dudağı yukarı doğru kıvrıldı. "Denemek ister misin?" Arda beni kucağından indirdi.
"Prezervatif, kelepçe ve kırbaç varmı?" Kafamı aşağı yukarı salladım. "Getir bakalım, çalışıyorlar mı?" Dudağımı ısırdım ve zevk odamdaki dolaptan kırbaç, kelepçe ve prezervatif aldım. Arda'nın yanına gittim.
"Soyun." Kafaşağı yukarı salladım. İlk önce kırmızı cropumu çıkardım, sonrada siyah tayt'ımı. Kıyafetlerimi arda gelmeden değiştirmiştim. İçime kırmızı büyük göğüslerimi taşıran iç çamaşır takımımı giymiştim. Tutkunun rengi diye.
Arda, beni yatağa yatırdı ve üstüme çıktı. Sütyenden taşan göğüslerimi emip sıkıyordu. Bende altında inleyip, kıvranıyordum. Arda sütyenimi çıkardı ve ellerimi kelepçeleyip yatağa tutturdu. Eline en küçük ama en zevk veren kırbacımı aldı, ve göğüs uçlarıma vurmaya başladı. Göğüs uçlarımı terbiye ediyorda diyebilirdik.
"Ahhh." Gözlerimi kapadım ve yatakta kıvranmaya başladım. Keşke klitorisimi'de terbiye etseydi. "Yapma." Yalvarmaya başlamıştım. Bu gidişle çabucak boşalabilirdim.
"Böyle gidersen çabucak boşalacaksın." Kafamı aşağıya yukarı salladım ve klitorisim de bir el hisettim. Kilotumdan bile ıslandığım belli oluyordu. Arda külotunu çıkardı, ve kendide soyunmaya başladı.
Oy ve yorum?
10.bölüm nasıldı? Beğendiniz mi?