Öncelikle merhaba Bu benim ilk kitap denemem olacak bazı hatalarım olabilir kibar Bir şekilde düzeltirseniz sevinirim iyi okumalar 😸
******
Saat sabah 9:30 uçak yavaş yavaş hareketlenmeye başladı birazdan kalkış yapıcak. Telefonumu uçak moduna alıp çantama attım ve arkama yaslandım. Uçak kalkış yaptı. Mutlu bir şekilde gökyüzüne baktım evime dönüyordum bu çok heyecan vericiydi. Annemi ve babamı görecektim. Sonra en yakın arkadaşlarımı , Meryem ve Yusuf 'u hayal ettim. Türkiye'ye döneceğim için onlarda çok heyecanlıydı. Camı izlerken yavaş yavaş gözlerimi kapadım . Uyumadım , sadece hayal kuruyorum.(Uçak indikten sonra )
Bavulumu aldıktan sonra hemen dışarı çıktım. Annem ve Babam beni havalimanının girişinde bekliyorlarmış. Onlara sarıldım. Annem hemen soru sormaya başladı:
- Yolculuk rahat mıydı ?
- Uçakta sorun çıktı mı ?
-Tam saatinde mi yola çıktı ?Aslında devam edecekti ama babam onu susturdu. Annem uçak yolculuğundan çok korkar. Ben ne zaman uçağa binsem beni böyle soru yağmuruna tutar. Neyseki babam var o annemi susturabiliyor. Arabaya bindik ve eve doğru gitmeye başladık yol boyunca onlar ile sohbet ettim. Eve gelince hemen rahat birşeyler giydim ve annemin bana hazırladığı tostu yemeye başladım. Onun yemeklerini cidden özlemiştim.
Babam ile sohbet ederken telefonumun hala uçak modunda olduğu aklıma geldi. Koşarak odama gittim ve telefonu açtım. Arkadaş grubumuzdan mesaj gelmişti:
Uzaylılar grubu 👽
Meryem: Ela indin mi ?
Meryem : Ela cevap ver bu saate kadar inmiş olman lazım .Yusuf : Ela uçak düştüyse 3 e tıkla.
Meryem : Yusuf saçmalama.
Yusuf : Tamam da az sakin ol be kanka en fazla nolucak ?
Meryem : 😒
Gülerek onlara cevap verdim :
Ela : Merak etmeyin yaşıyorum. Telefonu uçak modunda unutmuşum.
Yusuf : Hele şükür kızım iki saattir Meryem'in çenesini çekiyorum 🥲
Meryem : Hoş geldin kanka ee hadi ne zaman buluşuyoruz .
Ela: Bugün çok yorgunum yarın buluşalım .
Meryem : Olur sana sürprizimiz var 😺
Meryem : Yarın görüşürüz .Meryem'in sürprizini çok merak ettim ama söylemesi için ısrar etmedim.
Normal bir gün geçirip yatağıma uzandığımda çok mutluydum. Evime kavuştum. Aileme , arkadaşlarıma, ülkeme kavuşmuştum.
*********
İlk bölüm sıkıcı olmasın diye kısa yazdım. Umarım beğenmişsinizdir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Short StoryEla Üniversite 1. sınıftır . Okulu Yurt dışında okuyordur ve okulu tatile girince Türkiye 'ye bir süreliğine geri dönmeye karar verir. En yakın arkadaşları onu biri ile tanıştırır ve böylece maceraları başlar ♥︎