(YAZ TATİLİ GELİNCE)-Enes şuradaki bavulları da verir
misin?- Tamam bunları da koyduğumuza göre hazırız hadi havalimanına geç kalacağız.
Saat sabahın 8'i. Ben, Enes, Meryem ve Yusuf arabaya bindik. Rotamız belliydi. Benim Fransa'dan sonra en büyük hayalim olan ülkeye gidiyorduk, İtalya...
Yaz tatilinin 5. günü. Enes ile hala sevgiliyiz ama bundan pek Yusuf ve Meryem'e bahsetmedik ama onların belki bizi fark ettiğini düşünüyorum. Tabi pek emin değilim. Ama zamani gelince onlara haber vereceğiz.Havalimanına geldik bavulları elimize aldık. Sonrası ise uyku sersemi olduğum için benim için hızlı hızlı geçti. Bavulları ver, biletleri al, bekleme yerine gel. En sonunda oturduğumuz için sevindim çünkü gerçekten çok uykum vardı ve ayakta durmak istemiyordum.
Bir kaç dakika boyunca sessiz bir şekilde oturduk ve telefon ile uğraştık. Uçağın saati geldiğinde ayağa kalktık ve uçağa doğru gittik. Uçağa yakından bakınca karşımda çok güzel bir manzara gördüm. Hemen telefonumu çıkardım ve fotoğraf çektim. Sonra telefonumu uçak moduna alıp çantama attım.
Meryem,ben ve Yusuf yanyana oturduk. Enes ise benim önümdeki koltuğa geçti. Çok heyecanlı aynı zamanda da uykuluydum. Arkama yasladım ve uçağın kalkışını izledim. Uçak,otobüs, gemi veya araba ile yolculuk yapmak gerçekten çok zevkliydi. Kendine yeni bir yer bulmak ya da sürekli gidip huzur bulduğun yerde olmak...
Yavaş yavaş uykuya daldım ve yolculuğun çoğunu uyuyarak geçirdim. İnerken Meryem beni uyandırdı. Bavullarımı aldık ve bir taksiye bindik. Oradan kalacağımız otele geçtik. Bu otel gerçekten güzeldi. Yusuf ve Enes yan odada, ben ve Meryem ise birlikte kalacaktık. Odamıza geçtik. Odalar bile kocamandı:
- Meryem burası çok güzel.
- Evet, Ela gelsene şuradan manzara çok güzel gözüküyor.
-Hemen geliyorum bekle.
Meryem yatak odasındaydı ve evet o odadaki manzara gerçekten mükemmeldi:
- Burada gerçekten çok eğleneceğiz.
Dedim gülümseyerek. Meryem onay verir bir şekilde başını salladı:- Ela?
- Efendim ?
- Aşağıda açık büfe var kahvaltı için biliyor musun?
- Ne? Bu mükemmel aşırı acıktım zaten.
- Evet bende acıktım hadi gidelim çabuk.
Telefonumu alıp uçak modundan çıkardım. Kapının önüne çıktık ve erkeklerin kapısını çaldık. Enes kapıyı açtı:
- Bir şey mi oldu?
- Evet biz acıktık hadi kahvaltıya gidelim.
- Olur bekleyin Yusuf'a haber vereyim.
5 dakikalığına kapıda bekledik sonra geldiler ve asansöre binip aşağı indik. Açık büfede birsürü yemek vardı. Koşarak tabaklarımızı doldurduk ve bir masaya oturduk. Yemeğimizi yedik ve otelimizin cafesine geçtik. İçeceklerimizi sipariş ettik ve sohbet etmeye başladık:
- Şu sandal gibi olan şeylere de binelim.
dedi Yusuf.- Evet ya içeceklerimizi içtikten sonra gidelim.
- Bana uyar.
- Aynen bana da uyar.
İçeceklerimizi içtikten sonra kalktık ve otelden çıktık. Bir taksiye bindikten sonra sandalların oraya gittik. Bir tanesine bindik. Manzara gerçekten çok güzeldi. Bir kaç fotoğraf çektikten sonra arkama yaslandım ve etrafı izlemeye başladım. Bir yandan da diğerleri ile sohbet ediyordum.
Çok güzel yerlerden geçtik. Hayal ettiğim manzaralar gözümün önündeydi. O hep internetten baktığım fotoğrafların içinde gibiydim.
Sandaldan indikten sonra bir kaç saat boyunca İtalya'da gezdik. Sonra otele geri döndük:
- Akşam yemeğini veriyorlar.
- Önce üstümüzü değiştirelim sabahtan beri aynı şeyi giyiyoruz.
- Aynen ondan sonra gelip yeriz.
Hep birlikte asansöre bindik ve bizim kata geldik. Odalara girdik. Ben üstüme kırmızı, sade ve kısa bir elbise geçirdim. Meryemde giyindikten sonra çıktık. Enes ve Yusuf çoktan aşağı inmiş. Onların yanına geçtik. Akşam yemeğini yedikten sonra cafeye geçtik. Bir kaç saat boyunca yedik, içtik, sohbet ettik.
Meryem:- Ay benim uykum geldi. Odaya gidiyorum. Ela geliyor musun?
- Yok ben daha oturacam.
Yusuf:- Bende odaya gidecektim. Enes geliyor musun?
- Yok kanka sen git gelirim ben birazdan.
Masada sadece ben ve Enes kaldık. Enes gülümseyerek bana bakıyordu:
- Çok güzel olmuşsun. dedi.
- Senin lafına bakılırsa her gün güzelim değil mi?
- Evet çünkü gerçekten güzel bir kızsın Ela. Bunu biliyorsun değil mi?
-Sende çok kibar ve mükemmelsin biliyorsun değil mi?
Enes güldü:
- Burayı sevdin mi?
- Evet kesinlikle bayıldım.
- Daha çok eğleneceğiz otelin ekstra aktivitelerinide kullanırız.
- Enes ben çok teşekkür ederim. Bana bunca yaptığın iyilikler için teşekkür ederim. Her zaman bana mükemmel sürprizler yapıyorsun.
Enes gülümsedi:
- Her zaman, hepimizin mutluluğu için. dedi.
- Her zaman, hepimizin mutluluğu için.
diye tekrar ettim. Bizde bir süre oturduktan sonra kalktık ve odalara geçtik. Rahat bir şeyler giyip kendimi yatağa attım. Gerçekten yorulmuştum.******
Slm bu GIF'in altına bir kaç İngilizce şarkı önerir misiniz?
Bir sonraki bölümde görüşürüz 🧚🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Short StoryEla Üniversite 1. sınıftır . Okulu Yurt dışında okuyordur ve okulu tatile girince Türkiye 'ye bir süreliğine geri dönmeye karar verir. En yakın arkadaşları onu biri ile tanıştırır ve böylece maceraları başlar ♥︎