BÜYÜK GÜN

200 90 4
                                    

(CUMA GÜNÜ)

Sabah erkenden kalktım. İçimde çok garip bir his vardı. Bugün o gündü... Turnuva günü.

Neşeli bir şekilde yatağımdan kalktım ve mutfağa gittim. Annemin yanağına bir öpücük kondurdum. Masaya oturdum. Babam yine işteydi. Anneme bugün turnuva günü olduğunu söyledim:

- Aaa evet bugün dimi o ? Enes' e selam söyle kızım ona başarılar diliyorum.

- Tamam anne söyleyeceğim.

- Kısır yapmıştım dün vereyim mi ? Yersiniz hepiniz.

-  Hayır anne gerek yok.  Merak etme Enes çok güzel oynuyor inan kesin kazanır.

- Ay inşallah kızım inşallah.

Kahvaltımı yaptım ve odama geçtim. Meryem' i aradım:

- Meryem saat kaçta başlayacak maç? Hazırlanayım mı? Enes bizimle gelecek mi ?

- Kanka hayır Enes bizimle gelmeyecek. Spor hocaları tüm takımı toplayacak. Saat 15:30 da hazır ol seni alıcaz ve maçta 16:30 da başlayacak. 

- Tamam, tamam.

- Peki Ela sen en güzel haberi duydun mu?

- Ne oldu ?

- Eğer kazanırsak spor hocamız bize parti hazırlayacakmış. Takımdaki oyuncular da istediği arkadaşlarını getirebilirmiş.

- Bu çok iyi. Umarım kazanırız.

- Aynen neyse hadi kapatıyorum ben görüşürüz.

- Bay bay.

Telefonu kapattım ve dolabın başına geçtim. Şimdi önemli olan ben ne giyecektim. Basit kıyafetler kötü dururdu. Elbise giysem abartı olur muydu ?  Dolaba iyice baktım ve çok güzel ve sportif bir elbise buldum. Elbisenin arkasında basketbol topu baskısı vardı.  Mükemmel kesinlikle bunu giyecektim.

Elbiseyi giydikten sonra düzleştiricimi aldım ve aynanın karşına geçtim. Bir saat sonunda saçlarım mükemmel olmuştu.  Makyaj yaptım ama çok sade ve doğal bir makyaj yaptım.

Birkaç saat salonda telefon ile uğraştım ve saat gelince de ayakkabılarımı giyip dışarı çıktım.

Arka koltuğa oturdum. Yol boyunca pek konuşmadık. Hepimiz heyecanlıydık. Arabadaki tek ses Nagivasyon 'un sesiydi:

- Bir dakika turnuvayı yapacakları yer okula uzak mı?  diye sordum.
Yusuf:

- Pek uzak değil ama turnuva okulda yapılmayacak. Enes söylemişti zaten.

Başımı salladım ve arkama yaslandım. Bir kaç dakika sonra turnuva yerine gelmiştik. Arabadan indik ve  içeri girdik. Açık alanda yapılıyordu turnuva ve burası gerçekten çok büyüktü:

- Açık alanda olması çok güzel olmuş. Baya eğlenceli geçecek gibi geliyor bana.

O sırada dalgalı saçlı orta yaşlarda bir kadın  bize yaklaştı:

- Hoşgeldin Meryem. Nasılsın ?

- İyiyim Dilek Abla teşekkür ederim.

Kadın bize döndü ve gülümsedi:

- Sizde Yusuf ve Ela olmalısınız. Bende Dilek, Enes'in annesiyim.

- Tanıştığımıza çok memnun oldum. Dedik Yusuf ile aynanda

- Hadi gelin size yer ayırdım.

Oturacağımız yer ön sıralardaydı. Burdan izlemek cidden keyifli olacaktı. Saate baktım. Daha başlamasına 20 dakika vardı. Arkama yasladım ve beklemeye başladım.

YENİ HAYAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin