Öncelikle merhabalar. Kitabımız okunma durumu bence gayet iyi gidiyor. Ama bölümlerde çok az yorum ve oy oluyor. Okuyup beğenirseniz lütfen lütfen yorum veya oy falan yapın. İYİ OKUMALAR 🤍
*********
Sabah kahvaltımı yaptıktan sonra hemen telefona koştum. Meryem'i aradım. En son Anneannesinin hasta olduğunu söylemişti:
- Alo , Meryem günaydın
- Günaydın kanka ne oldu?
- Bir şey soracaktım. Anneannem daha iyi mi merak ettim.
-Evet , evet iyi bugün eve dönenilirmiş.
- Utku da gidiyor mu?
- Gidiyor ama Anneannem de kalmaya değil. Teyzem de kalacakmış bir süre.
- Çok iyi. Zuhal Teyzenin iyi olmasına sevindim.
- Evet bende sevindim. Bugün bunları düşünmeyelim. Farklı bir şeyler yapalım diyorum.
- Ne gibi ?
- Hava çok güzel gözüküyor. Toplanıp denize mi gitsek?
- Bana uyar. Diğerlerine haber ver saati ayarlayalım.
- Tamam görüşürüz.
Bir kaç saat ondan haber bekledim. En sonunda Meryem aradı:
- Alo, Ela saat 14:30 gibi sana uyar mı?
- 14:30 mu ? Yani bir saat sonra.
- Evet hadi hazırlan.
- Tamam görüşürüz.
Hemen dolaba koştum. Yanıma büyük bir çanta aldım. Siyah mayomu ve kırmızı elbiseyi katlayıp çantaya koydum. Kendi üstüme de basit bir elbise geçirdim.
Annem evde yoktu. Muhtemelen komşuya gitmiştir diye düşündüm ve dışarı çıktım.
Biraz bekledikten sonra Yusuf sonunda geldi. Arabanın arkasına atladım. Enes 'te geliyordu:
- Selam Enes bugün çalışma yok mu?
- Hayır, dün baya çalıştığımızdan bugün izin verdiler.
- Çok iyi. Bugün baya eğleneceğiz.
Yusuf radyoyu açtı. Çalan şarkı "Adamlar- Doldum" du. Meryem ve ben gülerek şarkıya eşlik ettik.
Sonunda denize gireceğimiz yere vardık. Yusuf şezlongları ayırdı. Giyinme yerine gittik ve mayoları giydik.
Güneş kremlerini de sürdükten sonra koşarak denize girdik:
- Ay çok soğuk. dedi Meryem. Yusuf gülerek cevap verdi :
- Gel hadi girince alışıyorsun.
Sonunda Meryem taşın üstüne çıktı ve denize atladı. Daldığı gibi geri çıktı:
- Vay be çok iyi atladın.
Meryem gülümsedi:
- Biraz daha ileri gidelim. Burada çok yosun var.
- Hadi yüzme yarışı yapalım.
Hepimiz aynı anda hızla yüzmeye başladık. İlk ulaşan Enes oldu ve sonuncu maalesef ben oldum. Genelde pek iyi yüzemem. Meryem çok iyidir yüzmede. Ama galiba şuan gruptan en iyi yüzen Enes gibi gözüküyor.
Birbirimize biraz su sıçrattık. Meryem kahkaha atıyor aynı zamana " su atmayın " diye bağırıyordu.
Geri karaya doğru yüzmeye başladık. Yüzerken sürekli birbirimize su atıyorduk. En sonunda biraz dinlenmek için kumlara oturduk ve ayaklarımızı suya uzattık. Enes ve Yusuf limonata getirmek için gitti. Hava gerçekten çok güzeldi ve burdan bakınca deniz çok çok güzel gözükmüştü gözüme.
Enes ve Yusuftan limonataları aldık ve sohbet etmeye başladık. Simitçi geçerken oradan da simit aldık. Biraz oturup sohbet ettikten sonra tekrar denize girdik.
Birkaç saat yüzdük sonra tekrardan çıktık. Giyinme yerine gittik ve üstümüzü değiştirdik.
Meryem:- Off çok acıktım ya. Yemek yemeye bir yere gidelim.
- Pizza mı yesek ? diye sordu Enes.
- Çok iyi olur.
- Ben de deli gibi acıktım ve biraz daha aç kalamam yoksa bayılırım şuralarda.
- Abartma Yusuf. Az sakin gel.
Kahkahalar ile güldük ve arabaya bindik. Radyodan yabancı bir şarkı açtık ve sakin sakin dinleyerek gittik.
Bir pizzacıya oturduk. Pizzalar söyledik ve beklemeye başladık. Deli gibi yorulmuştuk kimse konuşmuyordu.
Pizzalarımızı bitirdikten sonra tekrar arabaya bindik.
Enes:
- Artık iyisin değil mi Yusuf ? Bayılma bidaha da.
Kahkahalar ile güldük. Yusuf cevap verdi:
- Yok abi günün güzelliğini bozmam bu saaten sonra.
Eve gittik. Acayip yorgundum hemen kendimi yatağa attım. Biraz telefonda vakit geçirdim ve uykuya daldım.
*****Bu bölümü nedense baya sevdim. Medyadaki fotoğraf falan çok hoştu.
Arkadaşlarla denize gitmek mi? En büyük hayalim 😫🤌🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Short StoryEla Üniversite 1. sınıftır . Okulu Yurt dışında okuyordur ve okulu tatile girince Türkiye 'ye bir süreliğine geri dönmeye karar verir. En yakın arkadaşları onu biri ile tanıştırır ve böylece maceraları başlar ♥︎