Evett yeni bölüm geldi ☆ Okurken arada yorum yaparsanız gerçekten çok sevinirim. İYİ OKUMALAR (:
********
Sabah erkenden uyandım. Kahvaltımı yaptım ve kıyafetlerimi giymek için odama girdim. Siyah bir tayt ve kaktüs desenli beyaz bir t-shirt giydim. Telefonu elime aldım ve Meryem'i aradım:-Alo ben hazırım. Kapının önüne çıkıyorum
-Tamam acele et biz geldik.
- Geliyorum hemen görüşürüz.
Mutfağa gidip anneme haber verdikten sonra hemen dışarı çıktım. Araba hemen kapının önünde duruyordu. Arka koltuğa oturdum. Arka koltukta Enes 'de vardı. Herkese selam verdim ve arkama yaslandım . 10 dakika sonra alış-veriş merkezine ulaştık. Hemen arabayı park ettik ve içeri girdik.
Meryem:-Hayranım buraya o kadar büyük ve güzel biryer ki.
Yusuf :-Sinema salonu en üst katta. Hadi gelin asansöre binelim.
Asansör ile en üst kata geldik ve sinema salonuna doğru yürüdük. İstediğimiz Korku filmine biletleri aldık ve Mısır almak için yürümeye başladık
Yusuf :-İçerde lütfen kimse çığlık atmasın. Kulaklarımı kaybetmek istemiyorum
Meryem:-Bunu çıkışta sen korkudan tir tir
titrerken bidaha konuşalım Yusuf.Hepimiz buna gülerken Yusuf gözlerini devirdi. Mısırları aldık ve salona gittik. Yerimize oturduktan bir kaç dakika sonra film başladı. Başlar hiç korkunç değildi ama ortalarına doğru baya korkmaya başladım. Hatta Bi ara yanlışlıkla elimdeki mısırı düşürmek üzereydim ama Enes ani bir refleksle onu düşmekten kurtardı, ona gülümsedim ve izlemeye devam ettim. Filmin sonu mutsuz bitmeseydi daha iyi olabilirdi belki ama cidden kaliteliydi. Çıktıktan sonra Yusuf ve Enes bize Gülerek bakıyorlardı.
Meryem :- Off dalga geçmeyin ya alttarafı 2-3 kere bağırdım o kadar.
Yusuf :- Hadi bağırmana bir şey demiyorum ama kolumu niye o kadar sıktın zalımın kızı !
Meryem gözlerini devirdi. Bende onlara katıldım ve kahkahalar ile gülmeye başladım.
Enes :-Ela sen neden korktuğun için mısırı yere atıyorsun ?
-O elimden kaydı cidden ya.
Yusuf :- Yazık be mısıra onun ne günahı vardı.
Bu sefer de kahkaha atan Meryem olmuştu.
Ben:-Saat daha erken ya başka birşeyler daha yapalım.
-Bizim siteye gidelim oranın bahçesinde oturulacak güzel yerler var. Dedi
Meryem. Arabaya bindik ve Meryem 'in sitesine geldik. Oturup biraz film hakkında konuştuk:-Filmin sonu kötü bitti ya ama kaliteliydi.
-Ne bekliyordun 2 kişi öldü aralarından onlar ne yapacaktı?
-Eh, Yusuf 'a hak veriyorum.
Birden Enes 'in telefonu çaldı ve Enes yanımızdan kalktı. Bir kaç dakika sonra geldiğinde :-Benim acil bir işim çıktı yarın görüşürüz. diyip acele ile yanımızdan ayrıldı.
-Canı sıkkın gibi gözüküyordu acaba birine bir şey mi oldu?
- Eğer özel birşey değilse bize sonra anlatır.- Doğru ama umarım birşey olmamıştır.
Telefonumdan saate baktım :
- Saat geç oluyor kalkalım mi artık benim akşam yemeğine yetişmem lazım.-Tamam hadi gel ben seni bırakırım
.
Arabaya bindim ve radyoyu açtım. En sevdiğim şarkı olan " Dolu Kadehi Ters Tut- Aldattım" çalıyordu. Şarkıyı söylemeye başladım. Yusuf'ta bana eşlik etti. Eve varınca kendimi çok mutlu hissediyorum. Gruba mesaj attım:Uzaylılar Grubu 👽
Ela :Bugün için herkese teşekkür ederim. Uzun zaman sonra en güzel günümü yaşadım.
Bu mesajı attıktan sonra telefonumu kapadım ve yatağa uzandım. Günü düşünürken uykuya daldım.
***********
Evet bölüm bence çok eğlenceliydi !Sizin en sevdiğiniz şarkı ne buraya yazabilirsiniz .
En sevdiğiniz karakter kim oldu şimdiye kadar ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ HAYAT
Short StoryEla Üniversite 1. sınıftır . Okulu Yurt dışında okuyordur ve okulu tatile girince Türkiye 'ye bir süreliğine geri dönmeye karar verir. En yakın arkadaşları onu biri ile tanıştırır ve böylece maceraları başlar ♥︎