2. Bölüm

43 17 3
                                    

Evet yaklaşık 10 dakikadır Erdem'i düşündüm ve sınıf dolmaya başladı. Bugün pazartesiydi ve istiklal Marşı için bahçeye inecektik. Her zamanki gibi erkenden inip Erdem'in sırasına baktım ve tam o an arkadaşlarıyla konuşurken ne kadar içten güldüğünü gördüm. Kalbim dayanmıyordu. Bana da böyle gülsün istiyordum, banada böyle baksın bana da birşeyler anlatsın hatta hiç susmasın istiyordum. Ama onunla biz artık imkansızdık çünkü beni istemiyordu belli ki benim varlığım onu mutsuz ediyordu ve onu mutsuz etmek istediğim en son şeydi. Onu seviyordum evet ama uzak durmak zorundaydım. Acaba bugün doğum günüm olduğunu hatırlıyor muydu? Belkide.
İstiklal Marşı bittikten sonra sınıfa çıktık Helin yanıma oturmuştu okuldaki en yakın arkadaşım. Helin de Ömer diye bi çocuğu seviyordu. Erdem'in sınıfındaydı ve onun da sonu hüsrandı çünkü Ömer herkesle çıkan gerçek sevgi nedir bilmeyen biriydi. Ama Helin ondan vazgeçecekti biliyordum çünkü bi hevesti onunkisi. Mutlu olmasını istiyordum tabikide.
Okul bittiğinde tuvalete gidip üstünü değiştirmiştim bugün doğum günüm olduğu için ablam ve en yakın arkadaşım Nehir ile birlikte gezecektik. Nehir bizim okulda değildi onunla aynı yerde oturuyorduk o sayede tanışmıştık ve gerçekten benim mutlu olmamı isteyen nadir insanlardan biriydi. Kot bi pantolon ve siyah bi crop giyip otobüs durağına doğru yürümeye başladım durakta beni bekliyorlardı. Ve otobüs gelmişti koşarak gittim yanlarına.
Bi kaç saat gezikten sonra eve dönmüştük güzel bi gündü gezmek iyi gelmişti. Onlardan başka kimse doğum günümü hatırlamamıştı zaten. Sorun değildi doğum günümden nefret ediyordum çünkü güzel bi hayatım yoktu ve keşke doğmasaydım diyordum kendime ,ve ailemin bile hatırlamadığı bi günü nasıl sevebilirdim?
Hiç birşeyi sevmiyordum yaşlanana kadar yatağımda müzik dinleyerek kitap okumayı tercih ederdim. Kitap okumayı ve müzik dinlemeyi çok seviyordum çünkü onlar beni üzmüyordu. Eve gelince kıyafetlerimi çıkarıp rahat birşeyler giydim ve yatağıma geçip biraz internette takıldım sonra da kitap okumaya başladım bir günüm daha böyle bitmişti...



Lütfen kitabımı okuduysanız vote atın ilk defa yazmaya başladım ve umarım başarırım sizi çok seviyorum:)

GEÇMİŞİNİ ÖLDÜRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin