Mesaja tıkladım "selam" yazmıştı. Kim olduğunu bilmiyordum ve şaşırmıştım acaba okuldan birimiydi cevap yazmalı mıydım yoksa boşverip bıraksamıydım kendi kendime düşünürken bir bildirim daha geldi.
" hey orda mısın aktif gözüküyorsun ama cevap vermedin:) "
" sen kimsin?"
" kim olduğumu söyleyecek olsaydım zaten fake hesaptan yazmazdım güzelim :)"
Doğru söylüyordu aptal gibi rezil olmuştum. Birde güzelim diyor ah diğer kızlar gibi tabikide bir kelimeye düşen birisi değildim.
" konuşmak istemiyorum yazma"
" aaa hiç yakışıyor mu senin gibi güzel bi kıza? "
" insanların hareketlerini güzelliğine göre mi yargılıyorsun bu çok cahilce "
" ah hayır tabiki yanlış anladın beni:("
" yazmazsan sevinirim iyi akşamlar "
" peki iyi akşamlar " demişti ve aktifliği gözükmüyordu acaba çok mu sert davranmıştım, aman o da yanlış anlaşılmayacak şekilde yazsaydı . Bunları düşünürken uykumun geldiğini zaten saatin de geç olduğunu farkettim ışığımı kapatıp yattım.
Sabah uyandığımda evde kimsenin olmadığını farkettim çok tuhaftı herkes bi anda nereye gitmişti. Saate baktım ve 12 olduğunu görünce küçük dilimi yutacaktım bu saate kadar uyumuş olamazdım. Telefonu mu alıp annemi aradım annem " kızım ben şimdi yengene geldim kumsal arkadaşıyla buluşmaya gitti babanı bilmiyorum bi sorun mu var?" Dedi. Şaşırarak " neden bana söylemedin gideceğini ?" Dedim aslında şaşırmamıştım zaten bana hiç birşey söylenmiyordu ki. Annem " uyuyordun uyandırmak istemedim önemli birşey yoksa kapatıyorum " dedi. Sonra telefonu kapattık evde tek olduğum için sevinmiştim yalnızlığı seviyordum. Banyoya girip yüzümü yıkadım ve kendime acı bir kahve yapıp telefonumu kontrol ettim ama hiç bildirim yoktu aklıma dün geceki hesap geldi acaba kimdi çok merak ediyordum onu boşverip Erdem'in hesabına girip kontrol ettim tabikide bende fake hesaptan bakıyordum, onunla kavga ettikten sonra takipten çıkmıştı. 4 ay olmuştu artık onu düşünmek istemiyordum ama olmuyordu işte onu deliler gibi seviyordum ve düşünüyordum bir anda telefonuma bildirim geldi baktığımda fake hesaptan geldiğini gördüm mesaja tıkladım ve ne yazdığına baktım " günaydın güzelim " demişti . Bu saatte uyandığımı nereden biliyordu ki? " bu saatte uyandığımı nereden biliyorsun? " yazdım ve mesaj gelmesini bekledim anında cevap geldi
" hakkında bundan fazlasını biliyorum güzelim yakında kim olduğumu öğreneceksin. " yazmıştı şaşkınlıkla ekrana bakakaldım bu kimdi ve hayatımı nereden biliyordu ben düşünmeye devam ederken bir bildirim daha geldi.
" şuan ekrana şaşkın şaşkın baktığını biliyorum ve şaşırınca çok güzel oluyorsun :) " demişti. Cevap yazmak istemedim zaten ne yazacaktım ki tanımadığım bi insana ne yazabilirdim.
Kahvem bittikten sonra spor yapmak için kıyafetlerimi giyindim müzik açtım.
Nihayet sporum bitmişti. Sporu bi müddet saldığım için bacaklarım çok ağrıdı Canım çıkmıştı ama seviyordum kendimi geliştirmek üşendiğim birşey değildi sadece biraz salmıştım kendimi dinlendikten sonra telefonu şarja taktım ve kitap okumak için balkona çıktım temiz havada kitap okumak gibisi yoktu büyüdüğümde kendime ait bir evim olduğunda bi odamı kütüphane yapmak istiyordum yanımda bir kedim bir köpeğim olsun başka birşey istemiyordum tabiki birde... Ah Erdem'in yanımda olmasını isterdim ama imkansızdı o yüzden yapılacak listelerimde o yoktu. Acaba şuan sevdiği biri varmıydı yada sevgilisi? Çok üzülüyordum beni neden sevmemişti ümit verip bırakmıştı ona güveniyordum ama ondan sonra taş kalpli birine dönüşmüştüm ve kimseye güvenmiyordum o da dahil...Lütfen kitabımı okuduysanız vote atın ilk defa yazmaya başladım ve umarım başarırım sizi çok seviyorum:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİNİ ÖLDÜR
Chick-LitNiye gidiyorsun demedi. Gidecek yerin var mı demedi. Gitmek için sebebin ne demedi. Hadi gidiyorsun ben nolucam demedi. Gitme demedi. Öyle bitmişti ki her şey birbirimize kal, git, gitme, bırakma gibi cümleleri kuramamıştık bile. Bırakma diyebileceğ...