0.1

10.4K 422 951
                                    

Sasuke ormana yakın ağaçların arasında olan geniş bir evdeydi. Bahçesini suluyordu.

Sasuke:...

Sakura:Sasuke nii-san! İstediğin çilek tohumlarını getirdim!

Sakura Sasuke'ye evi en yakın olan kişiydi. Bu yüzden en çok o Sasuke'yi ziyaret ediyordu. Evleri yakın oldukları içinde küçükkende hep oynarlardı. O yüzden kardeş gibi büyüdüler ve Sasuke Sakura'dan 3 yaş büyük olduğu için ona hep abi diye sesleniyordu.

Bu sırada Sakura bahçe kapısından içeri girdi.

Sakura:Nereye koyayım?

Sasuke:Teşekkürler ve şu ağacın yanına koyarsan sevinirim.

Sakura:Tabii!

Sakura ağacın dibine şimdilik çilek tohumlarını koyarken Sasuke ise hortumu kapatmaya gitti.

Sakura:*İçinden*Sasuke-kun sabahtan beri bahçesiyle uğraşıyor...onun için çilekleri ben ekebilirim.

Sasuke geri geldiğinde Sakura'nın çilekler için ayırdığı yere çilek tohumlarını ekmeye başladığını gördü.

Sasuke:Sakura yapmana gerek yoktu.

Sakura:A- hayır gerek vardı! Sabahtan beri bahçenle uğraşıyorsun. Biraz dinlen.

Sasuke:Dinlenmeme gerek yok Sakura. Cidden.

Sakura ekmeye devam ederken konuşmayada devam etti.

Sakura:Bahçen için 24 saatten fazlasını harcıyorsun. Neden bu kadar bahçenlen ile ilgileniyorsun ki? Normalde bir insanın bahçesi ile ilgilenmesi en fazla 4 saat sürer.

Sasuke:...bahçemi seviyorum.

Sasuke eğilip Sakura'nın elindeki çilek tohumlarını aldı ve kendisi devam etmeye başladı.

Sasuke:Ben devam edeceğim. Teşekkürler.

Sakura:Ama-

Sasuke:Sakura. Bahçeyle ilgilenmeyi seviyorum. Benden başkasınında bahçemle ilgilenmesinden hoşlanmıyorum. Bu yüzden lütfen işime karışma.

Sakura:Ne? Keşke bunu önceden söyleseydin. Hiç karışmazdım. Hm...

Sakura Sasuke'nin evine girdi ve yarım saatten kısa birsüre sonra Sasuke'nin yanına geri geldi.

Sakura:Sasuke nii-san! Al!

Sakura elindeki portakal suyunu Sasuke'ye uzattı.

Sasuke:...

Sakura:Kırma beni!

Sasuke:*İç çeker*Peki.

Onun elindeki portakal suyunu alıp oturdu ve içmeye başladı.

Sakura:Eee? Tadı nasıl?

Sasuke:Ah...çok güzel.

Sakura:Evet! Kendi ellerimle yaptım!

Sasuke Sakura'ya gülümseyip portakal suyunu içmeye devam etti.

Birkaç dakika sonra biri daha Sasuke'nin bahçe kapısından girdi.

İno:Sasuke-kun~!

Sakura:*Mırıldanır*...yine mi?

İno gelip Sasuke'nin boynuna atladı.

9 Kuyruk -SasuNaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin