0.6

4.5K 274 397
                                    

Naruto:A-Ahh~!

Naruto kızarmış birşekilde hızlıca ağzını kapattı. Sasuke ise istemeden elini çekti.

Sasuke:*Kızarır*O- ses-

Naruto:*Kızarır*İ-İstemeden oldu!

Sasuke:ÖHöm! Bu yaşanmamış gibi davranalım en iyisi.

Naruto:E-Evet. Haklısınız.

İkiside düşüncelerine dalmış birşekilde eve doğru yürüyorlar.

Naruto:*İçinden*Agh...bu çok utanç vericiydi. Sasuke-sama'nın karşısında böyle bir ses çıkarmak istememiştim! Umarım onun gözünden düşmemişimdir.

Naruto göz ucuyla Sasuke'ye baktı.

Naruto:*İçinden*Sasuke-sama cidden duygularını iyi saklıyor.

Geri önüne döndü.

Sasuke:*İçinden*O ses cidden Naruto'dan mı çıktı? Hiç beklemiyordum. Ama cidden sesi çok...sevimli çıkmıştı. Of hayır hayır ben ne düşünüyorum böyle?

Sasuke'de göz ucuyla Naruto'ya baktı.

Sasuke:*İçinden*Kabul etsemde etmesemde Naruto'nun herşeyi çok sevimli. Ciddi anlamda herşeyi çok sevimli. Bunu asla inkâr edemem.

Düşünceleri ile geri önüne döndü. Zaten çoktan fark etmeden eve gelmişlerdi.

Sakura:Sasuke nii-san! Gittiler!

Sasuke:Evet duydum. İkinizede teşekkürler. Ama cidden sadece sorup bıraktılar mı?

Sakura:Evet?

Sasuke:...tuhaf. Bu işte bir terslik var.

Sakura:Birşeyin peşindeler.

Birsüre sessizlik olduktan sonra Sakura saattine baktı.

Sakura:Hey! Saat geç olmuş. Benim gitmem gerek. Yarın görüşürüz.

Naruto:*Gülümser*Görüşürüz Sakura-chan!

Sakura bahçe kapısından çıkıp gitti.

Sasuke:O zaman hadi bizde artık eve girelim.

İçeri girdiler ve Sasuke banyosunu yapıp odasına çekildi. Naruto'da kendini koltuğa attı.
.
.
.
1 saat sonra Naruto dayanamayıp Sasuke'nin odasının kapısını tıklattı.

Naruto:Sasuke-sama! Odaya girebilir miyim?

Sasuke:Evet!

Kapıyı açtı ve içeri girdi. Sasuke'yi çalışma masasının üstündeki bilgisayar ile uğraştığını gördü.

(Şimdi diyceksiniz ki bu nasıl bir zaman dilimi hem saray var hem teknoloji var. Şöyle şimdiki zamanın İngilteresi gibi birşey İngiltere de de saray varya öyle düşünün.)

Naruto:Oh neye bakıyordunuz?

Sasuke:1 hafta sonra ay festivali varmışta.

Naruto kibarca Sasuke'nin yatağına dizlerinin üstünde oturdu.

Naruto:Ay festivali mi? O ne Sasuke-sama?

Sasuke:Ay festivali, ayın normalden 2 kat daha büyük olduğu zamanda ki kutlama. Gece ay çıktığı zaman başlatılıyor. Yemekler, oyunlar kıyafetler vs. yani neredeyse herşey var.

9 Kuyruk -SasuNaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin