17

3.8K 237 544
                                    

Kekleri güzelce yediler ve Sakura tepsiyi geri mutfağa götürdü. Naruto'da Sasuke'ye sarılmaya döndü.

Naruto:İyileşiyor musunuz?

Sasuke:Evet.

Naruto bunu duydukça Sasuke'ye daha da sıkı sarıldı.

Sakura tekrar geldi.

Sakura:Senin yerine bahçe ile ilgilenmemi ister misin?

Sasuke:...istemiyorum ama başka seçenek yok gibi.

Sakura:Haha! Ben bahçeye gider!

Sakura hemen bahçeye indi.

Naruto:İyi hissediyorsanız Sakura-chan'a yardım etmeye gitmek istiyorum.

Sasuke:Hayırrr!

Naruto:Ama tek başına-

Sasuke:Sen gidersen bende tek başıma kalırım.

Naruto:D-Doğru.

Naruto ne kadar Sakura'ya yardıma gitmek istesede Sasuke'yi bırakamıyordu.
.
.
.
1 saat kadar sonra Minato ve Kushina geldi.

Naruto:Aa! Galiba annem ile babam geldi.

Sasuke:Öyle mi?

Naruto:Evet!

Sasuke merdivenden adım seslerini duyunca...

Sasuke:Naruto bırakabilirsin. Bak turp gibiyim!

Naruto:Ah! Yaşasın!

Kushina:Merhaba~

Kushina elinde büyük bir kâse ve birkaç malzeme ile içeri girdi. Sonrada Sasuke'nin yanına oturdu.

Kushina:Canım hadi sen babanın yanına git. Onunla baş başa kalma şansı bulamadın.

Naruto:*Gülümser*Tamam.

Naruto yataktan enerjik birşekilde kalktı ve koşarak babasının yanına gitti.

Kushina:Minato'yu odana sokmamak için o kadar uğraştım ki. Bari Naruto onun yanında olsunda rahat etsin.

Sasuke:Sizide yordum.

Kushina:Yok canım. Minato'nun bu yaptıklarına bende sinir oluyorum.

Sasuke:Malzemeleri düşündüğüm kadar çok değilmiş.

Kushina:Evet. Ama bulunması biraz zor. Neyse. Şimdi sana bir krem yapıcam. Ama bu kremi yapıp senin bedenine sürdükten sonra vücuduna su değdirmemen gerekiyor.

Sasuke:Anladım.

Kushina:Güzel.

Kushina topladığı birkaç bitkiyi içine atıp su ekledi. Sonra su ile beraber içindeki bitkileri ezdi. Birsüre daha karıştırdıktan sonra artık tam olarak kremsi bir kıvama ulaşmıştı.

Kushina:Tamamdır. Şimdi şunu da ekledikten sonra...

Cebinden içinde değişik bir sıvı olan küçük bir şişe çıkardı ve bir damla o karışıma kattı. Bir kere daha karıştırdı. Sonuç rengi kırmızı bir krem oldu.

Kushina:Oldu. Şimdi Sasuke biraz yaklaş. Şu sargılarını açalım.

Sasuke dediğini yapıp yaklaştı ve sargıları açıldı.

9 Kuyruk -SasuNaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin