Sasuke:...teşekkür ederim.
Sasuke şimdilik Naruto'nun kollarından kurtulup annesine sarıldı.
Sasuke:Anne şu adam için ağlama.
Mikoto:*Ağlayarak*A-Ama daha demin sende ağlıyordun.
Sasuke:Ben sinirden ağladım. Ne kadar pişman olmuş olsada, kendini öldürmek yerine kendini affettirmeye çalışabilirdi. İntihar etmesi sadece ona karşı olan nefretimi artırdı. Çünkü kendini öldürerek kolay yoldan kurtulmuş oldu.
Mikoto:...
Sasuke:Ayrıca sanada acıyorum. Gönlün nasıl böyle bir adama kaymış anlamıyorum.
Mikoto:*Ağlayarak*Yeter. Biliyorum o çok kötü biriydi. Ama ölünün arkasından konuşulmaz.
Sasuke:Biliyorum. Yinede göz yaşlarına acıyorum.
Mikoto:*Ağlayarak*Benim...yalnız kalmam gerek...
Sasuke:...tamam. O zaman ben şimdilik gidiyorum. Yarın geri gelirim.
Sasuke,Minato ve Naruto gitmeye başladı. Kushina dışında.
Minato:Kushina gelmiyor musun?
Kushina:...ben birazdan geliyorum.
Minato:Peki. Nasıl istersen. Seni bekleyelim mi?
Kushina:Hayır. Siz gidin.
3'ü Kushina'yı dinleyip evin yolunu tuttular. Kendisi ise Mikoto'ya yaklaşıp omzuna elini koydu.
Kushina:Mikoto-chan.
Mikoto:?
Kushina:Ölüm hayatın gerçekleri arasında yer alıyor. Ama unutmayın ki ölüm bir son değil, sonsuzluğun başlangıcı.
Mikoto:*Ağlamaklı*Ama...
Kushina:Hem ayrıca kocanızın arkasından ağlamanızı istediğini sanmıyorum.
Mikoto:*Ağlamaklı*Doğru diyorsunuz Kushina-chan. Ama elimde değil.
Kushina:...zaman herşeyin ilacıdır. Zamanla bu acınız azalacaktır. Sabırlı olsun. Çünkü bu sarayın ve sizi sevenlerin size ihtiyacı var.
Kushina sakince elini Mikoto'nun omzundan çekti.
Kushina:Dediklerimi kulağınıza küpe edin. İzninizle.
Tam yavaş yavaş gidiyordu ki...
Mikoto:Kushina-chan. Teşekkür ederim. Size sarayımın kapıları hep açık. Lütfen çekinmeyin.
Kushina:*Gülümser*Ahaha. Gelirim.
Mikoto'ya kibarca el salladı. Mikoto'da Kushina'ya ve sonunda saraydan çıktı.
Minato Naruto ve Sasuke ise eve yaklaşmışlardı.
Minato:Ah-
Naruto:Ne oldu baba?
Minato:Yapmam gereken birşey olduğu aklıma geldi. Ben şimdilik gidiyorum.
Naruto:Ne işi?
Minato:Gel bakalım.
Minato Naruto'nun kulağına eğildi.
Naruto:Haaaaaa! Tamam o zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9 Kuyruk -SasuNaru-
FanfictionYine SasuNaru kitabı yine ben :D Tabii kide Sasuke=seme Naruto=Uke