0.5

4.5K 297 640
                                    

Sakura:Uchiha sarayını duymuş muydun?

Naruto:...hayır. Ama kulağa tanıdık geliyor. Sanki biryerden duymuşum gibi.

Sakura:İşte o sarayın prensi Sasuke nii-san.

Naruto:NE?! CİDDEN Mİ?!

Sasuke:Maalesef evet.

Naruto:NEDEN MAALESEF DİYORSUNUZ Kİ SASUKE-SAMA?!

Sasuke:Çünkü ben prens falan olmak istemiyorum! Bu kadar basit.

Sakura:Sasuke nii-san'ın akrabalarıda onu prens olması için zorluyor. Aynı zamanda evlendirmeyi düşündükleri biri var.

Sasuke:Ve ben onunla evlenmek istemiyorum. Bu yüzden saraydan uzaklaşmanın bir yolunu buldum ve kendi paramla burayı aldım. Burası çok güzel. Burdan ayrılmak istemiyorum.

Sasuke yavaşça iç çekip gökyüzüne baktı.

Sasuke:Burda darlama yok, o kadar çok sorumluluk yok,senin bile aşamayacağın türden beklentiler yok, zorlama yok, ağır kurallar yok, omzunda ağır bir yük yok, kafanı şişrecek türden insanlar yok. Daha ne isteyeyim? Her işimi kendim yapabiliyorum burda kiii sarayda buna bile izin verilmiyor.

Sakura:Ben olsam bende bunalırdım.

Naruto:Oh şimdi anladım.

Sakura:Sen ormanda büyüdüğün için her işini kendin yaptın değil mi?

Naruto:Evet!

Sasuke:Ne güzel.

Naruto:...doğruyu söylemek gerekirse o kadarda güzel değil.

Sasuke:Nasıl güze-

Sakura:Şu lumizinler...

Sasuke:NE?!

Sakura bir fıçının üstüne çıkmış ve ağaçların arasında gözüken diğer evlere bakıyordu. O sırada lumizinleri gördü. Sasuke'de Sakura'yı ordan indirip kendide baktı.

Sasuke:Hayır. Olamaz. Gelmişler bile. Beni bulmamaları lazım.

Naruto:Bulsalarda başınızdan savamaz mısın?

Sasuke:Tabii ki yapamam! Bulurlarsa gerekilerse süründüre süründüre beni geri saraya götürürler.

Naruto:Neden bu kadar kabalar?

Sasuke:*İç çeker*Kabadan çok disiplinli diyelim.

Sakura:Yaklaşıyorlar Sasuke nii-san! Ve yanlarında sizinle evlendirmek istedikleri kızda var. Galiba ismi Karin'di değil mi?

Sasuke:Of hayır. Daha kötü olamazdı.

Naruto:Ne yapıcaz Sasuke-sama?

Sasuke:Sakura. Sen eve dön. Naruto sen ise benim ormanda saklanabileceğim biryer gösterebilir misin? Ama hemen buraya geri dönmen gerekicek.

Naruto:Ah niye? Sizi ormanda tek bırakmak istemiyorum.

Sasuke:Bu ev seninmiş gibi davranman lazım.

Naruto:...

Sasuke:Onlar gittikten sonra beni almak için geri gel.

Sakura:Ben neden gidiyorum? Hiçbirşey yapamam mı?

9 Kuyruk -SasuNaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin