Kushina:Sen benim oğlumdan hoşlanıyor musun?
Sasuke bu soruyu beklemediği için aniden duraksadı.
Sasuke:Nasıl yani?
Kushina:Nasıl yanisi mi var? Diyorum ki oğlumdan hoşlanıyor musun?
Sasuke:Ben...
Kushina:Korkma seni yemem. Sadece soruyorum.
Sasuke:Evet. Evet hoşlanıyorum.
Şimdi Sasuke bunu hem kendine hemde annesine itiraf edince...cidden Naruto'dan hoşlandığını anladı.
Kushina:...ne yapacaksın peki?
Sasuke:Emin değilim.
Kushina:Bak. Umarım seninki gelip geçici bir hoşlanma değildir. Çünkü Naruto cidden salak ve evet annesi olarak ben bile bunu diyebiliyorum. Kendisi salak olduğu için bu tür şeylerdende hiç anlamaz.
Sasuke:...
Kushina:Daha küçük olduğu için büyüde amatör. Ama hızlı gelişim kaydetmiş. Oğlumdan beklediğim gibi. Büyüde amatör olduğu için birkaç şeyinide kontrol edemiyor. Mesela cezbetme büyüsünü. İstemeden kullanıyor. Onun yüzünden kaç tane zorba şerefsizi temzilemek zorunda kaldım biliyor musun?
Sasuke:Tahmin edebiliyorum. Ama bence Naruto cezbetme büyüsünü nadiren kullanıyor.
Kushina:Hm?
Sasuke:Şöyle ki oğlunuz cidden çok çekici. FAZLA çekici. Yani vücudu hem erkekler hemde kadınlar için özel yaratılmış gibi. Bu yüzden cezbetme büyüsünü en fazla 3-4 kere yanlışlıka kullanmış olabilir. Evet salak ama fark edemeyecek kadarda olduğunu sanmıyorum.
Kushina:*Gülümser*Seni sevdim genç. Zekisin ve iyi gözlemin var.
Sasuke:*Gülümser*Teşekkürler.
Kushina:Eğer oğlumla beraber olacaksan onu üzmesen iyi edersin. Yani...bunu uyarı olarak gör. Dediğim gibi seni sevdim. Ama yanlışını görürsem affetmem.
Naruto:Kimin yanlışını?
Kushina:*Gülümser*Ah! Bebeğim! Gel otur annenin yanına.
Naruto Kushina'nın dediğini yapıp yanına uslu uslu oturdu.
Naruto:Ne konuşuyordunuz?
Kushina:Hiç~ Sadece Sasuke'yi yakından tanımaya çalışıyordum.
Naruto:Öyle mi? Bende anlatabilirdim.
Kushina:...Sasuke'yi mi?
Naruto:Evet!
Kushina:O zaman sevdiği şeyleri say bakalım.
Naruto:Sasuke-sama'nin hobisi bahçesiyle ilgilenmek. En çok taco yiyor. Genel olarak en sevdiği meyve muz. Siyah ve koyu tonlara zaafı var. Saçı ile oynanması hoşuna gidiyor ve sarılarak uyumayı seviyor ve-
Kushina:Tamam tamam!
Sasuke:*Kızarır*...
Naruto:Daha bitirmemiştim.
Kushina:Bitirmene gerek yok. Onu tanıdığın yeterince belli.
Naruto kuyruklarını sallayıp gülümsedi.
Kushina:Canım sen Sasuke'yi seviyor musun?
Naruto:Evet! Çok!
Kushina:Hmm peki Sasuke ile benim ve babanın yaşadığı gibi bir ilişki yaşamak ister miydin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9 Kuyruk -SasuNaru-
FanfictionYine SasuNaru kitabı yine ben :D Tabii kide Sasuke=seme Naruto=Uke