Düğünün ortalarındalardı. Pasta çoktan kesilmiş ve insanlara...tabii ki kitsunelerede(tilki cadısı) dağıtılmıştı.
Minato'nun hala suratı asıktı.
Kushina:Minato şimdi seni ben bir güldürürüm, surat asmayı unutursun.
Minato:Ne? Oğlumun evden bir kuş gibi uçup gitmesini izliyorum resmen!
Kushina:Sen niye oğlunu bir hayvana benzetip duruyorsun?-
Minato "sence konumuz bu mu şimdi?" dercesine bir bakış attı.
Kushina:Ama bak o kadar konuştuk bak oğlumuz senin bu suratını görürse üzülür diye! Çocuğun en mutlu gününde üzülmesini mi istiyorsun?
Minato:O bakıyorken gülüyorum yetmez mi?
Kushina:Yetmez efendim.
Minato:Sana ne yetiyor ki?-
Kushina Minato'nun sırtına bir tane geçirdi.
Minato:AGH!
Naruto:Anne baba!
Naruto yanlarına geldi.
Kushina:Ay benim kuğum!
Minato:Bana demiyor muydun ya en son oğlunu hayvana benzetip durma diye!?
Kushina:Amaan!
Naruto:*Gülümser*Eğleniyor musunuz?
Kushina:Evet! Asıl merak ettiğim sen eğleniyor musun?
Naruto:*Mutlu*Evet! Çok! Kalbim hala yerinden çıkacak gibi. İzlemesi ile yaşaması çok farklıymış.
Kushina:E tabii ki.
Naruto:Baba? Neden üzgün görünüyorsun?
Minato:*İç çeker*Mutlu olmamı istiyorsan ilk torunumun ismini ben koyarım!
Naruto: Ehehehe! Olur!
Sakura:Naruto. Sasuke nii-san seni arıyor.
Naruto:Ah? Nerde?
Sakura:Gel götüreyim.
Sakura Naruto'nun kolunu kibarca tutup peşinden götürdü.
Kushina:*Sırıtır*İlk torun mu?
Minato:Bu şeytan çocuğun sadece 1 torun yapacağını mı sanıyorsun gerçekten?
Kushina:Oda doğru. Neyseee bak surat astığını görmiycem. Ben gidiyorum.
Minato:Tamam tamam.
Ve Kushina gitti.
.
.
.
.
.
.
Gerdek gecesi...Kushina ve Minato ikisini bırakmışlardı. Evde yoklardı.
Sasuke:Of...düğünün bu kadar kalabalık olacağını tahmin etmemiştim.
Naruto:Koskoca sarayın prensisiniz. Bence gayet normaldi.
Sasuke:Oda doğru.
Sasuke ceketini çıkardı. Naruto'da ceketini çıkarırken Sasuke ona baktı. Cekedini çıkardığında Naruto'nun omuzları açıkta kaldı. Sasuke yaklaşıp beline sarıldı ve Naruto'nun arkadan omzunu öptü. Sonra ise başını koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9 Kuyruk -SasuNaru-
FanfictionYine SasuNaru kitabı yine ben :D Tabii kide Sasuke=seme Naruto=Uke