11

5.4K 268 597
                                    

Sasuke:O zaman otur ve geriye yaslanıp bacaklarını iki yana aç.

Naruto:Eh?

Sasuke:Sana yardım ediyorum.

Naruto biraz şaşırıp tereddüt etsede dediğini yaptı.

Sasuke onu öpmek için eğildi. Naruto biraz gerildi.

Sasuke:Benden korkuyor musun?

Naruto:*Nefesiz*Hayır...sizden neden korkayım ki? Beni kurtarmış...birinden korkmam.

Sasuke:O zaman rahatla.

Sonunda Naruto'nun dudağından öptü. Dilinide onun diline değdirince şaşırdı. Ama uzun süre şaşıracak zamanı bile olmadı. Sasuke öpüşürken Naruto'nun kimonosunun önünü açtı.

Naruto:Mhm~!

Naruto'nun kimonosunun altında hiçbirşey yoktu. Zaten beklenildiğide pek söylenemezdi.

Sasuke Naruto'nun gerilmemesi için elinden geldiğince yavaş ilerlemeye çalışıyordu.

Sasuke:İyi misin?

Naruto:*Nefessiz*E-Evet...

Naruto'nun boynundan aşağıya doğru öpmeye başladı. Göğüslerine gelince yaladı.

Naruto:Ah-!

Naruto hemen ağzını kapadı.

Naruto:*İçinden*G-Garip bir ses çıkardım...

Sasuke sonra daha da aşağılara inip onun aletini yalamaya başladı.

Naruto:Sasu-! Ahn~!

Naruto ağzını dahada sıkı kapadı. Ses çıkarmamaya çalıştı. Sasuke ise o boşalana kadar devam etti. Tam Naruto boşalıcakken Sasuke'nin saçlarından tutup geriye çekti. Buda yüzüne gelmesine sebep oldu.

Naruto:*Kızarır*A-AH! ÖZÜR DİLERİM!

Kimonosunun kolu ile Sasuke'nin yüzünü sildi.

Sasuke:Özür dilemene gerek yok.

Naruto:*Kızarır*AMA-

Sasuke:Bu olan normal birşeydi.

Sasuke yavaşça kreme uzandı ve parmaklarına sürmeye başladı.

Naruto:?

Sasuke:Şimdi biraz daha ilerleticem. Biraz...değişik hissedebilirsin. Şimdi bacaklarını tekrar iki yana aç ve şu kuyruklarınıda çekmen gerecek.

Naruto:*Kızarır*T...amam.

Dediğini yaptı ve kuyruklarınıda yanlara çekti. Sasuke'de bir parmağını dikkatlice soktu.

Naruto:Ah-!

Naruto yine inlemelerini bastırmak için elini ağzına götürüyordu ki Sasuke elini tuttu.

Sasuke:Ne yapıyorsun?

Naruto:Ben- tuhaf sesler...çıkarıyorum.

Sasuke:O sesler normal. Sesini bastırma o yüzden.

Başını onaylar biçimde salladı. Sasuke'de dikkatlice ikinci parmağını soktu.

Sasuke:Şimdi genişleticeğim.

Makas hareketi ile genişletmeye başladı.

Sasuke:*İçinden*Zevk aldığı kısmı bulmaya çalışıyorum. Ama bulamıyorum. Acaba daha mı derinde?

9 Kuyruk -SasuNaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin