14

3.8K 262 539
                                    

Fugaku:Cezanızı sarayda vericem. İkinizinde.

Sasuke:*İçinden*Dur ne? İkimizinde mi? İtachi neden ceza alıyor? Yoksa...yakalandı mı?

Sasuke tekrar İtachi'ye döndü. İtachi'nin bakışları anlamışsın der gibiydi. Anlaşılan İtachi Sasuke'nin yerini bilipte söylemediği için cezalandırlacaktı.
.
.
.
Yarım saat kadar sonra saraya geldiler. Muhafızlar kapıyı açtılar. Arabadan inince herkes önlerinde eğilerek selamladı ve içeri girdiler. Sarayda Karin ve Mikoto onları karşıladı.

Karin:Sasuke-kun!

Karin koşarak Sasuke'ye sarıldı. Sasuke kafasını yana çevirip iç çekti ve Karin'nin ellerinden kurtulmaya çalıştı.

Fugaku:Prenses Karin. Sasuke'nin cezalandırılması lazım. O yüzden onu bırakın lütfen.

Karin:Lütfen cezalandırmayın onu! En azından benim için!

Fugaku:...olmaz.

Karin:Ama...ben sevdiğim insanın acı çekmesini istemiyorum...

Mikoto:...

Fugaku:*İç çeker*Karin. Bırak.

Karin'nin gözleri doldu. Sasuke'yi bırakmak istemiyordu.

Sasuke:Bırak beni.

Karin:Ama bırakırsam-

Sasuke:Bırak dedim. Bu yaptığın sadece işi zorlaştırmak.

Karin:Sasuke-kun...

Sasuke Karin'nin bileklerinden canını acıtmayacak şekilde tutup çekti.

Sasuke:İyi olucam.

Karin:*Ağlar*Ama-

Fugaku:Öhöm!

Hizmetçiler gelip Karin'nin omuzlarından tutup Sasuke'den uzaklaştırdılar.

Karin:HAYIR! LÜTFEN YAPMAYIN! FUGAKU-SAMA!

İtachi gelip Karin'nin kulağına eğildi.

İtachi:Karin-chan Sasuke sizin tahmin ettiğinizden daha dayanaklı. Eminim halledicektir.

Karin:Ama...

İtachi:Güvenin bana. Daha kötü cezalarda almıştı.

Karin sustu. Ama hala Sasuke'nin yanına gitmek istiyordu.

Muhafız:İtachi-sama...

İtachi:Biliyorum. Geliyorum.

İtachi itiraz etmeden yürümeye devam etti. Yürüyerek ceza odasına geldiler. Muhafızlar, hizmetkarlar ve uchihlar. Hepsi o ceza odasındaydı.

Sasuke'yi ve İtachi'yi dizlerinin üstüne oturtdular. Ama Sasuke'yi zincilediler.

Sasuke:HA?!

Fugaku:Senin gibi bir soytarının yine kaçmaya çalışmaması için.

Fugaku tahtının önüne geldi ve konuşmaya başladı.

Fugaku:Sasuke Uchiha, sen 4 yıl kadar bir zaman süresinde sorumluluklarından kaçtığından ve kuralları çiğnediğinden...

Kafasını İtachi'ye çevirdi.

Fugaku:Sen ise İtachi Uchiha, kardeşinin yerini bilipte susup onu sakladığından dolayı cezalandırılacaksınız. İkinizde 500-

Mikoto:Fugaku...

9 Kuyruk -SasuNaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin