Sasuke sabah gözünü açtığında yanında Naruto'yu bulamadı. Tuhaf birşekilde içine korku düştü. Çünkü normalde ev bu kadar sessiz olmazdı. Bahçede bile olsalar sesleri gelirdi.
Dayanamayıp hemen aşağıya indi orda da hiç kimse yoktu. Evin içini iyice kontrol etti. Ama kimse...
Koşarak dışarı, bahçeye çıktı.
Sasuke:NARUTO! ÇOCUKLAR!
Ama ses yok. Hatta bahçe bile fazla sessiz. Rüzgar sesi bile yok. Sadece kendi sesini duyabiliyordu.
Evin etrafını turlamaya başladı. Evin arka kısmında ise...
Naruto ve çocuklar kanlar içinde yerde yatıyordu. Çocuklar bilinçsizdi. Ama Naruto Sasuke'ye bakıyordu. O da ölmek üzereydi.
Sasuke onları öyle görünce bacakları boşaldı ve dizlerinin üstüne düştü.
Naruto:Sasuke...
Sasuke hareket etmek istiyordu. Ama yapamıyordu. Sanki ona birşey engel oluyordu.
Naruto:Uyan...
Sasuke:U-Uyan mı?
Naruto:SASUKE!
.
.
.
.
.
.
Sasuke aniden Naruto ile temiz hava aldıkları sandalyeden fırladı.Naruto:Sasuke? Ne oldu? Kan ter içinde kalmışsın.
Sasuke:*Nefes nefese*Ah...of...rüyaymış. DAHA DOĞRUSU KABUS AMK!
Naruto:Çocuklar duyacak. Küfür etme!
Sasuke:Pardon.
Naruto:Sen ne kabusu gördün tam olarak?
Naruto sakince yanına oturdu.
Naruto:*Endişelenir*Su getirmemi ister misin?
Sasuke:Yok yok.
Naruto:Betin benzin atmış ama.
Sasuke:Korkunç bir kabustu sadece.
Naruto:...
Sasuke:...tamam tamam. Rüyamda sizi ölü buluyordum. Sizi öyle görünce kalbim sıkıştı.
Naruto yaklaşıp Sasuke'nin dudaklarından kibarca öptü.
Naruto:*Gülümser*Ama burdayız ve yaşıyoruz. Sana hala gülümseyebiliyorum.
Sasuke:*Gülümser*Lütfen benimle olduğun sürece veya olmadığında da bu gülümsemen hiç solmasın.
Naruto:Ehe.
Sarada:E HADİSENİZE!
Sasuke:Ne hadisenize?
Sarada:Hala hazırlanmamışsınız!
Boruto:Festivale gidicez ya! Geç kalmayalım hadi!
Sasuke:Tamam. Sakin olun.
Naruto:Seni uyandırmaya gelmiştim işte. Hadi gel. Giyinelim.
Menma:Ama biraz acele edin.
Sasuke:Sizde biraz sabredin.
Ve Sasuke ile Naruto beraber giyinmeye yukarı çıktılar.
Boruto:Orda değişik yemekler varmış! Beraber yeriz!
Menma:...havai fişekte var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
9 Kuyruk -SasuNaru-
FanficYine SasuNaru kitabı yine ben :D Tabii kide Sasuke=seme Naruto=Uke