0.3

5K 318 375
                                    

Sasuke Naruto'yu içeri almış ona bakıyordu. Naruto ise yerde dizlerinin üstünde elleri bacaklarının arasında oturuyordu.

Naruto:...Sasuke-sama...işinize karışmak gibi olmasın ama neden bana bu kadar korkutucu bakıyorsunuz?

Sasuke:Korkutucu mu bakıyorum?-

Naruto:Şey evet.

Sasuke:Çok odaklandığım zaman böyle oluyor. Boşver.

Naruto:Peki. Siz nasıl isterseniz.

Sasuke:Onu bunu geçtimde sen neden bana "-sama" şeklinde hitap ediyorsun?

Naruto:Çünkü siz benim efendimsiniz!

Sasuke:...bu düşünceye nerden geldin?-

Naruto:Hayatımı kurtardınız! Ayrıca bu bedene geri dönmeme yardımcı oldunuz!

Sasuke:Beden mi?

Naruto:Evet! Maalesef ben pek dönüşümümü kontrol edemiyorum. Odaklanarak öğrenmeye çalışıyorum. Fark ettiyseniz halada tam dönüşemedim.

Naruto iki elinide kulaklarına götürerek...

Naruto:Kulaklarım ve kuyruklarım dışarda.

Sasuke:...

Naruto:Yine mi çok odaklandınız?-

Sasuke:Hm.

Naruto:???

Sasuke:Se-

Sakura:SASUKE Nİİ-SAN!

Sakura aniden kapıya tekme attı ve içeri girdi.

Sakura:SENİ KURTA- AAA BAK SANA CADI DEMİŞTİM!

Sasuke:SAKURA ELİNDEKİ NE ÖYLE?! BIRAK ONU!

Sakura'nın elinde birtür karışım ve tüfek vardı.

Sakura:OLMAZ!

Naruto Sasuke'nin önüne geçti ve elindeki şeyden rahatsız olduğunu belli eden bir ses çıkardı.

Sakura:SASUKE Nİİ-SAN DAN UZAK DUR CANAVAR!

Naruto:...

Sasuke:SAKURA! BENİ DİNLE VE ELİNDEKİLERİ BIRAK! ONUN ETKİSİ ALTINDA FALAN DEĞİLİM!

Sakura:KANITLA!

Sasuke:Nasıl?

Sakura:Mesela benim yanıma gelerek!

Sasuke:Peki...Naruto sen kenara çekil. İşi hemen halledicem.

Naruto:...tamam.

Naruto tehtirkar halinden tekrar normal haline geldi ve yere uslu birşekilde oturdu. Sasuke ise Sakura'nın yanına geldi.

Sasuke:Oldu mu?

Sakura:Bir dakika...o daha demin senin dediğini mi yaptı?

Sasuke:Evet Sakura. İki dakika beni dinlesen sana herşeyi anlatıcam zaten.

Sakura:Yani... normalde etkisi altında olsaydın...sen onun dediklerini yapardın...ama o senin dediklerini yapıyor.

Sasuke:*İç çeker*Sonunda anladın!

9 Kuyruk -SasuNaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin