20.

3.5K 215 411
                                    

Minato:Ben sizi eve geldiniz sanıyordum. Nerdeydiniz?

Naruto: Sasuke-sama kendini iyi hissetmiyordu. Bu yüzden onu yürüyüşe çıkardım!

Minato:Köpek mi lan b-

Kushina:Yaaa ne kadar düşüncelisin. Değil mi babası?

Minato:Ya ya. Sıkıntıda o zaten.

Naruto:Sıkıntı olan ne?-

Kushina:Yok birşey canım. Sen merak etme.

Sasuke:Kushina-san size bu kimono çok yakışmış.

Kushina:Ahahaha! Çok teşekkür ederim...peki sen şimdi nasılsın?

Sasuke:Daha iyi. Naruto bana çok güzel yerler gösterdi. Ormanda böyle yerlerin olduğunu hiç bilmiyordum.

Kushina:Ay ne kadar hoş!

Minato:Bahçende kutsanmış gibi.

Sasuke:Bahçem....doğru ya. Kaç gündür ilgilenemedim.

Naruto:İlgilenememenize rağmen hala çok iyi gözüküyorlar!

Minato:Kendisi bakamazken BEN ilgilendiğim için olabilir mi?

Sasuke:Siz mi Minato-san?

Minato:Ne? Bahçene yazık olurdu. O kadar emek harcayarak meyvelerini, sebzelerini ve çiçeklerini büyütüyo-

Sasuke Minato'nun önünde eğildi.

Sasuke:Size ne kadar minnettar olduğumu anlatamam. Çok teşekkür ederim.

Minato:Ah-

Kushina:OooOoOO~ Bir prensin senin önünde eğilmesi nasıl bir his Minato'cum?

Minato elini ensesine koydu.

Minato:*İç çeker*Rica ederim Sasuke. Ama bahçende amma önemliymiş.

Sasuke:Önemli. Daha doğrusu önemliydi. Şimdi önemi pek kalmadı. Ama bahçemle anılarım çok olduğu için ve emek harcadığım için özenle bakmaya devam ediyorum.

Kushina:Önemli"-ydi"? Neden şimdi biraz önemini yitirmiş gibi konuşuyorsun?

Sasuke:Bahçemi çok seviyordum. Halada seviyorum ama...

Kendisi koltuğa oturdu ve hemen yanına Naruto oturdu. Onu pür dikkat dinliyordu.

Sasuke:...ama bahçemle bu kadar ilgilenme sebebim sadece yalnızlıktı. Bildiğiniz gibi ben saraydan kaçtım 4 yıl önce.

Naruto: Peki Sakura-chan?

Sasuke:Sağolsun onunda çok yardımı oldu tabii ki. Ona olan borcumu nasıl ödeyebilirim bilmiyorum. Fakat o yalnızlığımı hafifletebildi sadece. Nedenini bilmiyorum.

Kushina'da bir sandalye çekip oturdu.

Kushina:Yani bir nevi bahçenle ilgilenmek yalnızlığını unutturuyordu değil mi?

Sasuke:Evet tam olarak öyle.

Minato:Eeee?

Sasuke:Eeeee si yalnızlık hissim Naruto gelince kayboldu. İlk baş kendisini sadece bir tilki zannettiğim için şöyle düşünmüştüm;"Galiba benim bir evcil hayvana ihtiyacım varmış."

9 Kuyruk -SasuNaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin