0.7

4.4K 280 492
                                    

Sasuke:B-Bu harika

Naruto:*Gülümser*

Naruto sevinip kuyruklarını salladı.

Sasuke:Cidden sen mi yaptın?

Naruto:Evet!

Sasuke:Hadi sende gel sofraya.

Naruto:Hemen!

Naruto'da elindekileri bırakıp sofraya oturdu ve beraber yediler. Yedikten sonra yine Naruto zorla Sasuke'ye yardım etti. Sonra Sasuke yine bahçeye Naruto ise kendini geliştirmek için evde antrenmana devam etti.

Sasuke bahçedeyken herzaman ki gibi Sakura geldi.

Sakura:Sasuke nii-san! Sasuke nii-san!

Sasuke:...ne oldu? Ne bu acele?

Sakura:Naruto hakkında biraz bilgi edindim galiba.

Sasuke:Galiba mı?-

Sakura:Naruto'nun türü olduğunu düşünüyorum. Bir arkadaşım bu konularda baya bilgilide. Ona Naruto'yu ormanda gördüğümü söyledim. Oda bana nasıl göründüğü sordu. Çok detaylı anlatmadım ve bana bu bilgileri verdi.

Sakura elindeki 3 birbirine zımbalanmış kağıdı Sasuke'ye uzattı.

Sasuke:Umarım bilgiler doğrudur.

Sasuke ilk başlığı okudu.

Sasuke:"Tilki cadısı"

Sakura:Evet evet! Maddeleri oku! Çok ilginç bilgiler var!

Sasuke:Hadi bakalım. "1. madde tilki cadıları sinirlendiği zaman göründüğünün aksine oldukça korkutucu ve saldırgan olabiliyorlar, neye sinirlendikleri bilinmektedir. Bu değişken birşeydir."

Sakura:Ehem sinirlendiği zamana şahit olmuş olabilirim.

Sasuke:Ben daha kötüsünü gördüm. Neyse. "2. Madde tilki cadılarının vücudundaki sistemler insanlara göre biraz daha hızlı çalıştığı için çok hızlı iyileşirler. Onları tamamen öldürdüğünüzden emin olmanın tek yoluda kafasını vücudundan ayırmaktır."

Sakura:B-Bu bilgi biraz korkutucu. Hem biz niye Naruto'yu öldürmek isteyelim ki?

Sasuke:Naruto gibi tilki cadıları olabilirde ondan. Ama zarar vermek isteyen türlerinden. "3. Madde insanlar veya hayvanlarla oynamayı severler. Genellikle onları cezbederler ve istedikleri herşeyi yaptırırlar. Eğer oyuncağını beğenmezse ondan intihar etmesini isteyecektir."

Sakura:Bu maddeler kötü tilki cadılarından bahsediyor gibi.

Sasuke:..."4. Madde eğer tilki cadısı yeterince tecrübeliyse her türlü büyüyü yapabilir. Buda onları oldukça güçlü kılar.

Sakura:...

Sasuke"5. Madde çoğu tilki cadısına güvenilmez. Size zarar vermiyorsa hatta iyi davranıyorsa ya sizi öldürmek için doğru zamanı bekliyor ya da sizinle oynamak hoşuna gittiği için size dokunmuyor."

Sakura:nE? Ya Naruto? Cidden bize bunu yapıyor mudur?

Sasuke:...bilmiyorum...ama eğer yapıyorsa pişman olur.

Sakura: Diğer madde?

Sasuke:Tam olarak burda kaç madde var?

Sakura:Galiba 30 madde.

9 Kuyruk -SasuNaru-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin