Ora de după cursuri a fost o tortură pentru cei șase, deoarece omegaul lor era înconjurat de alfa și oameni care evident că îl pofteau.
Yoongi vrea să-l îndepărteze pe Jungkook, dar și-a amintit de palma anterioară și a decis să nu-l mai supere pe omega.
Pe de altă parte, Jungkook era de zece ori mai rău, fără îndoială că se bucura cât de geloși erau partenerii săi, dar simțea o bobină în partea inferioară a stomacului. Știe că această senzație îl avertizează că se apropie de căldura sa. Deși nu era momentul, parfumul partenerului său, forțează adesea un omega să intre în căldură, pentru a fixa procesul de împerechere.
Jungkook urăște pentru că numai omega intră în căldură forțată și nu și Alfa, în rut forțat după ce și-a găsit partenerul ... este atât de sexist! Dacă nu ar fi mirosul său prea vizibil, ar fi răbufnit, totuși, nu era momentul. Astfel, în timp ce se repezea din cameră cu geanta, toți ceilalți au rămas încurcați, întrebându-se de ce fuge brusc din clasă.
În timp ce alerga pe coridor, Jungkook a început să se îngrijoreze, punându-și sigur întrebării:
"Cum o să iau eu autobuzul? Deja se simte prea tare că sunt în căldură ..."
" De ce partenerii mei nu mă doresc? Este atât de enervant!"
Aceasta a fost prima dată când a vrut să aibă un partener care să îl ajute. În schimb, chiar dacă are, nu îl vor și pe lângă, nici nu are curajul să le ceară ajutorul.
În acest timp, Jungkook vede pe coridor un alfa de sex feminin care își împingea cămașa uzată în dulap. Jungkook nu mai stă pe gânduri și se îndreaptă spre ea:
"Scuză-mă ... poți să-mi împrumuți cămașa aceea?" Fuck... Alfa îi arunc cu o privire ... sută la sută deja îl consideră un pervers.
Jungkook s-a simțit atât de jenant, încât s-a înclinat încontinuu, în timp ce se explica:
"Nu vreau să înțelegi greșit! Sunt în căldură și trebuie să iau autobuzul . Fără acea cămașă, care îți poartă mirosul, nu o să fiu în siguranță să călătoresc așa. Îmi pare rău dacă te-am făcut să te simți inconfortabil!"De data aceasta, fata a dat din cap, un semn că a înțeles și i-a dat cămașa lui Jungkook. Totuși, înainte ca să o poată pune pe el, o mână îi ia cămașa.
"Lisa, de ce îți dai cămașa unui Omega aleatoriu?"
"Ummm ... Rosé ..."
Jungkook nu mai avea timp, așa că încercă să îi explice rapid, din nou și Omegaului venit, care la început părea sceptic. Însă, când căldura lui Jungkook a devenit mai puternică, noul omega i-a lăsat cămașa, și s-a îndreptat rapid cu perechea său, pe nume Lisa, în prima baie pentru alfa, pe care am văzut-o.
Jungkook a luat, în cele din urmă cămașa pe el și s-a îndreptat spre ieșire. A fost bine că nu erau mulți oameni în școală, pentru activitățile de după cursuri.
Dar înainte de a putea ieși, mâna lui a fost prinsă de cineva. Acesta s-a întors, văzându-l pe Omegaul de dinainte care l-a dus în parcarea școlii și deschizând ușa unei mașini. Cum o chema?? Aaa ... Rosé!
"Hai sus! Nu e sigur, pentru tine, să mergi așa cu mijloacele de transport în comun! Parfumul tău a început să fie mult prea puternic..." a spus Rosé, zâmbind.
Jungkook i-a întors zâmbetul. În timp ce se așeza în mașină, i-a spus adresa unde stă, pentru ca ea s-o pună în GPS.
Pe drum, Jungkook și-a închis ochii, aprofundându-se în propriile gânduri. Se simțea extrem de trist. Era binecuvântat cu șase parteneri și nici unul dintre el nu-l dorea.
Chiar dacă, în fața lor părea un omega puternic, în realitate inima îl durea. Respingerea era foarte dureroasă. Se simțea insuficiente de bun pentru ei.
Deodată, Jungkook simte o mână pe coapsă. Rosé îi zâmbea dulce: "Nu te stresa prea mult! Parfumul tău se acrește. Oricum ... ajungem imediat."
Ei ajung în curând la cabană. Rosé și Jungkook au făcut schimb de numere de telefon.
Înainte să plece, Rosé i-a spus: "Dacă ai nevoie de ceva, sună-mă oricând ... Ok?"
A dat din cap și murmură un slab mulțumesc .
Suferea atât de mult. S-a simțit extrem de inutil ca Omega... S-a simțit un omega abandonat...
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
Bună! Am revenit cu acutualizarea.
Cum vi se pare? Eu să fiu sinceră, am plâns puțin, când l-am citit pentru prima dată...😭😭
I purple you💜
CITEȘTI
Not A Normal Omega - JJKxBTS
Teen Fiction„Nu te vreau ...!" „Nici eu ... la naiba...!" Chiar dacă o să îl respingă, el nu este o cățea, care să plângă pentru câțiva colegi True Blood... Carte tradusă în Română Original story by : @iamembi Fanartul folosit pentru copertă nu îmi aparține...