Azi aveam planuit să postez doar un capitol, dar pentru că cel de ieri nu s-a postat...am ajuns la două......deci...
BUCURAȚI-VĂ!💜💜💜
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
Bae-sok a avut încrederea pachetului, înainte de venirea lui Jungkook, așa că pentru ea, să știe ascunzătoarea lupilor omega nu a fost mare lucru. Fusese mult timp în ascunzătoare.
Fiind în formă de lup, a ajuns la ascunzătoare în câteva minute. Ochii ei erau roșii când scoase un mârâit puternic, îngrijorându-i pe războinicii care erau ascunși mai departe și, într-o clipă, au apărut numeroși beta și alfa care stăteau în afara ascunzătorii, gata să atace.
În interiorul ascunzătorii, toți omegii și puii tremurau de frică. Pot mirosi feromoni agresivi din afara ascunzătorii lor.
Chiar atunci, s-a auzit un „zgomot puternic" de la ușă. În curând, zgomotul devine din ce în ce mai puternic, făcând locul să se umple de feromoni de frică a omegaurilor.
Jungkook, care stătea în mijloc, părea extrem de pierdut. Habar n-avea ce ar trebui să facă și încearcă să se lege mental cu partenerii săi, care au început să se îndrepte spre ascunzătoare, dar ar dura cel puțin 15 minute, chiar dacă călătoresc cu viteza maximă pe care ei o pot prinde.
Atenția i s-a năpustit, când ușa ascunzătorii s-a rupt și un număr imens de alfa și betă s-au revărsat în cameră.
Jungkook a simțit un buton care a fost apăsat în interiorul lui, în timp ce își simțea întreaga minte devenind neclară și conștiința lui părea să dispară. Simțea o altă personalitate completă care îl prelua.
Ochii lui Jungkook s-au transformat într-un amestec de albastru și galben, iar corpul său a devenit extrem de luminos
Mirosul său a devenit extrem de dulce și extrem de picant, ca un amestec ciudat de miere și scorțișoară, dar se simțea extrem de bine.
Jungkook își simți corpul ridicându-se de la pământ, în timp ce o bulă începea să se formeze în jurul lui.
Mai întâi, bula era mică, acoperind doar capul lui Jungkook, apoi începea să se extindă încet, acoperindu-i corpul, apoi se extindea în continuare, acoperindu-i pe toți lupii omega și pe pui, care se aflau acolo.
Lubii alfa Alfa și beta, care intraseră în ascunzătoare, au fost uimite când au văzut tot ce se întâmplă ... s-au repezit spre bulă încercând să o spargă, totuși au fost împinși înapoi, cu forța egală.
Nu au mai văzut nimic de genul ... balonul pare firav, gata să se spargă, totuși e foarte gros și par să reziste oricărui atac.
Lupii Alfa și beta au continuat să atace bula cu orice fel de armă pe care o aveau, însă nu a izbutit... aceasta pare să se îngroașe și mai mult.
Atunci s-a auzit un mârâit puternic din exterior, iar Lupii Alfa True Blood cu ceilalți alfa și beta din haită au ajuns în sfârșit la ascunzătoare.
Întreaga față a lui Bae-sok s-a înroșit când i-a văzut pe membrii haitei și a scos din nou pumnalul de argint, gata să-l atace pe Taehyung, care era cel mai aproape de ea. Cu toate acestea, mâinile ei au fost oprite, la jumătatea drumului, de către Jungkook.
Jungkook a sărit din bule și a ținut mâna lui Bae-sok într-o strângere fermă, ochii săi jumătate albaștri și jumătate roșii, par să-i străpungă sufletul.
Jungkook a întors, fără milă, mâna lui Bae-sok într-un unghi dureros, forțând-o să se înjunghie în gât cu pumnalul de argint pe care îl avea în mâini.
Strângerea lui Bae-sok asupra pumnalului s-a relaxat pe măsură ce sângele a început să se diminueze din rana ei. Ea a căzut pe pământ, lovind podeaua, în timp ce respira pentru ultima dată, înainte de a muri.
În câteva secunde, toți lupii ce se aflau cu Bae-sok au fost, de asemenea, uciși și apoi Jungkook a căzut inconștient pe podea, între cadavrele.
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
Ce părere aveți despre ce s-a întâmplat?
Eu sunt fericită ca Bae-sok a primit fix ceea ce merita!😎😈
Aștept să vă împărtășiți gândurile cu mine!🤗🤗
I purple you!💜
CITEȘTI
Not A Normal Omega - JJKxBTS
Teen Fiction„Nu te vreau ...!" „Nici eu ... la naiba...!" Chiar dacă o să îl respingă, el nu este o cățea, care să plângă pentru câțiva colegi True Blood... Carte tradusă în Română Original story by : @iamembi Fanartul folosit pentru copertă nu îmi aparține...