Jungkook a simțit cum corpul său este acoperit de sânge, făcându-i se greață. Însă, în momentul în care și-a deschis ochii, a fost întâmpinat de un beta mort, acoperit de sânge și cu niște gheare în piept.
Lupul din spatele betaului și-a scos ghearere din corp, totodată cu o bucată bună de inimă acestuia, făcândul pe beta să sângereze, în continuare pe pământ.
Lupul nou venit era de dimensiuni medii, cu blană cenușie și având pe spate câteva cicatrici proaspete.
Dintr-o singură privire, Jungkook și-a dat seama că lupul din față sa este Alfa. Acest lucru ar fi trebuit să-l înspăimânte pe Jungkook, dar, din anumite motive ciudate, s-a simțit ciudat de însiguranță și familiaritate cu lupul și asta l-a făcut foarte calm.
Betaul din fața lui era deja moart, iar celelalte două beta par să se lupte cu alți doi lupi, ceea ce i s-a părut ca sunt tot beta, lui Jungkook.
Lupul alfa și-a înors spatele spre Jungkook, împingându-l. Cu coada să meargă și Jungkook s-a conformat. Dar scena din interiorul casei sale nu a fost ceva ce a vrut să le vadă. Erau pete de sânge pe covor și cinci cadavre au fost îngrămădite pe mijloc, în timp ce cei doi beta au tras cele trei cadavre din grădină în cameră, cu o urmă sângeroasă în spatele lor.
Și inima fragilă a lui Jungkook, nu a mai putut îndura, a simțit conștiința alunecându-se, fuck, nu vrea să leșine în prezența alfaului și a betaurilor necunoscute acum ..... FUCK .... NOOOO
****
Jungkook a deschis ochii lui încet, clipind din nou și din nou, până când i s-a lămurit vederea și când s-a uitat în jurul camerei, era destul de sigur că nu se află în casa lui.
Primul lucru pe care l-a crezut a fost că a fost răpit și așa că a încercat să sară pe fereastră ...
Dar a fost ținut de mâini puternice, pe măsură ce nasul lui se umple de mirosul de beta, „Ești nebun,asta e etajul al treilea ...! "
Femeia necunoscută are o expresie de îngrijorare autentică pe față, dar Jungkook era prea speriată pentru a-i păsa chiar și când începe să se agite în holda betaului feminine.
„Jisoo baby, ce s-a întâmplat?" s-a auzit o voce dulce peste hol și în minutul următor femeia care a intrat în viziunea lui Jungkook l-a făcut să renunțe în cele din urmă la lupte.
"Rosé, descurcăte cu prietenul tău ... Mă sperie .. Mă duc să verific rana Lisei .. Pumnalele betaurilor de ieri, erau otrăvitoare ..." Jisoo i-a lăsat pe ambii omega în pace.
"Oh Jungkook! Mă bucur că ești bine ... M-am speriat când m-ai sunat ieri .. Dar sunt fericit că m-ai sunat!" Rosé îi zâmbi băiatului care-și zbârlise părul.
Dar Jungkook s-a simțit foarte vinovat: „Îmi pare rău ... Din cauza mea ... partenerul tău .."
„oh taci ... Nu știi, cicatricile îi fac pe alfași mai sexy!" Rosé a făcut cu ochiul la Jungkook, cu o față pervertită.
Și Jungkook nu s-a putut abține să nu râdă, deși știea că Rosé spunea probabil asta, doar pentru a-l face să se simtă mai puțin vinovat.
Dar tot nu a ajutat prea mult, el a fost atât de recunoscător față de Rosé și de colegii săi. Acum tot ce își dorește este să meargă la colegii săi și să-i îmbrățișez din tot sufletul.
Și cu siguranță, cel ce a încerca să-l atace, va plăti cu vârf și îndesat. Colegii săi, nu-l va lăsa să scape așa ușor.
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
Încă un capitol treminat! Ce părere aveți?
Astăzi o să mai urmeze un capitol... dar până atunci a-ți putea da o ocheadă și la cealaltă carte pe care am început să o traduc!
Cealalta carte o sa fie actualizată mai greu, deoarece vreau să mă focalizez să termin cartea aceasta. Dar promit că o să o îndragiți și pe aceea!🥰🥰
Cartea reprezintă un fanfiction pentru pentru minunatul nostru Yoongi.
I purple you!💜
CITEȘTI
Not A Normal Omega - JJKxBTS
Novela Juvenil„Nu te vreau ...!" „Nici eu ... la naiba...!" Chiar dacă o să îl respingă, el nu este o cățea, care să plângă pentru câțiva colegi True Blood... Carte tradusă în Română Original story by : @iamembi Fanartul folosit pentru copertă nu îmi aparține...