Înainte de toate, vreau să vă avertizez că acest capitol conține scene mature. De aceea am pus 2 repere, de unde până unde durează scena smut.
Cei care nu se simt confortabil să citească scenele de genul, sunt liber să evite secvența, sau chiar capitolul. Nu o să aibă nimic de pierdut. Nu o să îi influențeze înțelegerea poveștii.
Anunțul cu privire la începerea și sfârșitul secventei, este poziționat între "❗️".
Nu vă mai rețin, vă urez spor la citit! 😊
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
"NU ÎNCERCA ... FICKING ... SĂ ASCUNZI CE ESTE AL NOSTRU, DE NOI, OMEGA!"
Jungkook se simțea complet înăbușit pe dinăuntru. Căldura lui tocmai a trecut și omega din el fusese deprimată, pentru că nu a avut contact cu alfașii săi.
Așa că acum, aflându-se sub alfașii lui, omega se înghesuia să iasă la suprafață, deoarece împerecherea pentru prima dată se face între omega și alfa, nu între oameni.
Jungkook ar putea fi un omega puternic, care nu ar putea lăsa pe nimeni să-l atingă astfel, dar a fi iubit și răsfățat de alfaul său, este ceea ce visează fiecare omega.
Și, de obicei, împerecherea este ceva ce trebuie făcut în ziua următoare, după ce te-ai întâlnit pentru prima dată cu partenerul tău. De aceea omega intră în căldură, o zi după aceea.
Dar Jungkook nu s-a împerecheat niciodată și omega lui a luat asta ca fiind respins de alfa. Așa că acum, când se află sub alfașii lui și l-au numit omega, vrea doar să vină și să preia controlul.
Jungkook a renunțat în cele din urmă la control, lăsând omega să preia. Ochii lui pâlpâiau între albastru și maro așezându-se în cele din urmă în culoarea albastră cu puțin maro.
❗️❗️CONȚINUT SMUT❗️❗️
Namjoon stătea între picioarele lui Jungkook, când a simțit că cel mic îl lasă pe omega din interior să ia controlul. Astfel, s-a aplecat lăsându-l și el pe alfa să preia. Cu ochii de un roșu intens combinat cu auriu, a pus un sărut moale pe buzele lui omega.
(când menționez numele cuiva, amintiți-vă că sunt în mentalitatea lor de alfa și omega și nu în mentalitatea lor umană)
Yoongi a venit în față, scăpând de hainele sale și lăsându-se doar în boxeri, în timp ce îl ia, în stil mireasă, pe Jungkook și îl duce în cel mai mare dormitor din casa de pachet. A fost urmat de toți membrii, care se dezbrăcau, în timp ce se atingeau reciproc.
Jungkook a fost așezat pe un pat confortabil, în timp ce Yoongi s-a poziționat deasupra lui, sărutându-l cu pasiune și lăsându-și mâinile să călătorească, neglijent, peste corpul lui Jungkook.
În curând, diferite buze l-au sărutat, pe Jungkook, pe gură, iar altele pe gât, în timp ce o mulțime de mâini se plimbau pe tot corpul.
Întregul corp, al lui Jungkook, se simțea extrem de greu.
Corpul i se smuci când simți pe cineva între picioare și o limbă deasupra găurii sale, neatinse. El și-a despărțit picioarele mai mult și se uită în jos, pentru a vedea Taehyung între picioarele sale. Sentimentul a fost atât de extraordinar, dar în același timp, atât de chinuitor, încât el dorea să-și închidă picioarele și să fugă, dar în același timp, dorea ca Taehyung să o facă mai adânc ...
Dacă sentimentul nu era deja copleșitor, el a simțit mâinile lui Jimin peste cocoșul său. Dorea atât de mult să-i smulgă mâniile, dar era prea plăcut pentru a-și mișca o parte din corp.
Se simțea aproape. Dorea să se elibereze atât de rău... "Nu mai pot ... Oh, eu sunt ..."
Jungkook era pe punctul de a ajunge în vârf când totul s-a oprit. Toate mâinile și buzele de pe corpul său au dispărut. Taehyung a încetat să-l lingă și Jimin s-a oprit să-i mai facă muie.
Jungkook se plângea jalnic. Întinse mâna spre Jhope: „Alfa ... Lasă-l pe cocoș să se elibereze ... Kookie este un băiat cuminte! Lasă-mă să mă eliberez, alfa!"
Jhope gâfâi către băiat: „Știu iubito! Kookie este cel mai bun băiețel! Dar lui Kookie nu-i v-a plăcea să fie umplut de sperma tuturor alfașilor... Hmm ... Iubito ... Nu vreau să iei toată sperma, în burtica ta ... "
Jungkook se plângea, arătându-i lui Jin, aspectul cel mai inocent, făcându-l să gemă. Îl împinse pe Hoseok și trăgându-l pe Jungkook pe el, făcându-l să stea în poală și lăsându-și cocoșul să alunece în căldura strânsă. I-a trebuit lui Jungkook câteva secunde să se adapteze, deoarece corpului său de omega i-a fost ușor să se întindă pe lungime. După câteva minute a simțit un al doilea cocoș găsindu-și drumul în gaura deja umplută. A încercat să se miște, dar alfa a lansat feromoni calmanți, făcându-l să stea liniștit și să nu mai simtă disconfort.
Curând a fost luat de câte doi cocoși în același timp. La început Jungkook și-a simțit interiorul sfâșiat, dar, în scurt timp durerea s-a transformat în plăcere.
El s-a simțit ca în al patrulea cer, când a fost marcat de cei doi, în timp ce aceștia se eliberau în fundul lui.
Când au terminat cu toții, Jungkook a avut șase mușcături de împerechere. Corpul său era acoperit cu mușcături de dragoste, amprente de mână și spermă pe coapse.
Jungkook era virgin, dar acum a avut șase sculele diferite în fundul său. Se simțea somnoros imediat ce s-a eliberat pentru a cincea oară în aceeași zi.
❗️❗️SMUT ÎNCHEIAT❗️❗️
Alfașii se uitau către adorabilul lor partener. L-au sărutat, în timp ce Hoseok și Jimin aduceau cu prosoape cu apă caldă pentru a-i curăța corpul, în timp ce Jin îi punea cremă antiseptică peste răni.În cele din urmă, fiecare alfa și-a sărutat partenerul și și-a lins marca respectivă. În sfârșit, cufundându-se împreună pentru a dormi.
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
Gata și a treia parte din tripla actualizare. Cum vi s-a părut?
Sper să vă placă! Îmi mai cer înc-o dată iertare pentru posibilele greșeli tina cele trei capitole traduse azi! Promit c-o să revin peste ele, și o să le corectez!🥰🥰
I purple you!💜
CITEȘTI
Not A Normal Omega - JJKxBTS
Ficção Adolescente„Nu te vreau ...!" „Nici eu ... la naiba...!" Chiar dacă o să îl respingă, el nu este o cățea, care să plângă pentru câțiva colegi True Blood... Carte tradusă în Română Original story by : @iamembi Fanartul folosit pentru copertă nu îmi aparține...