Au trecut ani de când Jungkook și-a găsit colegii. Își amintește și acum ziua în care i-au întâlnit, în mijlocul holurilor școlii.
Dacă cineva l-ar fi întrebat pe Jungkook, la ce se așteaptă de la viitorul, n-ar fi spus niciodată că se așteaptă la o mare familie și fericită ca acum.
A oftat încet, mâncarea din coșul de picnic și așezând-ule pe o pătură. Azâmbit când l-a văzut pe Taehyung alergând, în formă sa de lup, cu fiica lor adorabilă pe spate, în timp ce Jimin îi alerga pe cei doi, urlând în glumă și făcând.o pe micuță să chicotească necontrolat, în timp ce era bine prinsă de blana lui Taehyung.
Pe de altă parte, Namjoon și Yoongi încercau să-l învețe pe Yeonjun cum să se transforme în forma de lup și să revină la cea de om. Hoseok era întins pe iarbă, cu Soobin așezat pe el.
Jungkook se aplecă pe Jin, care îl ajuta să pregătească mâncarea. Era fericit și era exact ceea ce își dorise toată viața...o familie fericită.
A fost adâncit în gânduri, când a simțit o mână trăgându-l de haine. S-a întors spre puiul cel
mic și ridicându-l încet:„Oh iubito, mama ta te-a pierdut din nou?"
„Ce vrei să spui cu pierdut? Crezi că îmi pierd proprii pui??"
" Ei bine, Rosé... Mai ții minte când le-ai pierdut în supermarket?"
" A FOST DOAR O DATĂ! ȘI m-am gândit
că l-am lăsat cu Lisa...""Dar l-ai părăsit! Nu ai..."
Rosé și-a frecat burta de gravidă, adunandu-se câteva lacrimi în ochi, în timp ce Jungkook începea să radă, amintindu-și de incident.
Curând, partenerii lor li s-au alăturat pe pătură, în timp ce puii lui Jungkook se înghesuie în jurul puilor lui Rosé, jucându-se cu ei.
„Mami o putem duce pe Aashi acasă?"
Aany se uită cu ochi mari rugători la Jungkook, care era pe punctul de a refuza, dar Rosé l-a întrerupt.
„Sigur că poți!" și apoi s-a aplecat spre Jungkook șoptindu-i: „Ia-l cu tine! Am nevoie să fiu futut bine ... hormonii mei o iau razna."
Jungkook a luat un sandwich, în timp ce tușea tare, dând o privire dezgustată lui Rosé. Pe care a ignorat-o complet, razant și mâncând Cheetos cu suc de murături.
Jungkook s-a strâmbat la alegerea gustărilor eu și a făcut o față dezgustată când Rosé le-a oferit copiilor săi una din acele mâncăruri, convingându-i cât de gustos era.
Deși Aany a fost singurul care a reușit să-l înghită, a fugit la cel mai îndepărtat colț de Rosé, la scurt timp.
Jungkook a iubit totul, pe colegii lui, pe prietenii lui și pe orice altceva.
Acum tot ce se roagă, este ca totul să fie la fel, pentru ca toată lumea să fie fericită și împreună.
❤︎SFÂRȘIT❤︎
CITEȘTI
Not A Normal Omega - JJKxBTS
Teen Fiction„Nu te vreau ...!" „Nici eu ... la naiba...!" Chiar dacă o să îl respingă, el nu este o cățea, care să plângă pentru câțiva colegi True Blood... Carte tradusă în Română Original story by : @iamembi Fanartul folosit pentru copertă nu îmi aparține...