❤︎Capitolul 9❤︎

510 35 3
                                    

Bunăăă! Iertați-mă că nu am putut să actualizez mai repede, dar am avut o perioadă foarte plină.

Cu toate acestea, pentru a mă revanșa, am decis să fac o triplă actualizare ... așa că bucurați-vă de aceste capitole!!👅🤪

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Pentru puțin timp, Jungkook a rămas în forma sa de iepuraș, iar datorită lui Yoongi, nimeni altcineva nu a mai îndrăznit să se mai joace din nou cu el, ca și cum ar fi o jucărie. Cu toate acestea, el încă mai primește multă atenție și, sincer, nu se plânge, din contră se îi place.

Se bucură de toate momentele în care își petrece timpul cu partenerii săi. Îi plăcea să stătea pe tejgheaua din bucătărie, când Seokjin pregătea masa, sau să alerge dimineața cu Hoseok, care se transformă în forma sa de lup puternic și care alergă în spatele iepurașului, ca un bodyguard. Ohh, îi plăcea cu adevărat momentele în care Vmin se ceartă pe bucata de carne în plus, pe care Yoongi le-o dă uneori. Și cum poate uita melodia liniștitoare, pe care Yoongi o cânta în fiecare seară sau timpu relaxant petrecut cu Namjoon, care lucrează la dosare sale și în care Jungkook îl privește de pe masă.

Jungkook devenea din ce în ce mai legat de cei șase și era sigur că legătura de mate devenea din ce în ce mai puternică, ajungând să creadă că nu au o legătură de mate oarecare.

Poate că, la început, a spus că ar dori o curtare fastuoasă, dar acuma nu mai vrea. Tot ce își dorește este să simtă un sentiment de apartenență, că este îngrijit, că face parte din familie ... și exact asta simțea.

Tot ce se întâmplă, îl face să se simtă extrem de liniștit. Totuși, nu își poate da seama cum e posibil, ca nici o săptămână, viața sa să se transforme radical ... el trăia mereu singur, fără să aibă pe nimeni apropiat, iar acum are propria sa familie.

Jungkook a început să simt o apăsare în burtă, în timp ce corpul sau începea să se transforme încet, înapoi în forma sa umană. Pe deoparte era extrem de fericit, dar pe de altă parte, era pe canapeaua din sufragerie și ... fuck ...

De îndată ce s-a transformat, corpul sau era obosit, sclipind de sudoare, iar mușchii îl dureau, dar mai presus de toate era dezbrăcat pe canapea.

Schimbarea de la o formă la alta este epuizantă, dar și mai extenuant este atunci când se întâmplă involuntar și chiar acum, Jungkook era așa de sleit de putere, încât și mișcarea unui deget era prea mult . El a fost TERMINAT.

Într-un final s-a dat bătut și a adormit. Nu e ca și cum ar fi avut de ales, în primul rând.

S-ar putea ca partenerii săi să aibă un atac de panică când vor ajunge acasă...

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

I purple You!💜

Not A Normal Omega - JJKxBTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum