❤︎Capitolul 25❤︎

354 26 2
                                    

Nu știu de ce nu s-a postat capitolul ieri...🤦🏼‍♀️

Asta este🤷🏼‍♀️

Îl postez azi🧏🏼‍♀️

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

În pachetul Bangtan

Cei șase alfa nu erau siguri dacă ar trebui să ia în serios cuvintele lui Jungkook, ar putea fi doar imaginația lui, iar grupul respectiv ar fi putut vorbi despre un alt pachet, totuși nu vor să riște.

Ei sunt bine pregătiți pentru orice fel de situație. Dacă informațiile sunt adevărate, sunt gata să dea jos orice inamic. Totuși, dacă informațiile nu erau adevărate, atunci totul poate fi considerat un exercițiu surpriză, n-au mai făcut acest lucru de ceva timp.

Potrivit lui Jungkook, iei vor ataca pe un drum ascuns ... dar există două drumuri ascunse în haita lor. Deci, s-au împărțit în trei grupe: Jimin și Hoseok au luat cel mai mic grup de lupi alfa și au păzit intrarea principală, celelalte două grupe, care avea un număr egal de lupi sunt împărțiți altfel: un grup merg cu Namjoon și Taehyung, iar cealaltă jumătate au mers cu Seokjin și Yoongi.

Lisa, Jennie și Jisoo, împreună cu toți lupii beta, s-au urcat în copacii înalți, pentru a ataca de sus.

Peste ceva timp...
Era aproape miezul nopții, dar încă nu au exsistat semne de atac ... dar, tocmai atunci s-a auzit un mârâit puternic și o haită de lupi s-au revărsat brusc în interiorul pachetului. Spre deosebire de așteptări, nu au venit pe o cale ascunsă.

Aceștia au venit atât pe drumurile ascunse, cât și pe intrarea principală. Întregul pachetul era bine pregătit și au atacat înapoi. Însă, era ceva la care nu se așteptau.

Haita de roșii, nu erau puternici și nici nu aveau arme mari sau bine dezvoltate. Singurul motiv pentru care aceștia au atacat a fost pentru că s-au gândit să creez un atac surpriză, în timp ce pachetul doarme.

Un alt lucru i-a mai surprins pe cei șase alfa ... împreună cu haita de roșii, existau doi True Blood care era urmați de o armată bine pregătită.

În depărtare, Bae-sok stătea lângă tatăl ei și lângă un roșu True Blood. Rouge-ul fierbea de supărare, pentru că grupul său de lupi erau uciși în fața lui. Se întoarce furios spre tatăl lui Bae-sok:

"Old shit! Planul tău era să-mi omori toți roșii ... ești mort!"

Acesta se aruncă înainte, apucând gâtul bătrânului și omorându-l cu mâinile goale.

Bae-sok rămâne încremenită, văzând cadavrul tatălui ei cum cade pe pământ. Nu așa ar fi  trebuit să decurgă totul. Ea a scoase un mic pumnal de argint, care era ascuns în hainele ei și îl înjunghie pe True Blood din spate, țintând drept spre coloana lui.

Bărbatul se întoarce spre ea, slăbit de durere și încearcă s-o atace. Ea nu mai pierde timpul și-l înjunghie direct în inimă, ucigându-l instantaneu.

Nu a mai avut timp să se gândească, de ce pachetul a fost pregătit pentru luptă, dar știa că dacă aceștia era atât de pregătit, lupii omega și automat Jungkook, s-ar afla în ascunzătoarea secretă, pentru a fi protejați.

Și-a îndreptat privirea spre luptă și a început să zâmbească... Cum vor reacționa toți acei lupi alfa, când vor afla că toți partenerii lor (lupii Omega) au fost uciși?

Automat, ea s-a schimbat în lupul sau maro, de dimensiuni medii și a alergat rapid spre ascunzătoarea haitei, pentru că știa exact unde se află. Acum, tot ce își dorea era să îi omoare pe acei lupi Omega, mai ales pe Jungkook.... care era cauza tuturor problemelor ei.

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Un alt capitol terminat....

Poza atașată este editată de mine. 🧚🏻‍♀️
I purple you!💜

Not A Normal Omega - JJKxBTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum