Jungkook simți prezența multor lupi în spatele lui. Se întoarse repede pentru a da față în față, cu membrii haitei.
Toți s-au uitat la Jungkook, apoi s-au întors unul la celălalt. Jungkook le privi cu ochii mari, fără să știe la ce ar trebui să se aștepte efectiv. Pentru că, dacă ar decide în mod colectiv să-l atace, habar nu avea ce va face.
El și-a întors capul pentru a se uita la Rosé, care pare că ea ar fugi dracului, dacă ar fi pe cale să atace. Jungkook a batjocorit-o, în schimb, ea l-a privit cu o înfricoșare.
Dar următorul lucru care s-a întâmplat i-a șocat pe amândoi.
Toți lupii se plecară și urlă colectiv, în timp ce îi ofereau oficial respect Lunei. Promițându-i loialitatea față de el, în cel mai tradițional mod.
Dar pentru cineva care trăise singur toată viața, Jungkook nu avea nicio idee despre ce se întâmpla de fapt și a fugit, crezând că este un strigăt de luptă și toți lupii erau pe punctul de a-l ataca.
Rosé a fost atât de mișcată de membrii haitei care și-au promis loialitatea, încât a fost emoționată până la lacrimi. În calitate de omega împerecheat cu un șeful de haită, aceasta a fost o scenă pe care și-a dorit să o experimenteze în viața ei, dar oamenii din haită ei veche, erau suficient de îngrozitori, încât să nu accepte un alfa feminine, așa că era cu adevărat fericită pentru prietenul ei.
Se așteaptă ca Jungkook să accepte loialitatea și să le promită încrederea membrilor, să creeze legătura, dar când a observat privirea confuză de pe fața lupilor, s-a întors în cele din urmă și a găsit locul gol.
Și, la distanță, putea vedea o siluetă mică alergând ca și cum cineva i-ar fi aprins coada.
Rosé era nedumerită, habar n-avea ce se întâmplă de fapt în capul lui Jungkook. S-a întors și a arătat lupilor o privire oarecum apologetică, deși în același timp a încercat din răsputeri să nu izbucnească în râs și a fugit să-l ajungă din urmă pe Jungkook care încă fugea foarte repede.
****
În sală, alfa avea o discuție serioasă cu alfa Choi.
Alfa Choi era tatăl lui Bae-sok. Un bărbat foarte mândru. În întreaga sa linie de sânge, ei nu aveau nici un singur omega și, prin urmare, consideră că linia lui de sânge este absolut pură.
Pentru el, omega este o rasă impură, care ar trebuii tratată ca o joacă, în comparație cu rasa superioară. Nu considerase niciodată vreun omega demn de vreun drept al omului.
Uneori, dacă omega rămâne însărcinat, copiii lor sunt luați de un cuplu care nu pot avea copii. Clanul Choi avea cel mai mare cerc de prostituție, dar cu câțiva ani în urmă, toți au fost eliberați și el încă mai are ranchiună împotriva acelor grupuri de colegi.
Acum, clanul său este pe cale de dispariție din cauza faptului că nici un omega nu dorește să facă parte din el și spera să creeze o legătură cu True Blood pentru a-și înflori haita, dar acum și ei aveau un omega.
S-a uitat la eu: „Alfa, chiar nu înțeleg de ce ai da poziția de Luna unui omega, pe care l-ai întâlnit acum câteva zile ...?"
Yoongi până atunci era deja obosit de faptul că toată lumea îi judeca perechea, „Nu sunt sigur dacă vreunul dintre voi poate înțelege sau nu un lucru, dar Jungkook este perechea noastră destinată binecuvântată de zeița lunii și părerea ta sau al altcuiva nu contează ... "
Choi a batjocorit, „Nu-mi spune alfa că ești gata să accepți un partener nevrednic..."
"ACEASTA ESTE LUNA NOASTRĂ! CUNOAȘTEȚI-VĂ LOCUL, NU VĂ ÎNCERCAȚI NOROCUL!"
Choi s-a străduit din răsputeri să nu cadă în genunchi și să se supună alpha-urilor din fața lui, dar feromonii apăsători erau prea mult și a căzut în genunchi cu o lovitură, lângă fiica ei, care deja era în genunchi, scâncind.
Taehyung a aruncat o privire gardienilor care i-au târât pe amândoi, înainte de a fi aruncați afară.
Namjoon a mârâit agresiv: „NU TE MAI ÎNTOARCE NICIODATĂ ÎN HAITA NOASTRĂ. NU ACCEPTĂM OAMENI CARE NU ÎȘI RESPECTĂ LUNA!"
Choi a vrut să spună ceva. Cu toate acestea, a fost oprit de mârâitul lui Jimin: „FI RECUNOSCĂTOR CĂ VREȚI PLECA DE AICI VII".
Dar Hoseok și Jin au intervenit. "ÎNCĂ MAI CRED CĂ TREBUIE SĂ ÎI OMORÂM PENTRU A PUNCTA CLAR CĂ NIMĂNUI NU ÎI ESTE PERMIS SĂ-L DISPREȚUIASCĂ PE JUNGKOOK"
Aceasta a fost cuvintele care i-au determinat atât pe tată, cât și pe fiică să fugă din casa de pachete, cu coada înfiptă între picioare.
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
Hey ce mai faceți? Ce parere aveți?Eu să fiu sinceră, aș fi vrut să se pună în aplicare planul lui Hobi și a lui Jin .... dar ce să facem ... nu le putem avea pe toate!😒
I purple you!💜
CITEȘTI
Not A Normal Omega - JJKxBTS
Roman pour Adolescents„Nu te vreau ...!" „Nici eu ... la naiba...!" Chiar dacă o să îl respingă, el nu este o cățea, care să plângă pentru câțiva colegi True Blood... Carte tradusă în Română Original story by : @iamembi Fanartul folosit pentru copertă nu îmi aparține...