Era prânzul, iar Jungkook își strânse lucrurile și se îndreptă spre cafeneaua școlii.
Se așează pe scaunul său obișnuit, în timp ce își deschide băutura, pe care a luat-o de la automat.
Jungkook nu are mulți prieteni, pentru că nu a crezut niciodată că sunt importanți. Fusese singur toată viața, iar asta nu îl deranja.
Dintr-o dată, întregul său nas est umplut cu mai multe mirosuri apetisante.
Omegaul său a sărit brusc: „Mate ... mate!"
Jungkook a rămas uimit, nu și-a dat seama că mirosul partenerului său ar fi atât de delicios.
Și-a lăsat geanta acolo, urmărind mirosul, deși nu tânjește după sufletul său pereche. Dar partenerii sunt binecuvântarea zeiței lunii și nu vrea să ignore binecuvântarea.
Jungkook și-a ridicat ochii și a găsit șase zei în fața lui. Are șase parteneri? Ăsta-i jackpot!
**********
Pe de altă parte, a existat o tensiune insuportabilă între toți membrii bangtanului. De ce ar mai avea un alt partener? Nu vor asta!
Deodată, în fața lor, apare un mic băiat drăguț. El arăta uimitor și mirosea chiar bine. Mirosul moale de flori, care venea de la el era diferit de parfumul moscat pe care ei îl aveau.
Fără îndoială, a fost tentant, dar nu vor un alt partener și nu vor accepta unul.
S-au apropiat de omega și l-au tras într-o sală de clasă goală.
Unul dintre ei au spus: „Nu dorim, un omega fără valoare .. Vă respingem!"
Jungkook l-a privit cu ochii mari de Bambi, foarte confuz.
Toți șase își puteau simții inimile strângându-se la vederea partenerului pe care tocmai l-au respins. Au crezut că omega v-a fi distrus și v-a plânge.
Cu toate acestea, fața lui Jungkook s-a schimbat de la una confuză, la una dezgustată, foarte repede, spunând:
„ Pentru numele lui Dumnezeu, păstrează o oarecare distanță! De ce încerci să-ți împingi toată greutatea pe mine? La naiba cu tine, ești gras!" Jungkook l-a împins pe alfa de pe el.
Toți se uitau confuzi la Jungkook, în timp ce el se îndrepta spre ușă, deschizând-o. Dar s-a oprit și s-a întors.
"Vă resping și eu pe voi! Arăt prea bine ca să fiu futut și înnodat de niște alfa sexy ... iar eu nu vă vreau! Deci, mulțumesc copii .... Mwah !!!!"
Jungkook i-a lăsat pe cei șase alfa singuri în cameră. Toți văd doar roșu în fața ochilor, doar gândindu-se la un alt alfa care il v-a atinge pe omegaul lor.
Omega nu trebuia să fie devastată din cauza respingerii? Ce este asta? De ce dracu, este atât de fericit? Deja iubește pe cineva? Nu! El este al lor și numai a lor!
Cel mai afectat a fost Taehyung. Chiar daca l-a numit lipsită de valoare, pentru a-l face să se simtă rău .... dar numindu-l gras, l-a făcut să se simtă atât de nesigur.
De parcă ar fi simțit suferința partenerului său, Yoongi a mârâit și a fugit, întorcându-se cu Jungkook care se zbătea.
„Cum naiba îndrăznești să-i spui partenerul meu gras, Omega? Știi cât suferă? Cereți scuze ACUM!"
Toți cei cinci, cu excepția lui Taehyung, care privea în jos, îl priveau cu ură pe Jungkook. Lui Jungkook nu-i păsa. Și-a eliberat mâna și l-a plesnit pe Yoongi.
"Cum îndrăznește partenerul tău să mă numească lipsit de valoare? Nu știți că AM TRECUT PRIN ... Nu mă face-ți să merg la limita mea inferioară, alfa! NU! NU SUNTEȚI PERECHEA MEA!" Mârâitul lui Jungkook i-a uimit pe toți. Era adevărat că Taehyung a greșit primul, dar i-au trecut cu vederea greșeala.
Nu se așteptau ca omega să izbucnească. Totuși, Yoongi putea simți o mică durere în obraz. Chiar dacă alfaul din el, vrea să-l facă omega să se supună, partea umană, din el, știa că greșește.
Jungkook și-a îndreptat, în cele din urmă, atenția asupra lui Taehyung:
„Dacă nu vrei să auzi rahaturi ... Nu vorbi rahaturi! NU EȘTI O PRINȚESĂ, BITCH! Și ultima dată m-ați respins, așa că STAȚI DEPARTE DE MINE!"
De data aceasta, Jungkook era furios. Colegii au rămas cu toții uimiți. Vor să-și respingă partenerul, dar nu vor să fie urați de el! Acum, când aud că partenerul lor a spus că ei nu sunt perechea lui. De fapt, a durut.
Ce se întâmplă?? Acest lucru, a fost atât de confuz pentru ei ...
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
Bună! Cum vi se pare? Îmi cer scuze pentru greșeli!
Vreau să adaug o informație, pentru cei ce nu sunt obișnuiți cu acest gen de cărți. În mod normal fiecare persoană, indiferent dacă este omega sau alfa sau beta, au un miros specific. Alfa și omega au un miros mult mai puternic decât un beta, iar acesta provine de la glanda parfumată (scent glands în engleză). Parfumul unui omega, în general, este unul fructat sau floral, pe când alfa prezintă un parfum moscat.
Sper ca v-a plăcut, iar dacă doriți, aș putea să fac un capitol suplimentar, în care să vă explic despre aceste lucruri.
I purple you!💜
CITEȘTI
Not A Normal Omega - JJKxBTS
Novela Juvenil„Nu te vreau ...!" „Nici eu ... la naiba...!" Chiar dacă o să îl respingă, el nu este o cățea, care să plângă pentru câțiva colegi True Blood... Carte tradusă în Română Original story by : @iamembi Fanartul folosit pentru copertă nu îmi aparține...