Chiar dacă nu are două urechi și o coadă de iepuraș propriu-zis, pentru noi Jungkook este un iepuraș 100%. It's so adorable!❤︎🐰
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
Jungkook așezat pe patul său. Chiar dacă avea supresoare și i-a redus efectul căldurii, tot nu scăpase de mâncărime, pe care o simțea peste tot.
A încercat să se scarpine în cap și să-și frece spatele, dar fără efect.
Dintr-o dată, o pereche de urechi de iepuraș i-au apărut pe cap, în timp ce se transformă fără să vrea, în forma sa de iepuraș. A treia formă a sa a preluat controlul. Jungkook mormăie iritat: " Super! Fix asta îmi mai trebuia!"
Suprimatul pe care îl folosea, era puternic, iar Jungkook era un omega slab. Dacă ia astfel de substanțe puternice, corpul său se schimbă involuntar într-una dintre formele sale: fie în formă de lup, fie sub formă de iepuraș. Nu mulți oameni știu că el nu era un omega normal, el era hibridul omega.
De și a fi în forma sa de lup, în timp ce e în căldură, era periculos pentru că poate fi atacat de un alfa ... dar a fi un iepuraș, este cel și mai rău! Astfel în această formă, el ar putea fi cina cuiva.
Jungkook oftă în timp ce își zgâria blănița albă cu picioarele din spate. Există o șansă imensă să rămână în această formă o săptămână sau chiar și 10 zile.
A fi transformat, fără să vrea, în cea de-a treia sa formă, nu reprezenta ceva nou, de aceea, el era pregătit pentru astfel de situații. Dar tot vrea să iasă să fugă. De aceea, el decide că poate o să iasă noaptea, ca să fie mai în siguranță.
**********
Pe de altă parte, cei șase alfa erau neliniști. Spre deosebire de un omega, alfa reacționa puțin diferit.
Când un alfa se împerechează cu un alt alfa sau cu un beta, el simte o conexiune imensă, dragoste și atracție sexuală. Cu toate acestea, când se împerechează cu un omega, ceea ce simte un alfa este diferit. În alfa se creează o latură posesivă și protectoare, unde dacă se află la o secundă distanță de omega mate, aceasta poate conduce un alfa la o starea de panică.
Un omega deține o putere imensă asupra unui alfa. De exemplu, un omega poate ajuta un alfa să fie cel mai puternic sau îl poate distruge într-un mod ireversibil.
Respingerea de către cei șase sau chiar de către Jungkook nu a funcționat de fapt, deoarece niciunul dintre ei nu sau respins spunându-și atât numele său cât și numele celui pe care îl respinge, astfel procesul de respingere nu s-a realizat complet.
Cei șase stăteau întinși pe spate, uitându-se la apusul soarelui, în timp ce întunericul pare să înghită încet pădurea din apropiere.
Taehyung, care se simțea foarte trist de la întâmplarea cu Jungkook. Pentru a se elibera de gânduri, a ieșit în pădure pentru a alerga împreună cu Jimin.
A fost deja foarte târziu, iar restul era foarte îngrijorat de cei doi tineri alfa. Yoongi și Hoseok au decis să meargă să verifice.
Dar imediat ce au deschis ușa, se întâlnesc față în față cu un Taehyung și Jimin goi, care țineau în mână un iepuraș foarte rănit.
Ceilalți alfa au tresărit văzând aspectul iepurașilor, ar fi putea să considere că este cina lor dacă Taehyung și Jimin nu ar fi plâns să îl salveze iepurașul. În plus, toți au simțit același sentiment față de micul iepuraș, din mâna lui Taehyung, care abia respira.
Jin îl ia încet pe iepuraș din mâna lui Taehyung, punându-l pe canapea și se duce după o cârpă umedă, pentru a-l curăța pe micuț.
În curând iepurașul pare să se zvârcolească, transformându-se încet într-o formă umană. Astfel în fața lor, frumosul lor partener stătea pe canapea, complet gol, cu două urechi și o coadă iepurașului. Arăta extrem de drăguț. Dar corpul lui era acoperit de vânătăi, care îi făceau deja stresați și să se simtă ca un rahat.
Alfaul lor din interior, urla de vinovăție și de durere pentru omegaul lor. Toți se înecau în vinovăția de a nu-și putea proteja partenerul.
Chiar în momentul în care doctorul, pe care l-a chemat Namjoon, a intrat în casa lor, toți cei șase alfa și-au simțit instinctele lovindu-se, în timp ce l-au îmbrățișat omega, mârâind vizibil la doctor, neavând încredere în nimeni în preajma prețiosului lor partener.
Doctorul a rămas uimit în timp ce încerca să le vorbească, însă a fost apucat de Hoseok și aruncat afară din haită.
Cei șase au stat în tăcere lângă partenerul lor, în timp ce foloseau calea de vindecare care era menită să fie folosită doar pe partenerul lor.
Cei șase au lins pielea omegaului și i-a urmărit rănile vindecându-se încet, închizându-se în cele din urmă, lăsând o mică cicatrice. Cu toate acestea, în curând și cicatricea a dispărut complet.
Această piele, fără cusur arăta mult mai bine și i-a calmat. Totuși, încă mai simțeau durerea.
Yoongi înaintează și îl ridică pe micul hibrid și îl ține la piept. Vrea doar ca micul partener să se trezească și să-l plesnească din nou. Trebuie să se trezească.
Toți își simțeau inimile strângându-se la vederea partenerului lor. El arăta atât de slab. Nu le place. Le place mai mult cum era înainte și îl vor înapoi.
Hoseok a plâns amarnic în îmbrățișarea lui Jin și Namjoon, care își țineau ei înșiși lacrimile. Taehyung și Jimin s-au simțit oribil. Se învinovățeau pe ei înșiși că au întârziat. Dacă ar fi fost puțin ajunge mai devreme, poate că partenerul lor nu ar fi fost atacat de lupul roșu. Pe de altă parte, Yoongi îl ținea pe Jungkook aproape de el, ca și cum ar fi speriat că ar putea să dispară în orice secundă.
Casa de pachet era o mizerie. Singura lor Luna suferea și ei la fel.
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
Un alt capitol gata! Cum vi se pare?
I purple you💜
CITEȘTI
Not A Normal Omega - JJKxBTS
Teen Fiction„Nu te vreau ...!" „Nici eu ... la naiba...!" Chiar dacă o să îl respingă, el nu este o cățea, care să plângă pentru câțiva colegi True Blood... Carte tradusă în Română Original story by : @iamembi Fanartul folosit pentru copertă nu îmi aparține...