❤︎Capitolul 21❤︎

384 35 2
                                    

Au trecut aproape două săptămâni de când noul grup s-a mutat în haită și mediul din jur a fost plăcut.

Cu toate acestea, acest mediu uimitor a fost rupt odată cu venirea unui oaspete neașteptat.

Jungkook avea un control teribil, dorind mereu să sară pe betaul feminin și să-i zgârie fața. Lui nu-i vine să creadă, cum mai are îndrăzneala să stea în haita lui, de parcă nu ar fi făcut nimic.

Bae-sok s-a uitat la omega și i-a aruncat o privire, după s-a întors spre Namjoon, care stătea în fața ei:

"Namjoonie .. De ce m-ai sunat? Mă vrei pentru ceva?"

Rosé, care stătea alături de Jungkook, imitat într-un mod exagerat vocea dulce folosită de beta și Jungkook și-a strâns nasul la porecla pe care a folosit-o pentru alfaul lui.

Cu toate acestea, nimeni nu a acordat prea multă atenție celor două omega, deoarece atenția tuturor alfa-urilor a fost fixată exclusiv pe beta.

"Să nu ne ascundem după coadă! O să te întreb direct ... tu ești cel care a planificat atacul asupra lui Jungkook?"

"Nu .... Desigur că nu! Nu am fost eu ... De ce aș angaja asasini pentru a ucide doar un omega?"

Taehyung pufni, "Nu am menționat nimic despre asasinii, Bae-sok .."

„I-am auzit pe oameni vorbind în haită, nu crezi că este cam nepoliticos să-ți judeci cel mai bun prietenul din copilărie, doar din cauza unui omega amărât ..."

"Pe cine îl faci amărât .. Beta? Nu vorbi așa despre omegaul noastru!" alfașii și-au simțit lupii interior supărați teribil de lipsa de respect arătată partenerului lor.

Bae-sok a rămas uimită când a simțit că toți alfașii îl protejează pe acel omega, pe care îl știu doar de câteva luni.  Din anumite motive, ea se simțea trădată, în timp ce mârâia tare.

" TOȚI L-AȚI ALES PE ACEL OMEGA ÎN LOCUL MEU!. AM FĂCUT ATÂT DE MULTE PENTRU VOI! CINE A FOST CEL CARE A FOST CU VOI, ÎN TIMP CE CONSTRUIA-ȚI PACHETUL? CINE A FOST CEL CARE A LUPTATALĂTURI DE VOI TOȚI ... A FOST EU SAU A FOST ACEST OMEGA?  .. AM FĂCUT ATÂT DE MULT PENTRU VOI TOȚI, L-AM RESPINS PE COLEGUL MEU, DOAR PENTRU VOI. ȘI TOT CEEA CE AȚI FĂCUT, SĂ MĂ DAȚI LA O PARTE, CÂND AȚI VĂZUT UN OMEGA?

Din cauza stigătelor ei, casa de pachete a început să devină din ce în ce mai aglomerată de membrii, care au încetat să-și mai facă treaba, pentru a analiza problema liderilor lor.

Toți au început să murmure și să arunce privi pline de ură către Jungkook, deoarece toți au considerat, de multă vreme, că Bae-sok este Luna lor, în special omegaurile. Toți au început să vorbească despre faptul că o femeie puternică precum Bae-sok ar trebui să fie cu liderul lor puternic.

Jungkook a simțit dintr-o dată o greutate uriașă în inima lui, ochii lui s-au umplut de lacrimi, în timp ce mirosul său stresat a început să se simtă.

Toți masculi și femele alfa din pachet, au început să mârâie și erau pe punctul de a se arunca înainte, pentru a-i smulge capul omegaului, dar sunt opriți de un pufnit puternic.

Rosé se îndreptă spre Bae-sok în timp ce o privea cu atâta apreciere:

„O, Doamne, tu chiar ești un înger ..."

Bae-sok a zâmbit înfricoșător, în timp ce s-au auzit o serie de cuvinte de acord, ceea ce l-a făcut pe Jungkook să se simtă mai descurajat din cauza trădării bruște.  Cu toate acestea, următoarele cuvinte a lui Rosé, a compensat:

"... ești o grămadă de rahat, căzut direct din cer!"

Acum toți tăceau, dar Rosé nu avea nevoie de nimeni care să-i spună să continue:

„Nu-mi vine să cred, ești atât de mândră, de ce ai făcut și de ce ai putea câștiga, încât ți-ai respins propriul partenerul ... știind destul de bine, cât de greu este pentru o persoană să facă față respingerii. Îmi pare rău pentru partenerul tău!

Și cum poate cineva să se aștepte, ca o persoană care nici măcar nu era loială partenerului său, să le fie loială?"

Apoi s-a întors spre grupul de omega care vorbeau urât despre prietenul ei, cu câteva secunde înainte:

"Și voi toți, sper că veți fi fericiți dacă partenerul vostru, vă va părăsi pentru o altă beta puternică! Nu mi se pare înregulă! CINE VA DAT DREPTUL, DE A DECIDE CINE E PARTENERUL CUI? TOȚI SUNTEȚI DOAR MEMBRII A UNEI HAITE! NIMENI DINTRE VOI NU V-A ALEGE LUNA! TOT CE PUTEȚI FACE ESTE SĂ SE SUPUNĂ LUNEI TALE SAU LĂSA-ȚI PACHETUL!"

Ochii lui Rosé erau de un albastru profund. Când trecea peste izbucnirea ei, se plecă în fața celor șase alfa și în dreptul lui Jungkook.  Știe că nu ar fi trebuit să izbucnească așa, în ce privesc problemele interne și că Lisa, probabil, o va certa, totuși nu poate să lăse lucrurile să se desfășoare așa, cum erau pe cale să o facă.

Rosé a fost crescut într-o haită și știe că dacă alfa ar fi rănit-o pe Bae-sok, atunci membrii haitei nu l-ar fi acceptat niciodată pe Jungkook ca Luna lor.

Și Jungkook s-ar fi putut lupta întreaga sa viață cu problema acceptării.

Ulterior, l-a a ajutat ​​pe Jungkook să iasă rapid afară din cameră, pentru că, deși se prefăcea că este foarte puternică, era pe punctul de a face pipi în pantaloni, din cauza tuturor privirilor pe care le primea.

Pe de altă parte, Jungkook a uitat tot motivul pentru care se simțea trist cu o clipă în urmă și a început să râdă isteric, aproape că se sperie de schimbarea brusca de dispoziție.

Rosé s-a uitat puțin îngrijorat la el: „Ce crezi că vor face capii alfa cu beta?"

Jungkook fredona încet: „Habar n-am, dar ca să fiu sincer .. nu-mi pasă, planificarea asasinului unui Luna este totuși, cea mai mare infracțiune."

Rosé fredonă din nou, întinzându-se pe iarba proaspătă lângă Jungkook, dar în scurt timp ea se cutremură, din cauza vocii puternice care apare în mintea ei prin leagă.

„Rosé .. Ce ai făcut din nou?"

Rosé chicoti la glasul tulburat și supărat a Lisei. Este destul de sigură că Lisa ar fi probabil mai mult decât fericită, dacă ar ști ce a făcut Rosé și de ce, așa că ea a oftat încet, întinzându-se pe iarbă.

Jungkook se uită la soarele care apunea încet simțind briza moale, suflându-i părul.  Când a simțit prezența unei cantități mari de lupi în spatele lui.

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
Un capitol lung... ce parere aveți?

Eu i-am adorat, pur și simplu, izbucnirea pe care avut-o Rosé.

I purple you?💜

Not A Normal Omega - JJKxBTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum