Jungkook, urmărind miros străin, a intrat încet într-o cameră. A rămas încremenit ... în fața lui se află o fată care îi ținea mâna pe Yoongi și își apăsa sânii inexistente pe el. Ospitalitatea lui Jungkook ieși direct pe fereastră.
Se îndreptă spre Yoongi și îl sărută pe buze, făcându-l brusc pe acesta și pe fata de lângă el să rămână șocați. Fata avea o expresie dezgustată și deschise gura pentru a spune ceva, dar înainte de a putea pronunța un singur cuvânt, Yoongi își ridică mâna, în timp ce îl ținea pe Jungkook, care încerca să plece, după ce i-a dat un sărut, chiar în fața fetei aproape uitându-i existența.
Jungkook s-a împins mai mult spre Yoongi, în timp ce i-a aruncat fetei furioase, o privire provocatoare. Jungkook a râs în cap: Cățea, el este al meu!
Fata a ieșit afară din cameră, încercând să găsească un alt alfa, care să-l poată îndepărta pe Yoongi de acel omega împuțit.
S-a dus direct la bucătărie, unde Seokjin pregătea un mic dejun, foarte elegant pentru Jungkook. Se uită la fată.
"Oh .. Bae-sok când ai venit?"
"Tocmai acum, dar totuși, tocmai l-am văzut pe Yoongi sărutând pe cineva .. nou!"
„Oh, nu-ți face griji, îți vom spune cine e. Hai să mergem la masa, trebuie să-mi hrănesc personal, bebelușul."
Întrucât, Bae-sok intrase când alfașii își luau micul dejun, ea a considerat că micul dejun era pregătit pentru ea, iar Seokjin dorea s-o hrănească și chiar s-o numeasca bebeluș ... s-a simțit uimitor, abia așteaptă să se împerecheze cu cei mai puternici lupi în viață și să devina Luna.
Când a ieșit în sfârșit din visarea ei, se afla singură în bucătărie.
Jungkook stătea pe poala lui Jin, iar Jin îi dădea din când în când câte o mică mușcătură, în timp ce Yoongi stătea pe-o parte, cu laptopul deschis, dar ochii îi erau blocați pe omegaul care chicotea din cauza tacticii și glumelor lui Jin în timp ce îl hrănea.
Pentru prima dată, Bae-sok s-a simțit ca un străin, în casa lor. A avut întotdeauna atenția lor, în timp ce majoritatea celorlalți membri ai haitei o respectau deja ca o Luna.
Dar chiar și ea, nu a fost niciodată tratată așa de ei. Dar dintr-o dată, un omega masculin urât, primește toată atenția ....... Arde de gelozie .. Ea ar fi trebuit să fie Luna! Da ... ea este o femeie beta, dar ea le poate da pui ... de ce le mai pasă de un omega slab?
Era sigură că alfașii nu au un alt partener, iar omega nu are nicio semn. Era sigură că alfașii au ales un omega aleatoriu pentru a deveni Luna lor.
Și pentru a-și recupera poziția, trebuie doar să scape de acel omega urât ...
❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
Săptămâna aceasta o sa postez mai multe capitole, deoarece o să fiu plecată, iar semnalul v-a fii destul de prost și desigur nu vreau să vă las o săptămână fără actualizări!🥰🥺🥰
Sper că v-a placut și capitolul acesta! Ce parere aveți de noul venit??
I purple you!💜
CITEȘTI
Not A Normal Omega - JJKxBTS
Novela Juvenil„Nu te vreau ...!" „Nici eu ... la naiba...!" Chiar dacă o să îl respingă, el nu este o cățea, care să plângă pentru câțiva colegi True Blood... Carte tradusă în Română Original story by : @iamembi Fanartul folosit pentru copertă nu îmi aparține...