❤︎Capitolul 7❤︎

559 37 3
                                    

Jungkook s-a uitat la spatele bărbatului în retragere. Nu v-a minți, el chiar se bucură de conversația de dimineață / cearta cu unul dintre partenerii săi.

Mi s-a părut atât de ...... familiar ...

Jungkook oftă în timp ce se uită în jos la pătura caldă și pufoasă cu care era acoperit. Jungkook fiind Jungkook, care avea atenția unui copil de trei ani, a uitat complet prezența celorlalți cinci din aceeași cameră, când a început să se joace cu pătura.

Atenția i-a fost adusă înapoi când a auzit batjocuri colective. Jungkook a fost atât de uimit de zgomotul brusc, încât aproape că a pocnit din gât.

Și-a ridicat ochii, pentru a vedea privirea din ochii alphașilor. Poate că se gândeau la legătură. Jungkook a ridicat din umeri, dar de fapt s-a simțit rănit că nu fusese niciodată într-un pachet și, prin urmare, nu a reușit niciodată să-și creeze legătura cu nimeni.

A auzit o tuse incomodă .... Unul dintre colegii săi își dorește atenția, dar Jungkook a făcut ceea ce știe mai bine ... i-a ignorat.

Restul de cinci s-au privit stingher ... ce ar trebui să facă ??

"uhhmm .."

* tuse - tuse *

"psh ... psh..psh"

Jungkook habar nu avea dacă ar trebui să râdă sau să plângă. Zeița lunii i-a dat o grămadă de bărbați cu creierul unor copii mici ??

"Uhmm .... Bunny?"

Ok, acum a făcut o comparație bună, deși ar putea mult mai bine ... dar o v-a face deocamdată. Jungkook ridică în cele din urmă ochii spre cei cinci.

Ei s-a înveselit mental, pentru a putea atrage atenția lui Jungkook.

Jungkook se uită la alpha-urile din fața lor. Era pe punctul de a spune ceva, dar cu o bubuitură puternică Jimin intră în cameră, cu părul dezordonat în timp ce se rostogolea în jurul patului ... dar Jungkook doar ridică din umeri.

Toți stăteau lângă patul lui Jungkook cu o expresie vinovată. Când a început cel cu umerii largi:

„Ne pare atât de rău, omega! Nu am fost pregătiți pentru noul partener, dar vrem cu adevărat să o facem bine, vă rog să ne acceptați!"

Jungkook a batjocorit, „Nu"

Toți colegii arătau nedumeriți, Taehyung aproape că vrea să plângă: "Te rog, bum-bum! Dă-ne o șansă ..."

Jungkook simți că obrajii i se înroșesc la poreclă ... era prea drăguță! Dar Jungkook tocmai își drese glasul: "Voi toți, nici măcar nu-mi știu numele! Fiecare omega merită puțină curtare și pentru că toți m-ați respins mai întâi, merit mult mai multă curtare ... Hmph! "

Jungkook și-a încrucișat mâinile peste piept și a pufăit. Chiar era supărat gândindu-se la respingere.

Toți colegii s-au gândit la partenerul lor. Deși erau tristați că partenerul lor nu i-a acceptat ... dar, dacă partenerul lor dorește cu adevărat curtarea, toți îl vor curtea și îl vor face să se simtă atât de iubit.

Și îi v-a oferi ce e mai bune, doar ce e mai bun! El este micul lor omega!

❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎

Cum vi se pare? Cum credeți că se v-a desfășuta curtarea?

I purple you💜

Not A Normal Omega - JJKxBTSUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum