Jungkook s-a mai înmuiat o vreme, dar în curând temperatura apei a scăzut, ceea ce i-a făcut dificil să rămână mai mult.
A oftat și a ieșit din cadă, uitându-se în cele din urmă la el în oglindă și șocându-se:
"Unde este amprenta mea ... Nu m-au marcat ei .."
Marca de împerechere a lupilor este de obicei pe claviculă, ca un tatuaj mic, dar în cazul lui, pe claviculă, cu excepția câtorva hickeys decolorați, nu exista nimic. Jungkook era pe punctul de a plânge. am crezut că l-au marcat ... au vrut doar să facă sex și să nu-l marcheze?
Mirosul de omega în suferință a umplut întreaga zonă și, cu o bubuitură, toți cei șase alfa au intrat în cameră îngrijorați.
Taehyung a înaintat, trăgându-l pe Jungkook într-o îmbrățișare mângâietoare: „Șhh .. șhh! Ce s-a întâmplat, iubito? Spunele alfașilor tăi, hmm .. de ce plângi?"
Jungkook l-a îndepărtat cu ochii lacrimi, în timp ce îi privea pe toți: „Voi toți nu m-ați marcat! Unde e amprenta mea? A-ți făcut pur și simplu sex cu mine și nu m-ați împerecheat? ALPHA UNDE ESTE MARCA MEA? "
Yoongi s-a apropiat, întorcându-l pe Jungkook spre oglindă și rotindu-l la 180 de grade , în timp ce îi atingea, încet spatele chiar sub gât, iar Jungkook și-a simțit picioarele înmuinduse și o senzație de arsură preluându-i corpul, care se opri chiar când Yoongi și-a luat mâna: „Chiar aici, iubito, iată semnul tău ...
Jungkook întoarse capul repede pentru a-și privi amprenta, o stea cu șase colțuri, iar fiecare colț reprezentându-i pe cei șase colegi ai săi.
Jungkook atins amprenta tandru, lacrimi de bucurie curgându-i ochii.
A alergat spre colegii săi, luându-i pe toți într-o îmbrățișare de grup, a fost atât de fericit. Marca, care se afla într-un alt locul , nu pe claviculă nu a fost nemaiauzită, dar a fost extrem de rară.
Dar Jungkook era la fel de fericit, se simțea complet ca omega. El poartă amprenta partenerului său. Colegii lui l-au acceptat și acum face parte din haita lor. ȘI POATE COMUNICA PRIN TELEPATIE CU EI......
Dar gândurile sale, nici nu au ajuns la capăt, când partenerii său au râs și au început să meargă înapoi să -și continue munca lor, cu excepția unuia ...
Namjoon s0a apropiat și l-a împins pe Jungkook într-un perete, ținându-i mâinile în ale sale, deasupra capului și începând să-l sărute înfometat, lăsându cealaltă mână să se plimbe pe corpul său.
Dar, în curând, trupul a fost tras de pe el, de Seokjin, care arăta supărat: „Namjoon! Controlează-ți fundul excitat! Jur că te voi bate ..."
Seokjin l-a târât pe Namjoon, de urechi, după ce a dat un sărutat blând pe obrazul lui Jungkook, în timp ce Namjoon tocmai i-a făcut un ochiul omegaulu,i înainte de a lăsa în urmă, un omega foarte inroșit.
Jungkook și-a acoperit obrajii imbujorați cu mâinile, încercând din greu să îi răcorească. A zâmbit puțin, ieșind în cele din urmă din halat de baie și îmbrăcându-se în pantaloni de trening normali și într-o cămașă casual. Își lăsă părul pe jumătate ud să rămână dezordonat.
Și, în cele din urmă, a ieșit, dar picioarele lui s-au oprit chiar în fața ușii, când simții un parfum necunoscut în casă ...❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎
Încă un capitol gata? Cum vi se pare?
A cui e parfumul misterios?
I purple you!💜
CITEȘTI
Not A Normal Omega - JJKxBTS
Novela Juvenil„Nu te vreau ...!" „Nici eu ... la naiba...!" Chiar dacă o să îl respingă, el nu este o cățea, care să plângă pentru câțiva colegi True Blood... Carte tradusă în Română Original story by : @iamembi Fanartul folosit pentru copertă nu îmi aparține...