Hej! Wiem, że to nie rozdział. Przepraszam. :( Jutro albo pojutrze będzie nowy.
Zostałam wytypowana do Liebster Adwarts. Jest to akcja, która pozwala się wybić niektórym pisarzom/książkom. Chodzi o to, że odpowiada się na pytania, które wybrała dla cb osoba wytypująca cię i wybiera się następne 11 osób i zadaje sie im pytania.
Bardzo, ale to bardzo dziękuję Niezniszczalnej za wytypowanie mnie.
1. Co było impulsem aby zacząć publikować na wattpadzie?
Może nie do końca zgadzam się ze stwierdzeniem, że pomysł na tą książkę zaczął się od impulsu, zastanawiałam się dosyć długo czy zacząć pisać. W mojej szkole od ponad kilku miesięcy króluje wattpad. Moje koleżanki zaczęły pisać piękne opowiadania na tej aplikacji. Ja zastanawiałam się prawie miesiąc czy zacząć pisać. Przez te czas nie mogłam wpaść na żadny pomysł. Wiedziałam, żę chcę żeby moja książka była zabawna, ciekawa i z nutką romansu. Aż wkońcu pewnego dnia zdecydowałam usiąść przed komputerem i choć spróbować coś napisać, nie wieżyłam wtedy, że przychodzi mi to z ztaką łatwością. Myślę, że takim ala impulsem było to, żę koleżanki też pisały, wciągałam się w ich opowiadania i zapragnęłam mieć też swoją historię. Między innymi właśnie dlatego tytułem jest "Czytając życie".
2. Kto jest twoim wzorem do naśladowania?
Nie wiem, czy w pytaniu chodzi o to kto jest moim wzorem w kwesti pisania czy ogólnie. Uznam, że chodzi o książkę. Moim wzorem jest moja przyjaciółka. Pisze na prawdę wspaniałe książki, które czyta się z taką przyjemnością, że nie mogę tego opisać. Są pisarki, które potrawią stworzyć takie powieści, że czytając je czuję się jakbym wchodziła do innnego świata, przeżywam wszystko co jest w książce. Korneliagoryszewska7 właśnie potrawi tak pisać w jeden tydzień miała ponad tysiąc wyświetleń.
3. Twoja ulubiona książka i dlaczego?
I znowu nie wiem czy chodzi o książki na wattpadzie czy w realu. Tym razem napiszę i o tym i o tym. Moją ulu książką tutaj jest "Chcę zapomnieć", na prawdę polecam. A na żywo: to nie wiem, ale chyba "Percy Jakson i bogowie olimpijscy".
4. Co lubisz robić w wolnych chwilach?
Spotykać się z przyjaciółmi, szaleć z nimi oraz grać z nimi na gitarach. :) (pozdro dla Magdy, Julki i Kornelii)
5. Twój ulubiony kolor i z czym ci się on kojarzy?
ZIELONY. Kojaży mi się z szleństwem, pięknem natury, i szczęściem.
6. Co uważasz za swoją wadę, jeśli wgl jakąś masz?
Niewiem, chyba to, że jestem niezbyt ładna, rozpieszczona lub nieśmiała. A może, że zazdrosna? Nie wiem...
7. Jakie miejsce uważasz za magiczne?
"Magiczne miejsca tworzą się wtedy, kiedy odkrywamy w nich siebie."
8. Co chciałbyś robić w życiu i dlaczego?
Chciałabym być związana w jakiś sposób z muzyką. Grać lub śpiewać i czerpać za tego radość. Osiągnoć coś w tej dziedzinie.
9.Gdybyś mogła otrzymać nadprzyrodzone zdolności to co byś wybrała i dlaczego?
Chciałabym albo umieć latać albo umieć czytać w myślach kiedy się chce. Latać dlatego, że zawsze chciałam zobaczyć jak to jest unosić sie w przeztworzach, ale nie w jakimś samolocie lub balonie tylko samemu sterować i nie czuć gruntu pod nogami. A czytać w myślach dlatego, że życie (a przynajmniej tak uważam) było by łatwiejsze. Nikt by się nie wachał i każdy by wiedział jak można się zmienić lub co o tobie myślą inni. Oczywiście napisałam, żę kiedy się chce, ponieważ nie zawsze chce się słyszeć prawdę.
10. Wolisz noc czy dzień? A może coś pośredniego?
Chyba wolę dzień. Można wtedy więcej zrobić/zdziałać. :)
11. Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Nie wyobrażam sobie życia bez znajomych/przyjaciół. Kocham ich. I nie mam zamiaru nigdy ich zostawić. Znaczą dla mnie bardzo wiele. Jest taki cytat: " Nawet gdybyś dał człowiekowi wszystkie wspaniałości świata, nic mu to nie pomoże, jeśli nie ma przyjaciela, któremu mógłby o tym opowiedzieć.". On tak bardzo mnie intryguje. Uważam, żę życie bez przyjaciół nie ma sensu. Dziękuję, żę jesteście: Magda, Kornelia, Patrycja, Wiktoria i Julia. (KOCHAM WAS). :)
I to koniec pytań uważam, że są na prawdę ciekawe i kreatywne.
A teraz wytypowuję:
* amigita99
* Natala96
* XXX555
* Mara (MarynaLinchuk)
* remember_love94
* skymoon2
* foreverhungry131313
* blavem
* psychoredair
* korneliagoryszewska7
* Llama3789
PYTANIA:
1. Co najbardziej uwielbiasz w Wattpadzie?
2. Jaka jest twoja ulubiona książka (może być spoza wattpada) ?
3. Czym się interesujesz?
4. Gdzie i kiedy najczęściej wpadasz na pomysły następnych rozdziałów?
5. W czym jesteś na prawdę dobry?
6. Ulubione miejsce?
7. Kim się wzorujesz?
8. Bez czego nie mógł byś żyć i dlaczego?
9. Ile masz lat? (ciekawi mnie to dlatego, że czasami niespodziewam się, że ktoś może mieć zupełnie inny wiek na jakim poziomie jest jego książka)
10. Znienawodzona zrecz/czynność i dlaczego?
11. Co najbardziej uwielbiasz w pisaniu książek?
Powodzenia. Odpowiedzcie na te pytania i wybierzcie następne 11 osób. :)
CZYTASZ
Czytając życie
Teen Fiction-Ty jesteś taki głupi czy tylko udajesz? Cisza. -Dobra nie odpowiadaj. Wiem, że to dla ciebie za trudne. Rose 17-latka, która właśnie przeprowadziła się do innego miasta. Razem z dwoma braćmi trafiła do nowej szkoły. Poznaje tam wielu wspaniałych pr...