Przeprosiny

195 12 1
                                    

Hej! Jak już zauważyliście to nie jest rozdział. Prezpraszam was, że przez tak długo czaas nie pisałam i, że to nie jest rozdział, ale stwierdziłam, że muszę coś zmienić w moim pisaniu. Nie bójcie się nie zawieszam książki. :) Pewnie i tak jest niewielu stałych czytelników, lecz serdecznie dziękuję tym, którzy postanowili mnie wspierać. Chciałabym serdecznie podziękować Julii, Kornelii i Magdzie (nie będę wymieniać nazwisk, bo to chyba niestosowne). Nawet nie wiecie jak pomagaja wasze: "ten rozdział był super", "kiedy następny?" itp. KOCHAM WAS ZA TO!!! <3. Czytając moje ostatnie rzdziały stwierdziłam, że są bardzo haotyczne, może nie dla moich koleżanek, ktłórym mogę wszystko wytłumaczyć, ale dla innyc czytelników (o ile tacy są XD). Postanowiłam wrócić do pisania znowu do 2-3 razy w tygodniu , ale krótszych i bardziej zrozumiałych rozdziałów. Nie wszystkie wydarzenia będą się działyw jednym rozdziale. O ile jutro nic mi nie wypadnie będzie nowy rozdział. Nom to chyba  na tym skończę. :)

P.S. Kocham was! Posłuchajcie sobie "Pizza" 5 Seconds of Summer. A i zapomniałabym o najważniejszym. Zapraszam na niesamowite opowiadania pt.: "Ostatnia klasa", "Na zawsze ty..." (druga część to "Na zawsze my...") i "Granice". A ty Julia odważ się sama coś napisać, nie przejmuj się, że ci nie wyjdzie, no bo zobacz taki idiota jak ja a też coś napisał... (xd)

Czytając życieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz