3. Bölüm

1.3K 110 62
                                    

Yazar

Laura: Stiles biraz daha dinlen.

Stiles: B-babam...o nerede?

Richard, kafasını eğdi, gözlerine bakamıyordu.

Richard: Ü-üzgünüm Stiles.

Stiles'ın gözleri büyüdü.

Stiles: N-ne?

Gözlerinin dolduğunu hissediyordu. Hala bunun bir şaka olmasını bekliyordu.

Stiles: Hayır hayır hayır...

Artık tamamen ağlıyordu. Bunun gerçek olmasını istemiyordu. Babasıyla o tartışmayı yaşamasaydı bunlar olmayacaktı. Önce annesini, sonra babasını öldürmüştü. İstemeden de olsa sürekli çevresindekilere zarar veriyordu. O tartışmayı hiç uzatmamış olmayı diledi. Zamanı geri almaktan çok istediği bir şey yoktu.

Artık hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Laura, Stiles'ın elini tuttu, Stiles'ın ağlaması onu daha da ağlatmıştı.

Stiles: Benim yüzümden oldu!

Ağlamaktan ne dediği anlaşılmıyordu.

Stiles: HEPSİ BENİM YÜZÜMDEN! İKİSİNİ DE BEN ÖLDÜRDÜM!

Kolladını debeleyip yataktan kalkmaya çalışıyordu. Vücudundaki acı umrunda bile değildi.

Richard: Derek doktor çağır.

Richard ve Laura, Stiles'ı sakinleştirmeye çalışırken Derek hızla bir doktor çağırmak için odadan çıktı. Biraz sonra bir doktorla döndüğünde Richard ve Laura hala Stiles'ı sakinleştirmeyi başaramamıştı.

Doktor, bir hemşireyi çağırıp bir iğne hazırladı ve Stiles'ın yanına geldi.

Doktor: Sıkı tutun lütfen!

Richard, çocuklar veya Talia gibi bir kurt adam olmadığı için fiziksel olarak fazla güçlü biri değildi. O, tamamen tutmayı başaramayınca Derek, babasını kenara çekip kendisi tutmaya geçti. Stiles'ın bileklerini tutup yatağa bastırdı. Artık kımıldayamıyordu bile. Sadece Derek'e bakıyordu. Kurtulmaya çalışsa da başamamıştı. Derek ise, Stiles'ın o masum ve acı çeken bakışlarından kaçmak için ona bakmıyordu.

Doktor sonunda iğneyi yaptı ve birkaç saniye sonra Stiles, sakinleştiricinin etkisiyle tamamen rahatlamıştı. Uykusu var gibi hissediyordu, yorgun hissediyordu.

Gözlerinin kapanmasıyla yine uykuya daldı. Üçü de yine sandalyelere geçtiler. Richard, Stiles'ı bu şekilde görmeye dayanamıyordu. Zaten artık muhtemelen o eski, neşeli Stiles da kazada ölmüştü.

Derek, telefonunu çıkarıp sessizde olduğu için duymadığı on iki cevapsız aramaya baktı. Hepsi annesiydi. Richard, aceleyle çıkarken telefonunu unuttuğundan, Derek ve Laura'yı arayıp durmuştu. Derek, arama bildiriminin üstüne tıklayıp annesini aradı ve telefonu babasına verdi. Richard, telefonu alınca odadan çıktı.

Talia: Derek!?? Sonunda biriniz aramayı düşündü. Neler oluyor? Hepiniz birden nereye kayboldunuz?

Richard: Talia...ben...gelince anlatsam?

Talia: Richard? Kötü bir şey mi oldu?

Telefonu kapatıp arabanın anahtarını çıkardı hızla arabaya binip eve sürdü. Eve vardığında kapıyı çalar çalmaz kapı açıldı. Talia, büyük bir telaş içindeydi.

Richard: Noah ve Stiles...kaza yapmışlar.

Talia: NE??? İyiler mi?

Richard: Stiles yaşıyor. Çocuklar hala hastanedeler ama Noah'ı kaybettik.

An Accident |SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin