Yazar
Ertesi gün Noah'ın cenazesi vardı ve Stiles gidemeyecek olsa bile Richard, en azından haber vermeleri gerektiğini düşünüyordu.
Odaya girip yavaşça Stiles'ın yatağının ucuna oturdu.
Richard: Yarın babanın cenazesi var. Gidemeyeceğin için üzgünüm.
Stiles: Beni cenazesine bile götürmeyeceksiniz, teşekkür ederim.
Richard: Stiles lütfen böyle yapma, yataktan kalkmanın bile ne kadar tehlikeli olduğunu biliyorsun.
Stiles bir şey söylemedi. Evet, tehlikeliydi ama en azından cenazesine gitmek istiyordu.
Stiles: Evime gitmek istiyorum.
Richard, yere bakan bakışlarını Stiles'a çevirdi.
Richard: Burası artık senin evin Stiles.
Stiles: Burası evim falan değil. Evime gitmek istiyorum.
Richard: Bak, ben de artık senin baban sayılırım. Artık burada bizimle ka...
Stiles: NEDEN SÜREKLİ BİRİLERİNİ ANNEM YA DA BABAM SAYMAK ZORUNDAYIM!!?
Ağlamaya başladı.
Stiles: Siz ne benim ailem ne de anne babamsınız.
Richard'ın da gözleri dolmuştu. Stiles'ın haklı olduğunu bilse de kendisini babası gibi görmesini isterdi.
Stiles: Benim bir ailem yok.
Göz yaşlarını silinin tersiyle silip burnunu çekti ve yatakta Richard'a arkasını dönüp gözlerini kapattı.
Stiles gün boyu hiçbir şey yememişti ve böyle giderse bağışıklığı düşecekti. Ancak zorla ağzına tıkamazlardı.
Richard ve Talia, salonda oturmuş, Stiles hakkında konuşuyorlardı. Onu yarın evde yalnız bırakamazlardı. Laura da Noah'ı çok severdi. Cenazesine gitmek istiyordu. Talia, Derek'e seslendi.
Talia: Derek! Gelir misin?
Derek üst kattan seslendi.
Derek: Ne var?
Talia: Gelir misin?
Derek: Merdivenleri indiğimde değecek mi?
Talia: Derek dedim!
Derek: Geliyorum.
Bıkkın şekilde yataktan kalkıp salona indi. Yorgundu ve hangi sebeple çağırıldığını merak ediyordu.
Derek: Efendim?
Richard: Yarın Noah'ın cenazesi var.
Richard, hala içindeki burukluğu atabilmiş değildi. Derek ise konuşmanın devamını merak ediyordu.
Richard: Yarın Stiles'ın yanında kalacaksın. İş yerini arayıp cenaze için izin istersin.
Derek: Neden Laura değil de ben?
Richard: Derek sana kalır mısın demedim, kalacaksın dedim.
Derek: Bütün günü, bu evde, boşşşşş boşş mu geçireceğim?
Talia: Birlikte oyalanacak bir şeyler bulursunuz.
Derek: Sağol almayayım. Sadece bir gün tamam mı?
Talia kafasını salladı ve herkes odalarına dağıldı.
Ertesi sabah herkes erkenden uyandı ve Derek'i de uyandırdıktan sonra Derek'e bir yapılacaklar listesi verip evden ayrıldılar. Herkes siyah giymişti ve Richard, bütün cenaze işleriyle ilgilenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
An Accident |Sterek
WerewolfStiles ve babasının, Hale ailesiyle yemekten dönüşte geçirdiği bir kazayla iki ailenin de hayatı değişir.