Yazar
Derek: Pekala yapacağım ama Stiles bunu öğrenirse hepinizi öldürürüm. Sonra kötü kalpli olan Derek oluyor.
Michael'ın kendisini takip edip etmediğine bakmadan merdivenleri çıktı. Önce içeri baktı. Stiles, yarı oturur pozisyondaydı ve kapıdaki Derek'e baktı. Sanırım içeri girerken tek izin almayan Derek'ti ve Michael de bunu fark ermişti.
Stiles: Başardım mı?
Derek gülümsedi.
Derek: Sanırım.
Yanına gelip koltuğa oturdu. Michael, Derek koltuğa oturduğunda neden Stiles'ın onu durdurmadığını düşündü. Kendisinin oturmasına izin vermemişti.
Derek: Nasıl geçti?
Stiles: Berbat. Aptal sorular sorup durdu.
Derek güldü.
Derek: Cevap vermedin değil mi?
Stiles: Tabiki hayır.
Derek biraz güldü. Stiles derin bir iç çekti.
Stiles: Derek benim psikolojim bozuk değil değil mi?
Derek: Emin ol çevrendeki herkesin psikolojisi arasında en düzgünü seninki.
Stiles biraz gülümsedi.
Derek: Tabi şu iğneleyici lafların...
Stiles: Sanırım haklısın. Sadece bir şeylerden uzaklaşmaya çalıştığım için öyle yapıyorum. Söylediklerim gerçek hissettiklerim değil. Bırakmaya çalışacağım, sana karşı hariç.
Derek biraz gülümsedi.
Derek: Uykuna devam et. İlaç saatin gelince Laura odaya dalar zaten.
Koltuktan kalkıp odanın kapısına yöneldi ve kapıyı kapatıp çıktı. Michael, kapının eşiğinde onu bekliyordu.
Michael: İNANAMIYORU...
Derek: Sessiz ol ahmak.
Michael: Bin tane soru sordum ve hiçbirine cevap alamadım.
Merdivenleri inmeye başladılar.
Michael: Hiçbirine cevap alamadım ve sen tek bir soru bile sormadan her şeyi anlattı. Şaka gibi.
Derek: Emin ol normalde anlatmaz. Bugün bir şeyler olmuş.
Aşağı indiler ve Talia kurt duyularıyla zaten konuşulanları dinlemesine rağmen ilk kez duyacakmış gibi sordu.
Talia: Neler oldu?
Michael: Sorduklarıma hiçbir cevap alamadım ama Derek henüz sormadan Stiles her şeyi anlattı.
Richard: Cidden mi?
Michael: Evet. Sanırım Derek'e bunları anlatacak kadar güveniyor.
Derek bile şaşırmıştı. Stiles? Ve Derek'e güvenmek? Bruhhh.
Michael bir süre daha Derek ve Stiles hakkında konuştuktan sonra evden ayrıldı. Artık muhtemelen Stiles için gelmeyecekti. Çünkü gelse de bir işe yaramayacağını biliyordu.
Derek de o gittiğinde işe gitmek için hazırlanıp çıktı. Birkaç saat takılmakta bir sakınca yoktu. Deniz şortunu zaten giymişti. Motorundan inip bir süre yürüdükten sonra kendi sandalyesine oturdu. Aşağıda tanıdık bir simayı gördü.
Olivia: Derek.
Derek sandalyesinden indi.
Derek: Olivia? Bir şey mi oldu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
An Accident |Sterek
WerewolfStiles ve babasının, Hale ailesiyle yemekten dönüşte geçirdiği bir kazayla iki ailenin de hayatı değişir.