Yazar
Stiles sabah uyanır uyanmaz yataktan kalktı ve hızla Derek'in odasına gitti. Kapıyı çalmadan içeri girdi ve yatağında uyuyan Derek'e baktı. Onu ilk kez uyurken görüyordu. Bu sert Derek Hale'in bile uyurken böylesine masum gözükebileceğini bilmiyordu. Yanına yaklaşıp bir süre onu izledi.
Stiles: Derek Derek Derek Derek Derek Derek Derek...
Derek uykulu gözlerini sanki bir alarmla açmış gibi açtı. Işıktan gözlerini tam açamıyordu ama gözlerini Stiles'ı görebilecek kadar aralamıştı.
Derek: Stiles?
Stiles: Plaja gidecektik...
Gözlerini aralamaya çalıştı ve uykulu sesiyle:
Derek: Bu saatte mi?
Stiles: Ama söz vermiştin.
Biraz gülümsedi.
Derek: Dolaptan bir şort al. Birazdan geliyorum.
Stiles sanki istediği oyuncak alınmış, beş yaşındaki bir çocuk gibi sevinçle üstteki şortu alıp odadan çıktı. Derek ise Stiles'ın bu sevincimi görünce gülümsemeden duramadı.
O da kalkıp üstünü giyindi ve üstüne de bir tişört geçirip odadan çıktı. Stiles çoktan giyinmişti bile. Birlikte aşağı indiler. Stiles fazla heyecanlı görünüyordu. Bu yıl ilk kez denize gidecekti. Ayrıca Derek ona yüzmeyi öğreteceğini söylemişti.
Birlikte evden çıkıp garajın önüne geldiler. Derek, motorunun anahtarını cebinden çıkardı ve kaskını alıp Stiles'a uzattı.
Stiles: N-ne? Motorla mı gideceğiz?
Derek: Araba babamla işe gitti. Yani...yürümek istemiyorsan tak şunu.
Stiles: Derek asla motora binmem biliyorsun. Onlar...korkutucu.
Derek: Söz veriyorum bir şey olmayacak. Hızlı sürmem.
İki adım yaklaşıp kendi kaskını Stiles'ın kafasına taktı. Kendisi kask takmayı düşünmüyordu. Ayrıca zaten bir tane vardı, hem Derek'e bir şey olmazdı. Ardından motora binip Stiles'ın da binmesini bekledi. Stiles, tereddütle de olsa motora bindi.
Derek: Tutunsan iyi olur.
Stiles: Hızlı sürmeyeceğim demiştin.
Derek ayağını gaza basıp hemen frene bastı. Aniden ileri gidip ani fren yapan Stiles dengesini sağlamak için refleksle Derek'in beline sarıldı.
Derek: Bak nasıl söz dinliyorsun.
Stiles: Ha ha.
Derek gaza bastı ve sahile dek durmadı. Zaten sahille oranın arasında trafik lambası yoktu ve durması gerekmiyordu. Derek hızlandıkça Stiles düşmemek için Derek'in belini daha sıkı tutuyordu. Derek ise aynadan Stiles'a bakıyordu.
Yeşillik içinde bir yoldan geçip plaja vardılar. Derek önce yavaşlayıp kumsalda durdu. Stiles hızla motordan inip kaskı çıkardı. Saçları darmadağın olmuştu. Nefes nefese konuştu.
Stiles: Bir daha...senin sözüne...asla inanmayacağım.
Derek'in cevabı yalnızca gülmekti. Motordan inip saçlarını düzeltti. Ardından can kurtaran bölümüne yürüdü. Tişörtünü çıkardı ve yere bırakıp Stiles'a döndü. Stiles, gözlerinin Derek'in vücuduna kaymasını engellemeye çalışıyordu ve cidden zordu.
Derek: Hadi.
Stiles da tişörtünü çıkarıp yere bıraktı. Gitmeden önce son kez kendi vücuduna baktı. Belki de spora gitmeliydi. Derek öyle mi yapmıştı? Ona göre fazla cılızdı ve Derek gibi olmak isterdi. Gözü sargıya takıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
An Accident |Sterek
Hombres LoboStiles ve babasının, Hale ailesiyle yemekten dönüşte geçirdiği bir kazayla iki ailenin de hayatı değişir.