19. Bölüm

1K 61 149
                                    

Yazar

Derek: N-ne demek gidiyorsun?

Stiles daha çok ağlamaya başladı.

Stiles: Yarın sabah, ilk uçakla.

Derek tamamen donup kalmış gibiydi. Soracağı soru bile sanki boğazına düğümlenmişti. Gözlerinin dolduğunu hissediyordu.

Derek: Nereye?

Stiles: Amcamın yanına.

Derek: A-ama geri geleceksin değil mi?

Stiles kafasını iki yana salladı.

Derek: N-neden?

Stiles: Öyle olması gerekiyor.

Sekiz saat önce:

Stiles telefonu açmak için merdivenleri inip salona geldi. Hala Peter'ın neden kendisini aradığını bilmiyordu.

Stiles: Alo?

Peter: Stiles. Uzun zamandır görüşemedik.

Stiles: Ah, e-evet.

Peter: Burada her şeyi hazırladım. Odanı, okulunu, hatta sana arkadaş bile ayarladım. Artık benimle kalmanı istiyorum.

Peter yurt dışında yaşıyordu ve görüşememelerinin bir sebebi de buydu. Cenaze için gelmeye çalışsa da olayı çok geç öğrenmişti. Kardeşiyle her ne kadar arası uzak olsa da onu çok severdi. Şimdiyse Stiles'a bakmayı kendisine sorumluluk olarak görmüştü.

Stiles: O-orası çok uzak. Ben burayı bırakmak istemiyorum.

Peter: Biliyorum, evinden, arkadaşlarından ayrılmak zor ancak burada çok daha rahat yaşayabiliriz. Biliyorsun ki yalnız yaşıyorum, benim gibi birine arkadaş olursun.

Stiles: A-ama ben...

Peter: Sana gönderdiğim fotoğrafa bakmanı istiyorum. Fotoğrafa baktıktan sonra karar sana kalmış. Uçağın yarın sabah 11.30'da. Seni bizzat almaya geleceğim. Umarım yarın görüşürüz.

Stiles bir şey demeden telefonu kapattı. Bu da neydi şimdi? Birden nereden çıkmıştı? Daha fazla bekleyemeyip telefonuna gelen mesajı açıp fotoğrafa baktı. Bir mektubun fotoğrafıydı. Üstüne tıklayıp yazıları büyüttü. Bu, babasının yazısıydı.

Sevgili Kardeşim Peter,
Biliyorum ki seninle birer yetişkin olduğumuzdan beri fazla görüşme fırsatı bulamadık. Sen başka bir ülkede hayatını yaşıyorsun, bense bir aptal gibi hayallerimi kovalayıp şerif oldum, evlendim. Bu yaptığımın aptallık olduğunu düşünüyordum, ta ki tanrı bana Stiles gibi bir hediye verdiğinde yaptığım aptallığa minnettar kaldım.

Sana yük olmaktan her zaman nefret ettim ama bilmen gereken bazı şeyler var. Bilirsin ki şu tıp terimlerinden pek anlamam, ancak bir hastalığım olduğunu söylediler. Senden önce öleceğime bahse girelim dediğimi hatırlıyor musun? Sanırım ben kazanacağım. Daha ne kadar yaşayacağımı bilmiyorum ancak ömrüm boyunca senden hiçbir şey istemedim, şimdiyse yardımına her şeyden çok ihtiyacım var. Eğer ki bana bir şey olursa Stiles'a bakmanı istiyorum. İnatçı keçinin tekidir ama ne olursa olsun onu ikna et ve ona sahip çık. Ailesizliğin ne demek olduğunu ikimiz de gayet iyi biliyoruz, aynısını onun da yaşamasını istemiyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

                                                    Noah Stilinski
                                                      12.07.2019

Sekiz saat sonra:

Derek: Stiles gitmek zorunda değilsin. Burada mutlusun, burada mutluyuz.

An Accident |SterekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin