Αχιλλέας POV
"Ρε Αχιλλέα μην τρως τόσο γρήγορα τα ποπ κορν. Σχεδόν τα τελείωσες και δεν έχει περάσει ούτε μισή ώρα", κλαψουρισε η Μαρίλια.
"Αα ήθελες να δεις ταινία μαζί μου άρα θα ανεχτεις ότι ακολουθεί"
"Ναι αλλά άσε και σε εμένα τίποτα, αφού ξέρεις πως ε-" και εκείνη την στιγμή χτύπησε το τηλέφωνο μου. Σίγουρα ήταν ο Μιχάλης.
"Ο Μιχάλης είναι του το σηκώνωω. Έλα Μιχάλη η Μαρίλια είμαι τι θέλεις;"
"Να μου δώσεις να μιλήσω με τον Αχιλλέα"
"Τς τς, ούτε ένα γειά τι κάνεις πως είσαι χάρηκα πάρα πολύ που καταφέρατε να νικήσετε στον αγώνα. Ντροπή σου Μιχάλη. Πάρε τον Αχιλλέα σου τώρα", είπε και μου έδωσε το τηλέφωνο.
"Έλα Μιχάλη τι θέλεις τέτοια ώρα", πςςς παίζω καταπληκτικό θέατρο.
"Μμμ ναι άκουσε με, θα της πεις πως σε χρειάζομαι για να σου δείξω κάτι καινούργια όπλα που μόλις έφτασαν. Αν σε ρωτήσει γιατί εε ξέρεις εσύ κάτι θα πεις"
"Ναι ναι Μιχάλη μου καταλαβαίνω, αλλά με ζητάς σε μια πολύ λάθος στιγμή, βλέπω ταινία τώρα"
"Αχα μμ ναι ενδιαφέρον θα μου τα πεις μέρα αυτά χιχι"
"Αααα είναι τόσο απαραίτητο ε; Καλά κάτι θα κάνω, αλλά μπορεί να αργήσω λίγο"
"Άντε καλά το δέχομαι γειά σου για την ώρα, και πες στο νιανιαρο πως είμαι περήφανος για αυτήν"
"Θα της το πω, θα της το πω. Άντε γεια σου. Λοιπόν Μαρίλια εγώ τώρα θα πρέπει να φύγω"
"ΓΙΑΤΊ;"
"Με χρειάζεται ο Μιχάλης. Ήρθαν κάτι καινούρια όπλα, που εμ που εγώ παρήγγειλα, και θέλει να πάω να δω αν είναι τα σωστά"
"Μμμ και δεν μπορεί να γίνει αύριο αυτό ρε Αχιλλέα, βλέπουμε μια ταινία τωρααα"
"Εε καλό θα ήταν να γίνει τώρα, για να τα επιστρέψει αμέσως σε περίπτωση που δεν είναι τα σωστά. Δεν θα αργήσω πολύ αλήθεια σου λέω"
"Ωχου... Καλααα"
"Σε ευχαριστώ που με κατανοείς. Α επίσης μου είπε να σου πω ότι είναι πολύ περήφανος μαζί σου"
"Μμ ναι σίγουρα"
"Έλα μην πεισμώνεις τώρααα"
"Καλά", είπε και με πήρε αγκαλιά.
"Καληνύχτα Αχιλλέα"
"Καληνύχτα Μαρίλια", είπα και κατευθύνθηκα προς την πόρτα. Πήρα τηλέφωνο τον Μιχάλη και μου είπε να πάω στην βίλα του Τζεφ. Μπήκα στην λιμουζίνα και ενημέρωσα τον οδηγό. Μόλις έφτασα μου άνοιξε ο Τζεφ την πόρτα και κατευθύνθηκαμε προς το γραφείο. Μέσα μας περίμενε ο Μιχάλης.
YOU ARE READING
KILLS and KISSES
ChickLit- θα πεθάνεις! Εσύ φταις για όλα! Με κατέστρεψε κτήνος! - έπρεπε και εσύ να πεθάνεις, μαζί με τους γονείς σου, τους φίλους, όσους γνώρισες ποτέ στην ζωή σου! Έτσι κλάψε κλάψε μικρή μου λίγο πριν πας να τους βρεις. Είσαι ένα κακομαθημένο κορίτσι που...