16

27 1 0
                                    

Άνοιξα τα μάτια μου. Το φως του ήλιου είχε πλημμυρίσει όλο το δωμάτιο. Πήγα να σηκωθώ αλλά ένιωσα μια παρουσία δίπλα μου. Γύρισα να κοιτάξω ήταν ο Αχιλλέας. Κοιμόνταν τόσο γαλήνια. Τον πλησίασα και του έδωσα ένα φιλί. Αυτός εκείνη την στιγμή τεντώθηκε και άνοιξε τα μάτια του.

"Καλημέρα Μαρίλια", είπε και με φίλησε.

"Καλημέρα και σε εσένα", είπα και χώθηκα στην αγκαλιά του.

Έτσι όπως ξάπλωνα πάνω του άκουσα κάποιον να φωνάζει <Μαρίλια σήκω>, <Μαρίλια ξυπνά>, και άλλα τέτοια. Ξαφνικά πετάχτηκα πάνω. Όλο αυτό ήταν ένα όνειρο. Ευτυχώς από την μία.

"Βρε βρε καλημέρα στην ωραία κοιμωμένη", ακούστηκε ο Αχιλλέας να λέει πάνω από το κεφάλι μου.

"Ναι ναι καλημέρα και σε εσένα"

"Κάποια δεν ξύπνησε με πολύ όρεξη"

"Μια χαρά ξύπνησα, φύγε τώρα"

"Όχι δεν φεύγω. Σήκω να πας στο μπάνιο και να πάμε για πρωινό, τα παιδιά έχουν ήδη πάει"

"Ώχου καλά εντάξει", σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο. Ο Αχιλλέας ήταν από πίσω μου και με ακολουθούσε.

"Τι λέει θα μπεις και μέσα ενώ θα κατουράω?" τον ρώτησα.

"Θα μπορούσε αλλά όχι θα σε περιμένω εδώ έξω", αποκρίθηκε και του έκλεισα την πόρτα στα μούτρα. Έκανα τα απαραίτητα και βγήκα έξω. Πήγαμε στην κουζίνα που ήταν και οι υπόλοιποι.

"Καλώς τους", είπε ο Ραφαήλ.

"Καλημέρα λέει ο κόσμος", πετάχτηκα.

"Δεν ξύπνησες με πολύ όρεξη. Μήπως σου κόπηκε το όνειρο στην μέση?", είπε η Κώννα.

"Τσου, μια χαρά είμαι"

"Καλά καλά ότι πεις φάε τώρα", είπε η Αγγελίνα και άρχισα να τρώω.

Εκεί που τρώγαμε εμφανίζεται ένας Μιχάλης και έρχεται και κάθεται μαζί μας.

"Καλημέρα Μιχάλη", είπε ο Αχιλλέας.

"Καλημέρα παιδιά καλημέρα. Μιας και είμαστε όλοι εδώ μαζεμένοι να σας μιλήσω για σήμερα. Όπως σας ανέφερα και χτες θα παρευρεθείτε σε μια έκθεση. Εκεί πέρα θα βρίσκονται άτομα της συμμορίας του Anthony. Από όσο γνωρίζω δεν θα βρίσκεται ο ίδιος. Αλλά θέλω να παρακολουθείτε τις κινήσεις τους. Θα βρίσκονται άτομα από διάφορες συμμορίες και καλό θα ήταν να κοινωνικοποιηθείτε αλλά με προσοχή πάντα. Τα ρούχα που θα διάλεξε είναι δική σας επιλογή. Κατά προτίμηση κάτι επίσημο αλλά όχι σε υπερβολικό βαθμό. Να είστε έτοιμοι κατά 9, θα πάτε μόνοι σας εγώ απλά θα σας δώσω την διεύθυνση"

KILLS and KISSESWhere stories live. Discover now