Ξύπνησα από ένα τηλέφωνο που χτυπούσε. Έκανα να πιάσω το κινητό μου, αλλά δεν ήταν το δικό μου, άρα ήταν του Αχιλλέα. Έπεσα απαλά από πάνω του για να το κλείσω αλλά είδα πως ήταν ο Μιχάλης και το σήκωσα.
"Μμμ ναι;", είπα αγουροξυπνημένη.
"Όπα τι γίνεται εδώ γιατί σηκώνεις το τηλέφωνο του Αχιλλέα Μαρίλια;", είπε πονηρά.
"Εεμ τι-τίποτα δεν γίνεται α-απλα πήγα να το κλείσω και είδα ο-οτι ήσουν εσύ και το σήκωσα", εκείνη την στιγμή που το είπα αυτό ο Αχιλλέας πρέπει να ξύπνησε γιατί με κοιτούσε με γουρλωμένα μάτια όταν είδε ότι είμαι πάνω του.
"Μαρίλια τι κάνεις πάνω μου και ειδικά με το τηλέφωνο μου" ακούστηκε σαν να με μαλώνει.
"Χτυπούσε το τηλέφωνο σου και ανέβηκα πάνω σου να το κλείσω αλλά είδα ότι είναι ο Μιχάλης και το σήκωσα και μετά ξύπνησες και ναι αυτά" είπα χωρίς να πάρω ανάσα.
"Εγώ λέω να κλείσω πάρτε με μόλις τελειώσετε" άκουσα τον Μιχάλη να λέει και ο Αχιλλέας δεν είχε μιλήσει ακόμα.
"Όχι όχι έλα πάρε τον Αχιλλέα", έδωσα το τηλέφωνο στον Αχιλλέα και σηκώθηκα και έτρεξα να πάω στο μπάνιο.
Μετά από 2 λεπτά άκουσα την πόρτα να χτυπάει και από την τρομάρα μου τσίριξα.
"Σιγά εγώ είμαι ηρέμησε, ετοιμάσου θα πάμε στον Τζεφ μαζί με τον Μιχάλη στις 4:30 και τώρα η ώρα είναι τέσσερις παρά άρα προλαβαίνεις" είπε και εγώ απλά φώναξα ένα εντάξει. Μα καλά πόση ώρα κοιμόμασταν;
Βγήκα από το μπάνιο φουριόζα για να διαλέξω ρούχα και ο Αχιλλέας με κοιτούσε σαν να ήμουν εξωγήινος. Δεν τον αδικώ πάντως έτσι όπως έκανα. Αλλά νόμιζα μετά από λίγο θα είχε πάει στο μπάνιο. Οπότε...
"Αααααα τι να βαλωω και τι θα κάνουμε αχ και δεν ξέρω και είναι πολλαα τα ρούχα", άρχισα να φωνάζω μόνη μου μέσα στο δωμάτιο.
"Τσιιλ απλά βάλε ένα τζιν με μια μπλούζα κοντή και από πάνω ένα φαρδύ φούτερ σε περίπτωση που κρυώσεις" είπε απόλυτα ψύχραιμα ο Αχιλλέας.
"Αααααα μα καλά τι κάνεις εσύ εδώ δεν πήγες στο μπάνιο;"
"Μπααα είχε πλάκα να σε βλέπω να κάνεις σαν υστερική. Περίμενε να σε βοηθήσω" είπε και ήρθε προς τα εμένα. " Φορά αυτό το μαύρο το τζιν μαζί με αυτό το κόκκινο μπλουζάκι και αυτό το γκρι φούτερ, τόσο εύκολο"
"Κοίτα δεν είναι κακό είναι η αλήθεια, και επειδή βαριέμαι να σκεφτώ κάτι άλλο θα το φορέσω"
YOU ARE READING
KILLS and KISSES
ChickLit- θα πεθάνεις! Εσύ φταις για όλα! Με κατέστρεψε κτήνος! - έπρεπε και εσύ να πεθάνεις, μαζί με τους γονείς σου, τους φίλους, όσους γνώρισες ποτέ στην ζωή σου! Έτσι κλάψε κλάψε μικρή μου λίγο πριν πας να τους βρεις. Είσαι ένα κακομαθημένο κορίτσι που...