11

18 2 0
                                    

Μπήκε ο Ραφαήλ στην θέση του οδηγού και η Κώννα στου συνοδηγού. Στα πίσω καθίσματα έπρεπε να καθήσω εγώ και ο Αχιλλέας. Ο Αχιλλέας μπήκε και έκλεισε την πόρτα φουριόζος. Εγώ από την άλλη μπήκα διστακτικά και κάθησα στην ακρούλα.

Σήμερα οι αγώνες θα ήταν ανάμεσα σε εμάς και των James, Logan, Hana. Στο πρώτο γύρω οδηγούσε ο James. Βάλανε τα αμάξια στην θέση τους και περιμέναμε να ακουστεί ο πυροβολισμός της εκκίνησης. Και μπαμ ο Ραφαήλ έβαλε αμέσως μπρος.

Μπορώ να πω πως πηγαίναμε υπερβολικά πολύ γρήγορα. Όσο και να φοβόμουν την ταχύτητα το συναίσθημα αυτό που έκαιγε μέσα μου για τον κίνδυνο ήταν δυνατότερο.

Προηγούνταν ο James αλλά στην απότομη στροφή το έχασε. Έτσι βρήκε ευκαιρία ο Ραφαήλ και πήρε προβάδισμα. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι με την στροφή του Ραφαήλ έπεσα πάνω στον Αχιλλέα ο οποίος με κοιτούσε τόσο έντονα με αυτά τα μπλε μάτια του.

"Σ-συγγνωμη", είπα για άλλη μια φορά τραυλίζοντας στον Αχιλλέα

"Μην μου ζητάς συγγνώμη για μαλακίες Μαρίλια", είπε και ρολαρε τα μάτια του (καταλάβατε πως)

"Όπα κάτσε λίγο γιατί αρχίζω και φορτώνω. Έκανα κάτι και μου μιλάς έτσι; Δεν νομίζω. Άρα θα ήθελα πολύ να μάθω τι συμβαίνει." είπα ψιθυριστά στο αυτί του.

Με γύρισε με έριξε πάνω στα καθίσματα και ήρθε από πάνω μου λέγοντας δίπλα από το αυτί μου: "αρχικά μικρή εσύ δεν μπορείς να σκοτώσεις ούτε μύγα, δεύτερον ναι έκανες και μάλιστα πολλά που θα τα μετανιώσεις και τρίτων θα μάθεις στην πορεία μην αγχώνεσαι. Ααα και μην ξανά ψιθυρίσεις επίτηδες δίπλα στο αυτί μου για να με ανάψεις ή κάτι τέτοιο γιατί ξέρεις ότι μπορώ να σου κάνω πολύ χειρότερα"

Εκείνη την στιγμή σήκωσε το πρόσωπο του και ένα πονηρό χαμόγελο είχε σχηματιστεί στα χείλη του. Σηκώθηκε αργά από πάνω μου και σηκώθηκα και εγώ για να μην καταλάβουν κάτι ο Ραφαήλ και η Κώννα που ευτυχώς ήταν στον κόσμο τους.

Όσο και να μην θέλω να το παραδεχτώ ήταν αρκετά χοτ αυτό που μόλις έγινε. Αν με έπιανε και από τον λαιμό θα είμασταν ακόμα καλύτερα.

*Μαρίλια συγκεντρώσου σοβαρεψου και βγάλε αυτές τις φαντασιώσεις από το μυαλό σου δεν θα γίνουν ποτέ*

Μπακ του ριάλιτι. Ο Ραφαήλ τερμάτισε πρώτος. Πάλι καλά γιατί ποιος τον άκουγε να βρίζει χρηιστοπαναγιες βραδιάτικα. Κάναμε ένα μικρό διάλειμμα, γνωρίσαμε δύο τρεις "επίσημους" και ήταν η σειρά του Βασίλη να οδηγήσει ενάντια στον Logan. Εγώ και ο Αχιλλέας δεν είμασταν μέσα στο αμάξι σε αυτόν τον γύρο. Κάθησαμε στην άκρη και περιμέναμε να αρχίσει ο δεύτερος γύρος.

KILLS and KISSESWhere stories live. Discover now